HTML

In Memoriam Kultiplex

2008 január 10 - február 24-e között a Kultiplex programsorozattal búcsúzik. Ez a blog a bontásig tartó időszakról tájékoztat. Olvasható, látható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Jó kocsmák vannak csakhogy a Kulti ennél több volt... ne kocsma, nem is csak szórakozó hely. Közös... (2009.10.15. 13:26) Final
  • Fuck You All: www.youtube.com/watch?v=y2GurEJsFf0&watch_response (2008.09.05. 20:14) búfelejtő
  • blackbone: Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szeme... (2008.07.10. 22:47) Bontják a Kultiplexet
  • alako: Magyarok az impotens politikusok megsegítéséért. www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sdsd2... (2008.04.18. 10:05) Népszavazást a Kultiért!
  • golyó: Én is elkezdem félrerakni dunsztosüvegbe,jó lesz molotov helyett (2008.04.15. 13:48) Nyílt levél a kulti programszervezőjétől

Linkblog

A történetnek nincs vége

2008.02.28. 19:46 salamon

A percről percéből óráról órára lett. A fejlemény, hogy a hírhedt Bohus Bt. verőemberei, úgyis mint biztonsági emberek, akik az önkormányzat megbízásából foglalják az utcát, bementek - gondolom melegedni - a kultiba. A rendőrök kijöttek, szuggesztíve - olyan félig buzisan - a két fél képviselőire néztek, és azt mondták, "kicsi tolerancia szükséges, és nem lesz _semmi_ baj". Muhaha. Tényleg, erre a rengeteg észre (a jegyzőre, a polgármesterre, a rendőrökre és a bt vezetőire gondolok) csak inni lehet. Igyatok ti is, és várjátok a hétvégét! A sztorinak nincs vége.

136 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dozerfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr64358508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gestas 2008.02.28. 21:33:15

Megmondóleoltó:Ámulatba ejtessz.Ennyi ész,ilyen kifinomult stílus és szárnyaló szellem,nagyon ritka a net világában.Tényleg áruld már el nekem,hová szoktak az ilyen ember csodák járni szórakozni,hagy épüjek én is egy kicsit!

m-on · http://majdnembs.blog.hu/ 2008.02.28. 21:49:29

Istenbizony azt hittem, itt sima tulajdonjogi ügyek sima elintézéséről van szó, nem pedig forradalmárok(?) szembenállásáról gengszterekkel(?), nekem ez csak ez egy szórakozóhelynek tűnt...

Feroxx 2008.02.28. 21:52:10

drogos állatok meg részeg barmok mindenütt előfordulnak kb..az meg szép hogy keresztény ország vagyunk de szerintem jó ha a lakosság 10%-a gyakorolja is a vallását..a zsidozás meg nem csapja ki nálam a biztositékot..megérdemlik általában amit kapnak..csak nem vágom, nem hiszem, hogy a Tilos Rádio anti-keresztény rádio lenne...a Barangó szimplán bevolt baszva mint mindig és beszélte a baromságokat élő adásban..aztán felkapták és ennyi..(a tag felettünk lakik két emelettel..mindig bevan baszva ha látom..egy szimpla gyökér)

wigwam meg hiába jó ha 1 óra villamosozásra van, a pecsa meg túl nagy a kisebb nonamebb bandák számára...szal nem éppen underground hely..

Joenak 2008.02.28. 21:53:33

Joe!
Többek között azért járok már inkább a Kultiba, mert ott még mindig kevesebb a magát kuratni akaró részeg vadliba, és alkoholista vénállat, mint a Wigwamban...

BTE 2008.02.28. 21:57:55

Én azt gondolom, hogy nem szabad ítélkezni az egész tilos rádió és a kulti felett, akár egy meggondolatlan műsorvezetői lépés illetve egy-két a szórakozó helyre nem illő arc miatt.
A tilos arculatát nem a keresztény gyűlölet határozza meg, ugyan úgy ahogy a kultit sem a drogfogyasztás jellemzi. Elfogadható érvek nélkül, szájukba adott mondatokkal (média) szidják itt páran a helyet meg az odajáró embereket és lefogadom, életükben nem voltak bent a kultiban.
Én sok szép nyári estét töltöttem ott, és igenis hiányozna nagyon ,azért fura hogy azt mondják páran hogy „de felajánlottak új helyett , miért nem jó az" Azért nem jó mert az nem az a kulti lenne ahol megismertem a barátnőm és ahol imádok a barátokkal sörözni!

Feroxx 2008.02.28. 22:02:12

mondjuk ha az önkormányzattól függetlenül is valami ocsmány ingatlancég eladná a kultit a megtartása után..ugyan ugy fellennék háborodva..sőt jobban..de ez amig nem történik meg csak spekulácio..

Őrnagy Őrnagy 2008.02.28. 22:07:31

Gyerekek,harcra fel! Milyen puhányok vagytok. Bakátssal az élen rohamra fel! Legyen itt is egy jó kis anarchista zavargás. Nehogymá' csak a szélsőjobb hőbörögjön ebben az országban. Meg kell mutatani,hogy kemény gyerek vagytok. Megyek röhögni.

Feroxx 2008.02.28. 22:12:20

áh nem jó..nekünk nincs szép piros-fehér zászlonk :$

d 2008.02.28. 22:21:30

"ott még mindig kevesebb a magát kuratni akaró részeg vadliba" rossz érv, kérek mást :)

Őrnagy Őrnagy 2008.02.28. 22:34:20

Feroxx már hogyne lenne, piros alapon fehér anarchia-jel. Vegytek példát a nyugat-európai kollégáktól, elég ügyesen tudnak egész városrészeket lebontani, itt meg egy kis fika épület gondot okoz. Kultisok harcra fel, A Civil Jogászbizottság majd kihoz benneteket is:)

Feroxx 2008.02.28. 22:39:19

én csak zenélni akarok meg bulizni :$

dArKhAlF 2008.02.28. 22:42:49

ez a JOE ez magyargárda tag szerintetek? biztos bajsza is van meg pocakja, mint a nagy "honvédő gárdistáknak". Kiváncsi vagyok mikor látjuk homokzsákot pakolni őket az árvíznél :D Szerintem soha...

True Blacker 2008.02.28. 23:05:43

Na megint itt vannak a Kulti ellenes bontásnak örülö kisebbségi komplexusban szenvedö unatkozó nazi seggfejek!
A metalosok utálják a nazikat és az összes keresztényt is! Halál rátok! Éljen a templomgyújtogató keresztény és kompromisszum mentes brutalis zene. Még több ilyet a Kultiba! A metalosok meg kurvára nem füveznek ,mert leszarják az egészet. Viszont isznak de jó sokat!!
Black Metal Forever!

Őrnagy Őrnagy 2008.02.28. 23:15:48

Így van! Tormentor a király! Meg a Hétszűnyű Koponyányimonyók.

Barangóóó 2008.02.28. 23:15:55

Barangó mindig be van ba..va???
És úgy rakják be élő adásba???
Egy alkesz a műsorvezetőtök???

Gratula!!!

ui.: szerintem a menorát használjuk üzenőfalnak. "Rozsdás tacskóvázam playboyra cserélném ..."

Xerxes 2008.02.28. 23:25:48

Sztem Joe szopat titeket es valojaban jokat rohog. En arra tippelnek hogy valojaban 15 eves es emos.

IronLowrider 2008.02.28. 23:27:52

True Blacker: "A metalosok utálják a nazikat"
Ne haragudj, de takarodjál már ki egy Cannibal Corpsera mondjuk. Kérdezz meg egy-két embert a politikai nézeteiről (és hagyd ki az ld50-es buzi toleranciacsürhét). Aztán ne lepődj meg, ha valami nagyobb részeg Aryan Brotherhoodos vadállat bezúzza a koponyád, mikor elmondod a fenti mondatot. Az a csürhe a keresztényeknél csak a zsidókat utálja jobban.

Jack__Bauer 2008.02.28. 23:38:32

Magyarázza már el nekem valaki, aki valamelyest tájékozott a témában, hogy konkrétan miről van szó!
Eddig annyit szűrtem le a cikkekből, postokból és kommentekből, hogy az önkormányzat ingyen(?) bérbeadott egy ingatlant a Kultiplexet üzemeltető, egyébként ingatlanfejlesztő cégnek, majd úgy határozott, hogy inkább lebontja, mivel zöldterületet létesít a helyén, hogy ezzel pótolhassa az Üllői mellett beépítésre kerülő zöldterületét.
Egy földhivatali bejegyzés hiánya miatt azonban a tulajdonos önkormányzat papíron még nem tulajdonos(?), és ezért nem bonthatná el az épületet? Vagy az érvényes bérleti szerződés miatt? (azt nem mondhatják fel?)
Vagy miért nem bonthatják el? (leszámítva azt, hogy egyedi és pótolhatatlan, és jujj de rossz, ha mégis)
Miben különbözik a helyzet a WB és számos egyéb romkocsma eltűnésétől?

Köszi!

a 2008.02.28. 23:47:48

A helyzet pont ugyanaz, mint a többi romkocsmánál, csak itt az üzemeltető ingatlanfejlesztő céget kihagyták a buliból, és az meg felhasználja a kulti megszűnése miatt dühös embereket az üzleti céljaira.
A westbalkán is elköltözött és nem szűnt meg, a kulti is találni fog magának helyet.
A tulajdonbejegyzési vitát a bíróság majd eldönti, de attól még az önkormányzat a tulajdonos.Gondolom van legalább 1000 ember, aki szerette a kultit, fejentént egy tizest bedobnak és bérelnek egy romos épületet a nyolckerben.

retsam89 2008.02.28. 23:47:54

Nekem annyit mondjon el valaki, hogy akkor lesz-e holnap este wacuumklub siska/dsp felállásban, avagy nem?
Csak ezért mennék fel Miskolcról...

Feroxx 2008.02.28. 23:48:05

mert a kulti nem egy romkocsma hanem "művház" :P !

d 2008.02.28. 23:50:23

True Blacker szokj le a levegővételről. Köszi

Sipos Dániel · http://fotozzavarosert.freeblog.hu 2008.02.28. 23:53:18

Drága barátaim! Össze-vissza röfögtök gyáván, névtelenül, ostoba agymosott tanaitokat szajkózzátok, személyes frusztrációtok tüzel egymás ellen, hát nosza: zsidó vagyok, itt nőttem fel egy köpésre a Kultitól, vagy nevezzük Blue Box- esetleg Kinizsi mozinak? Hogy lehet felhozni a West Balkánt érvül, ami egy eleve lebontásra ítélt bérház ideiglenes hasznosítása, vagy a Pecsát, ami egy gigantikus koncertközpont jó távol a belvárostól? Mi köze részeg rádiósoknak, hányós metálosoknak, zászlóégetőknek, kopaszoknak, beképzelt settenkedőknek egy ÉPÜLET megítéléséhez? Nem a mostanában metálzenekarokban bővelkedő, isteni vasipecsenyével kecsegtető és húgyszagú, összevizelt WC-vel felszerelt Kultiplex szórakozóhely sorsáról van itt szó, ahol a világ legjobb arc főpincére és a Tilos rádió székel (már a szórakozóhelyen, nem a WC-n), ahová Grünwalsky Ferenc jár ebédelni. Ez csak néhány év egy több évtizede álló, műemlék értékű Bauhaus kertmozi-épület történetéből, ami Budapest egyik jelentős underground kultúrközpontja volt már a 70-es években (erről az öregebbek talán többet tudnak mondani). Mindannyiunk érdeke, hogy az ilyen kultúrtörténeti jelentőséggel bíró épületek ne tűnjenek el Budapest arcáról, hogy ne váljon fővárosunk oly vegyes történelme a markológépek és a temetők martalékává. Hát nem lehet ezt felfogni, és egyszer végre letenni azt a kibaszott csatabárdot? Nem lehet összefogni Budapest sajátos arculatának megtartásáért? Hogy ne borítsák el a belvárosunkat hasznavehetetlen ronda irodaházak és multi-hotelek? Csak pofázni tudtok, de ki fog végre TENNI valamit?

ficcs-a-ficcs · http://huncigizzek.blog.hu 2008.02.28. 23:57:43

nem törzshelyem a Kulti, s mostmár nem is lesz...
sajna azé' a nagy átlag azt mutatja, hogy tetszik nem tetszik, le fogják bontani...
Ezt lehet húzni, de kivédeni sztem nem...

Persze nem a feladásra buzdítok, de pl. minap láttam a Gutenberg téren (Rákóczi tér mellett) egy igen rég elhagyott könyvtár maradványait...
(ill. még sok ilyesmi hely van mint ez), ajánlom figyelmükbe a Kulti volt lakóinak, bár semmit sem tudok a hely sorsáról (se múlt, se jelen, se jövő) csak hogy az van kiírva "könyvtár"...
Ezt annak fényében, hogy pl. az Erzsébet téri esély is inkább nulla közeli...

summa summarum, talán ideje valóban alternatívát keresni az altenatív helynek :)

uff

Xerxes 2008.02.29. 00:07:37

retsam89: sztem felejtsd el, mert nem valoszinu hogy a security majmok beengednek barkit is - ez nem tuti de 75 szazalek.

foxx 2008.02.29. 00:07:52

retsam: igen, lesz. wacuum-honalpon is fennvan, olvasd.

foxx. 2008.02.29. 00:10:43

nem hiszem, hogy elmaradna, akkor nem lenne még mindig hírdetve. valaminek lenni kell :)
a majmoknak meg nincs joguk se ott lenni, tehát már valamit lehetne intézkedni hogy oszoljanak

Sáfrány 2008.02.29. 00:11:58

Ha egy iciripiciri esélye is van annak hogy a biztonsági gengszterek nme jogszerűen cselekdnek azonnal szóljatok rendőrnek és vegyetek fel jegyzőkönyvet. Ha egy pillanatra is felmerül, hogy valamelyik Kultiban dolgozó munkatárs nem tud a munkaideje kezdetén megjelenni, azonnal rá kell verni a biztonsági verőemberekre elmaradt haszon / biztatási kár stb. MINDENTBAZMEG, RÁJUKVERNI, BESZOPATNI.

Mert másból nem értenek.

És kétpercenként rendőrt hívni ha esetleg nem lenne ott eleve legalább kettő-három.

csroka 2008.02.29. 00:16:39

"bírom a kulti melletti és elleni érveket és hozzászólásokat, de a következő ostobaságodnál kibaszlak innen" Szóval kuss, mert a kulti jó hely... Büdös, romos, igazi drogos gyökereknek való hely, a budiajtó odatámasztva a falhoz, szétfüvezett nyomorék, púposhátú lődörgők... Ez egy érték, meg kell őrizni az utókornak..:)

toló · http://www.myspace.com/gimipopsounds 2008.02.29. 00:18:53

a holnapi holnaputáni programmal most mi van? már arra sem lehet bemenni? úgyérzem hogy nem lesz nyugodt hétvége arrafelé.. pl én szombaton biztos palotaira meg kultizáróra akartam volna menni de ha nem lesz akkor is elnézünk arra hátha akad vmi szórakozási lehetőség a helyszínen!!!

Xerxes 2008.02.29. 00:19:29

Katriina olvasd mar el feljebb. A zsernyakok es a majmok puszi pajtasok. Gondolod hogy az ONKORMANYZATI rendorseg keresztbe tesz az ONKORMANYZATI maganhadseregnek? senkit nem fognan beengedni csak a radio munkatarsait.

Sushi 2008.02.29. 00:19:34

Aki lemaradt: Settenkedő mai (02.28.) sajtótájékoztatója (vágatlan)
www.youtube.com/watch?v=y8xooy20dUY

ficcs-a-ficcs · http://huncigizzek.blog.hu 2008.02.29. 00:20:57

most nézegetem a műholdképet a Kulti környékéről...
Nem akarok hülyeséget mondani, de feltünt már vkinek, hogy a mellette levő épületnek (asszem a upc van pl. benne) kb. háromszor(!!!) akkora a parkolója, mint a Kulti maga???!!!
Vagy abból is zöldterület lesz, az új lakóház terhére? :)

uff

Feroxx 2008.02.29. 00:34:22

aaaa egyszerűen kell a belvárosba is egy legalább ekkora befogadóképességű alternativ hely ahol van egy közepes méretű színpad ! ha nincs kulti nincs ami helyettesítse..engem ez basz fel a legjobban...

Feroxx 2008.02.29. 00:36:26

mert lehet hogy megnyilt az Avalon club kinn az örs vezér terétől is fél órányi útra..de könyörgöm annak a helynek nem adok 1 évet és befog zárni, mert egyszerűen alig lehet oda kijutni és alig lehet hazajutni, és így persze bevételük sem lesz a fenntartásra..MESSZE VAN ! kulti meg közel.. ~_~)

meg amugy is én nagyon kiskoromban még voltam a kultiban mint mozi :) emléxem még oldschool magyar rajzfilmeket itt láttam elöször...mint erdő kapitánya meg ilyenek.. ^^

retsam89 2008.02.29. 00:44:52

Hm... akkor most lesz, vagy nem lesz? :D:D
Mer akkor meg szerintem menjünk ki, azt maximum demonstrálunk :D

mangorlo 2008.02.29. 00:48:30

a múltkori balaton, lidérc koncert nagyon jó volt, és nem igazán fogtam fel hogy akkor voltam utoljára a kultiplexben. én még kinizsi moziként ismertem meg, aztán lett blue box aztán kultiplex

én nagyon sajnálom hogy megszűnt, egy nyugis kulturált kis hely volt. nem igazán tapasztaltam ott balhékat.

a kultiplex elleni gyűlölet a tilos rádió - alternatív kultúra - barangó jobbik ellenes kijelentése miatt született (ez utóbbi volt a casus belli ), és egyszerűen az ellenzők a saját gyűlöleteiket, félelmeiket vetítik rá a helyre.


egyébként barangó nincs mindég bebaszva, elég normálisan is lehet vele beszélgetni.

a 2008.02.29. 00:54:04

Xerxes : Önkormányzati rendőrség? Ennyire hülye vagy? A rendőrséget a kormány (rendészeti minisztérium) irányítja.

retsam89 2008.02.29. 00:56:38

nem véletlenül hív(j)ták ávh-nak...

Feroxx 2008.02.29. 01:13:45

ja amugy Barangó miatt lett megbélyegezve a kulti.. :/// de komolyan mondom mindig bevan baszva..volt hogy lejött a 6.-ról részegen bornyitot kérni :D meg a lépcsőházban úgy kellett felvakarni :D..de amugy ja hát ilyen lightos arc.. xD na meg amikor elkezd tubázni a fazekas tanévnyitójának a közepén (suli udvarra néz az ablakunk) :D az volt a röhej xD

Feroxx 2008.02.29. 01:15:54

szal amióta bekommentelte a keresztény keresztek elégetése cuccot onnantól kezdve..

KULTI = keresztény gyűlölő, zsidó, drogos, libsi, kommunista, csőcselék gyűjtő :D.. (najo ez nem is vicces)

hal 2008.02.29. 01:18:19

www.ferencvaros.hu/uzenofal.php
ide lehet a nyomiknak üzenetet. én kurvára nem vágom, hogy ez megtörténhet az ország egyetlen liberális helyén. hol a bölcsesség?

Xerxes 2008.02.29. 01:24:26

a: 1. kabbe :D 2.valoban a kormany "iranyitja" de a IX.keruleti rendorseg nem fog betenni a IX.keruleti onkormanyzatnak. Szal ha nem engednek be vkit a secusok nyugodtan hivja a rendorseget azt fogjak csinalni mint ma.Semmi.Illetve lesmaroljak a secusokat. Most elegge ugy tunik hogy vmi adminisztrativ okbba probal majd belekotni az uzemelteto,de a klubnak elob-utobb muszaj lesz koltoznie. Az ingatlan fejesztes tul nagy business.

a 2008.02.29. 01:38:15

Az ingatlanfejlesztés tényleg nagy biznisz, emiatt szerezte meg egy ingatlanfejlesztő cég a kulti üzemeltetését. Az épületet szerencsére nem tudták megszerezni.

lápi lidérc 2008.02.29. 03:49:22

Danken 2008.02.28. 20:52:59

Igen, demokrácia van, csak amiről te beszélsz, annak semmi köze a demokráciához. Fogalmi zavarba kerültél. Nézz utána, mit jelent a demokrácia szó.
Annak max a jogállamhoz lenne köze. Jogállamban pedig a tulajdonos kirakhatja a bérlőt a tulajdonából.
másrészt a tulajdonával is azt csinál, amit akar. Ha akarja, lebontja, és parkot létesít a helyén.
Akkor is, ha ezt írástudatlan seggfej salamon nem bírja felfogni.

Ellenben amit te javasolsz, az önbíráskodás. Na, az az, aminek jogállamban nincs helye.

lápi lidérc 2008.02.29. 03:57:11

Joe 2008.02.28. 21:16:54

Hát a ZP-ben jóval kevésbé van gépzene, mint a Kultiban, legalábbis elektronikus zenei DJ-k a ZP-ben nemigen szoktak fellépni.

A Riót nem tudom, vagy 5 éve voltam ott először és utoljára, de nem nyerte meg a tetszésemet.

lápi lidérc 2008.02.29. 04:20:14

BTE 2008.02.28. 21:57:55
"a kultit sem a drogfogyasztás jellemzi."

Ezt azért gondold át még egyszer. Lépten-nyomon érezni a spangliszagot. Nekem ugyan semmi bajom vele (bár nem használom), én engedélyezném ugyanúgy, mint az alkoholt, de a tény attól még tény.

Feroxx 2008.02.28. 23:48:05
"mert a kulti nem egy romkocsma hanem "művház"
Igen? Milyen művelődésjellegű programokat kínál? A könnyűzenei koncert, mozi, kocsma egyik sem számít annak. Van valami jó kis hagyományápoló egyesület benne? Táncház? TIT-előadássorozat? Nincs?

Sipos Dániel · fotozzavarosert.freeblog.hu 2008.02.28. 23:53:18
"ahová Grünwalsky Ferenc jár ebédelni."
a. átszokik máshová
b. éhen hal
Találni fog megoldást.

"Budapest egyik jelentős underground kultúrközpontja volt már a 70-es években"
Álmodban.


"Mindannyiunk érdeke, hogy az ilyen kultúrtörténeti jelentőséggel bíró épületek ne tűnjenek el Budapest arcáról"
Már miért lenne az? Régi ronda romhalmaz mára. Az üzemeltető nem viseli gondját.

"egyszer végre letenni azt a kibaszott csatabárdot?"
Oké, csatabárdot le, bulldózer indul. Itt ugyanis a bontást ellenzők csatabárdoskodnak.

"Csak pofázni tudtok, de ki fog végre TENNI valamit?"
Majd a bulldózervezető. De ha akarod, vihetsz egy kis dinamitot te magad.

Feroxx 2008.02.29. 00:36:26
Hány budapesti mozit soroljak, amiben voltam, és bezárt? Köztük a Kinizsinál jóval nagyobbak is (Május 1, Vörös Csillag, Metró stb. - akit érdekel, menjen el a Tabán - egykor Diadal - moziba, ott mindegyiknek a homlokzata látható egy mappában).

retsam89 2008.02.29. 06:59:13

Na, van ma valami változás???

Helmeczi Tomi 2008.02.29. 08:15:08

Sztem a vége az lesz, hogy kiderül, hogy ribanc demszky-nek nem fizettek védelmi pénzt, ezért kell lebontani.

kialla 2008.02.29. 08:32:27

salamon 2008.02.28. 20:22:12 :

ha felépítesz helyette máshol egy irodaházat/kollégiumot/fasztudja mit akkor igenis megéri lebontani, hogy megmaradjon a park-beépítés arány a kerületben.

Helmeczi Tomi 2008.02.29. 08:36:45

Magyarországon egyébként az alaptvető probléma az, hogy a felsővezetésben kialakult egy amolyan "mindegy, hogy mit csinálunk, csak basszunk ki a néppel" hozzáállás, illetve "mindegy mit csinálunk, csak nekünk kurva jó legyen" attitűd.

Idézném Gróf Széchenyi István szavait:

"Minden nemzetnek olyan kormánya van aminöt érdemel. Ha valami oknál fogva, ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bőlcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos hogy a nemzetben van a hiba. Akkor az a nemzet aljas vagy műveletlen."

A jelenlegi magyar politikai berendezkedés arra van kihegyezve hogy a szegény és alsóközéposztálybeli réteget minél jobban megrángassa. A Kulti mindig is a szegény ember helye volt, úgy, hogy ott Ő tudott lenni a király és ez nagyon rendben is van így és ezért is fáj ez az ilyen tetveknek akik le akarják bontatni.

Távol állok minden magyar, a magyar vezetés ellen irányuló tömörülésntől, de kurvára várom már, hogy ezeket a geciket lezúzzák és eltakarítsák innen. És remélem, hogy ez a lehető legkegyetlenebb, leggusztustalanabb, legundorítóbb módon fog történni, úgy, ahogy ezek a mocskos tetves szemétládák tiporják jelenleg a Magyar Népet.

Üdv, Egy Kultiplex rajongó, csóri magyar gyerek

Anar Hia 2008.02.29. 08:50:12

Sean Seth 2008.02.29. 08:36:45 !
Kispályás balfasz vagy öcsém-picsám.
Mi köze a kultihoz a hülye idézgetős kampánydumádhoz, te kis pöcs-picsa.
Fityisz-fjakcijó?

deletedd 2008.02.29. 09:04:59

Ugy gondolom az egész csak az ingatlanbefekektő lobbija, az önkormyányzat meg egy.... nem minősítem
Még , "jó is ha egy ilyen hely megszűnik NINCS VELE GOND!" SUKZZ

grimma 2008.02.29. 09:09:05

gondolom sokan jártak már a kultit körülvevő "zöld területen". Ha a kulti helyén is ilyen zöld terület lesz, akkor ezzel az erővel meg is maradhatna a kulti úgy ahogy van...

z 2008.02.29. 09:16:36

Kedves A!

Tudod az olyanok mint te tart itt ez az ország ahol. Vannak olyan emberek akik értékelik, szeretik, hozzátesznek a kultúrához. Ezek az emberek kultúráltak. Te sajnos egy kultúrálatlan retardált paraszt vagy aki nem képes lépést tartani a korral. Ez neked biztos nagyon fájhat. Sajnálom. Én még mindig azt gondolom, hogy ha van egy dolog ami a kultúrát szólgálja és a célja az, hogy szélesítse az emberek látókörét akkor azt miért kell tönkretenni. Egy multi cég miatt??? szerintem nem. A sok maradi deprimált vén hülyegyerekek és azok akik tőlük betanulták az átkosi ideológiát, akiknek a szájába kell tenni az ételt és nem képesek önnálóan valami újat alkotni.

jorgecosta 2008.02.29. 09:46:42

lápi lidérc: "Igen? Milyen művelődésjellegű programokat kínál? A könnyűzenei koncert, mozi, kocsma egyik sem számít annak."
a kocsmán és a könnyűzenén lehetne vitatkozni, de azt hogy gondolod egész pontosan, hogy a mozi nem művelődésjellegű? a corvin meg a plázamozik valóban nem, de egész véletlenül a kultiban épp olyan filmek mennek, amiket bőven művelődésjelleggel bélyegezheznénk meg... más kérdés, hogy a sok szar, ami halivúdból kijön ennyire meghatározza a véleményt a filmekkel kapcsolatban, de próbáljunk meg ezen túl is látni.

aTs 2008.02.29. 09:53:17

Érdekes mennyire szúrja a szemét egyeseknek a Kulti ...
Az nem, hogy az EGÉSZ város úgy néz ki mint egy trágyadomb, de ez a szemét Kulti tűnjön el, RÖHEJESEK vagytok. :D

aTs 2008.02.29. 09:54:50

Egyébként lassan tényleg nincs más a városban csak IVÓ, de persze ez hozzátartozik a kultúrához. Grat.

csigaszem 2008.02.29. 10:36:55

Ha nagyon kell a zöld terület, alakítsanak ki a kultin egy tető-parkot. Kecske is, káposzta is.

Tandrás 2008.02.29. 10:58:12

Hihetetlen, hogy sok embernek milyen kép van a fejében a kultiról... Kiváncsi vagyok arra, hogy akik negatív véleménnyel vannak, hányszor jártak a kultiban. Csak, mert ha 1x sem akkor miről is beszélnek? gondolom valamelyik nacionalista oldalon olvastak rola hasonlo tájékozottságú emberektől.
Aki drogosnak akarja bélyegezni a helyet az egyszerűen hibázik. Tény h nagyobb arányban járnak zöldet kiprobált fiatalok oda, de akkor hasonlitsd össze mondjuk 1 dokk jellegű hellyel. Ott tényleg az asztalról szívja péntekenként több ezer ember az utcakat. Személy szerint engem nem zavar, mert mindenkinek a maga ügye. A különbség az h a kulti egy civil szerveződés a dokk meg az orosz maffia érdekeltsége...
Én igenis jókat buliztam anno a kultiban haverokkal, drogmentesen és nem vagyok kereszténygyülölő, sem zsidó összeesküvő, sem szdsz-es, sőt még meleg sem. Nekem egyszerüen egy páratlan atmoszférájú szórakozóhelyet jelentett a pesti éjszakában, ahol az emberek saját magukat adhatták...
Sajnalom h vége...

salamon 2008.02.29. 11:12:48

kialla, ha megveszel egy telket, aztán egy másikat, hogy az egyiket lebonthasd, mert kell a zöldterületarány megvédése miatt, az kábé olyan marhaság, mint amit az önkormányzat csinál. a bontás ugyanis több százmillió forint, viszont egy üres telekből - amiből van egy csomó - tehzát egy üres telekből - amit nem kell bontani - , csak parkosítani, megúszod a negyedéből. szóval a logikád erősen megbicsaklott

salamon 2008.02.29. 11:13:55

moderálások voltak, a semmire sem jó személyeskedések, továbbá személyes adatok közzététele miatt. szóltam.

aTs 2008.02.29. 11:27:24

lápi lidérc:

Olvastam, hogy szted a ZPben nincsenek DJ-k :D
Szerinted ki vagy mi csinálja ott a zenét???
Csak úgy van? Mind a két helyszínen van ún DJ aki zenél. MINDEN ESTE. Csak itt arról van szó, hogy ua a 3-4 ember csinálja, míg a kultiban 3-4-5 CSAPAT csinálta a fesztivált.
Részemről mondjuk nem megyek arra a helyre mert nem tetszik a zene és a közeg, jah, hogy én fogjam be, ha nem kell a kommersz? Mert sztem más a jó?
Elég szomorú, hogy csak ilyen helyekre van igény, és nincsenek KLUBOK (nem abban az értelemben, hogy kiírják a bejáratra, mert abból van néhány tucat kb. ugyanolyan minőségben), és nekem ez a szomorú az egészben, meg az, hogy néhányan szorítanak azért, hogy eltűnjön ...

Gedenorp 2008.02.29. 11:34:24

Jakab Zoli és társai... ennyi!

Amúgy semmivel sincs több drogos ott, mint máshol, ez egy tipikus sztereotípia, és semmi több. A hely egy fabatkát se ér, bár voltam már ott pár jó bulin, azonban a borsos jegyárak mellett egy szót se szóltunk az italok nem túl korrekt árairól (meg bocs, de nincs apróm visszajáró gyanánt… etc).
A kulti bezárása egy ici-picit sem keserít el (sőt, még talán örülök is neki), de az igen, hogy lassan minden hely megszűnik a fővárosban, ahol kisebb-nagyobb zenekarok felléphetnek. Nem elég, hogy az igazán neves bandák kikerülik az országot és mondjuk kiutazva Ausztriában fele annyiért megnézhetjük őket, de még az a maradék, amelyik úgy gondolja, nem hagyjuk ki a Hungary-t, ott is adunk egy f*szás koncertet, nos azoknak meg lassan nem lesz hol, a másik, pedig hogy az amatőr zenekarok helyzete – bemutatkozási lehetősége még tovább szűkült. És bár a kormány arról papol, hogy így kultúra – úgy kultúra, ha belegondoltok, hogy a kiállítások fizetőssé tétele, az elhelyezkedés csak szakmunkások, jogászok és pénzügyeseknek lehetséges, és tanári leépítés van, etc etc, etc… akkor nem nehéz rájönni, éppen arról szól az egész, hogy egy buta és felszínes népet, nem nehéz terelgetni és izomból átb*sszarintani, és ez nem oldal és párt függő! (jó ideje így megy, max most tetőz!)

Dóri 2008.02.29. 11:34:41

Kérlek, figyeljetek oda, hogy ne használjatok rasszista és kisebbségeket sértő megfogalmazásokat a blogban. ld. 'amolyan buzisan' - hálás köszönet
D.

aTs 2008.02.29. 11:37:33

Gedenorp:

Miért örülsz neki hogy bezárják a Kultit?

ceginfo 2008.02.29. 11:37:48

Salamom:
A cégkivonat nyilvános, mindenki számára hozzáférhető információ. Tudom, hogy zavar, hogy kiderült, a kultit üzemeltető cég egy ingatlanforgalmazó cég tulajdonában van. Bárki utánanézhet az e-cegjegyzek.hu oldalon.

Tandrás: A kulti nem civil szerveződés, hanem egy magáncég tulajdona.
Az egész balhét egy ingatlannepper cég szítja, aki megszerezte a kulti üzemeltetési jogát, és most zavarja, hogy az önkormányzaté az épület és nem az övé.

aTs 2008.02.29. 11:53:06

ceginfo:

:D és akkor mi van ha egy ingatlancég a tulaj? monjuk szerintem, ha az a cég akar vmit akkor ügyvédi úton tesz lépéseket, amire van jogalap, az indexes cikk szerint.
Egyébként amikor arra jártam nagy ívben xartam bele hogy ki a névleges üzemeltető, hidd el felőlem akárkik is üzemeltethették, attól még nem változott az egész hely hangulata.

ceginfo 2008.02.29. 12:00:40

aTs: amiatt számít, mert az ingatlanforgalmazó cég amiatt szerzte meg a kultit, hogy lebontsa. Ne hidd azt, hogy hosszabb ideig üzemeltetni akarta volna.
Itt nem a kultiról van szó, hanem arról, hogy egy ingatlanforgalmazó céget kiszorítottak, ami nem tetszik neki.
Megértem azokat, akiket zavar a kulti bezárása, de őket csak felhasználják.

salamon 2008.02.29. 12:15:04

céginfo: mindenki számára nyilvános, és mégis, adatvédelmi aggályaim lettek, és ennek hangot is adok. ismétlem, ha berakod, hogy kik a kulti tulajdonosai illetve az üzemeltető cég tulajdonosai, nem zavar, de címmel, anyja nevével pont a moderálási alapelveim szívcsakráját irritálja.
2, hogy ki mit tett volna, az maradjon a te feltételezéseid szintjén, ne állíts olyat, amit nem tudsz bizonyítani, ezért a jövőben is ki fogom moderálni, mert a fantáziád nem érdekel, ami viszont ennél is komolyabb, perelhető. én nem perelek, én moderálok, mert salamon vagyok.

céginfó 2008.02.29. 12:37:07

salamon:
Szíved joga, hogy mit hiszel, ha úgy gondolod, hogy egy ingatlannepper cég amiatt szerzi meg a kulti üzemeltetési jogát, mert még 100 évig kulturával akarja ellátni az ifjúságot, lelked rajta.

Gedenorp 2008.02.29. 13:59:46

aTs: azért mert önelégült f*rkak csinálják, lásd a hatalmas Jakab Zoltán úr... meg azért mert nem nehéz ennél jobb helyet csinálni. Ha nem volt légkondi, akkor a tökömön, ha volt akkor a fejemre csöpögött a víz. A hangosítás se volt éppen a legjobb és állandóan tele volt divatarcokkal, akik szerint ez a legjobb hely, nos igények és ízlések, egy köpödelem volt, ahol azért nem egy jó koncertet adtak a népnek. Nagyjából ezért, meg egy kicsit úgy vagyok ezzel a hellyel, mint a New Born-nal, az nagyon frankó volt, aztán feloszlott mert nem volt se igény se semmi, aztán kedves Zolink mikor rájött, hogy a dolog mehetne tovább; akkor megcsinált egy másik bandát, most meg alvászavarokra és pánikbetegségre panaszkodik. Én mellette állok, ha bezárják a helyet, akkor aludni is fog tudni és már pánikolni se lesz miért.

aTs 2008.02.29. 14:12:32

ceginfo:
Értem, tehát a szándék miatt. Engedtessék meg nekem, hogy anélkül zavarjon az, hogy bezárják, hogy érdekelne milyen dolgok vannak a háttérben. Nekem a hely fog hiányozni ahova olyan 8 éve jártam ...
Az, hogy ki bontja az számomra irreleváns.
Gedenrop:
Nemtom ki az a Jakab úr, és nem is érdekel. Egyébként a hozzászólásodból nekem az jön le, hogy többet foglalkoztál a Kulti közönségével, mint a programmal. Így már értem miért nem tetszett. :D

lápi lidérc 2008.02.29. 15:10:03

Sean Seth 2008.02.29. 08:36:45

A Kulti a szegény ember helye? 600 Ft-os sörárakkal?
Ne röhögtess...

z 2008.02.29. 09:16:36
Kulturált emberek rövid u-val írják azt, hogy kulturált.

aTs 2008.02.29. 11:27:24
Ecsém, tucc olvasni?
Akkor olvasd már el a DJ betűszó előtti jelzőt is. Mert így csak csúsztatás, amit csinálsz.

salamon 2008.02.29. 11:12:48
Igen, lehetne építeni a Kulti helyére is. Akkor boldogabb lennél? A végeredmény ugyanaz lenne: a Kultinak kampó.

salamon 2008.02.29. 12:15:04
Miért baj az, ha olyan adatokat közöl itt, amelyeket az e-cegjegyzek.hu weblapon bárki megtekinthet?

Nem vagy te benne véletlenül az említett cégben? Nagyon gyanús vagy nekem.

d 2008.02.29. 15:20:04

Nézzétek meg a IX. kerületi Lenhossék park rehabilitációját (kialakítását), és akkor lehet valami kép arról, hogy talán jobb lesz a helyzet, mint amilyen most van.

A tetőkert ötlete meg akkor baromság, hogy nem is érdemes rá időt pazarolni...

jorgecosta 2008.02.29. 15:26:13

én nem értem, miért kell ide bekeverni a céges-tulajdonosos dolgokat... kit érdekel, kié a hely?
a nép gyermekének csak az számít, hogy megszűnik a kulti, mint szórakozóhely, mozi és kocsma. az, hogy feltételezetten a jövőben ki és hogyan akar nyerészkedni rajta, az teljesen mindegy, mivel nem áll fönn ez a probléma, ha lebontják.
innentől kezdve előbb küzdjünk meg a fennmaradásért a mostani "rosszakkal", aztán ha jön új, ráérünk azzal akkor :)

salamon 2008.02.29. 16:01:53

lápi, írtam már mi a bajom az adatok közlésével. ha valakit érdekel, kattintson oda, de itt a neveken túl, más személyes adatokat tartalmazó kommentek nem fognak megjelenni. salamon avatár, így nehéz lenne bármit is birtokolnia. ha tovább bosszantasz, kitiltalak az internetről is!

vidravas 2008.02.29. 16:10:28

muhaha ...
a meggyőződésés kommunisták szerint a kulti közönsége csupa nacionalistából áll és a meggyőződéses nacionalistak szerint szerint pedig csupa kommunistából.

Elég szánalmasak vagytok.

A nacionalista szót a fenti irományok közül vettem ...

Jah és mondjak valami? A jómúltkor összefutottam ott egy sráccal, dumáltunk és a bemutatkozás és minden előtt tudjátok mit mondott nekem legelőször:
-Zsidó vagyok.- így lazán, mintegy bevezetésül.
Nem tudom, mit várt, h megsimogatom a buksiját és puszit nyomok a popsijára ...
Ehelyett az alábbiakat kapta:
-Kit érdekel? Inkább arról msélj, h milyen könyvet olvastál legutoljára.

Szóval nekem is sikerült levonni a végleges következttést, h ki a kulti tényleges közönsége. Muhaha ....

re 2008.02.29. 16:20:57

kedves álltalánositók...nevetségesek vagytok.

vidravas 2008.02.29. 17:05:18

Remélem, h az előbb átjött az irónia. Sajnos sokan nem veszik a lapot és komolyan vitáznak arról amiről ugyanazt gondoljuk mindketten. Csak hát nem veszik a lapot.

Leslie P. 2008.02.29. 17:25:07

Hová tűnt Damon Hill??????????!!!!!!!!!!!!

lápi lidérc 2008.02.29. 18:08:00

salamon 2008.02.29. 16:01:53
Anyádat tiltod ki, hülye gyerek.

Azt hiszed, hogy azért, mert képes voltál nyitni egy félautomata blogot, és ott szabadon moderálhatsz, értesz bármihez is?

Ugyaolyan szerencsétlen kis senki vagy így is, mint azelőtt voltál, csak most arra verheted a farkad, hogy kimoderáltál néhány hozzászólást. Mert hogy nőt nem láttál még közelről anyádat kivéve, őt is gyerekkorodban, abban biztos vagyok.

Az avatár a seggfej megfelelője a szótáradban? Mert akkor egyetértek.

lápi lidérc 2008.02.29. 18:08:55

re 2008.02.29. 16:20:57

Te meg vicces :-)

salamon 2008.02.29. 18:13:35

muhaha, lápi, te milyen buta vagy?! nem is moderáltalak még ki. és ne anyázz, nem otthon vagy!

bérfarkas 2008.02.29. 18:19:59

Hmmm...
Szeretném, ha a Kulti jelenlegi üzemeltetőit védők elgondolkodnának az alábbi analógián:

Veszel két egymás melletti lakást egy házban. Befogadsz egy albérlőt az egyikbe addig, amíg más céljaid nem lesznek a lakással, a másikban meg csinálsz egy télikertet, mert mindig erre vágytál.
Aztán egyszer csak úgy döntesz, hogy X határidővel elküldöd az albérlőt, mert a jelenleg télikertként funkcionáló lakást lakássá visszaalakítva drágábban el tudod adni, a másikból meg, amiben most az albérlő lakik, télikertet csinálsz, mert a növényeket azért nem akarod kidobni, meg hát szereted is a télikertet.

Mit szólnátok, ha erre az albérlő azzal reagálna, hogy kihívja a rendőröket, tévét-rággyót-lemezjáccót, hogy őt milyen sérelem érte, a jogos tulajdonos ki akarja rakni, pedig milyen jó bulikat csinált ő a lakásban a te engedélyeddel, és ő pedig onnan nem költözik ki.

Biztos akkor is azt mondanátok, hogy hát rendben, ha jó bulikat csinált, akkor maradjon, le van szarva a másik lakás ára. Véletlenül sem azt, hogy milyen alapon szól bele abba, hogy mit csinálsz te a saját lakásaiddal és lakásaidban.
Hát persze...

Itt ugyanis alapvetően pusztán tulajdonjogról van szó. A többi csak mellékes.

lápi lidérc 2008.02.29. 18:22:46

salamon 2008.02.29. 18:13:35

Ööö... Azt hiszem, az anyázás szó jelentésével nem vagy igazán tisztában; mellesleg ő tényleg csak áttételesen tehet róla, hogy ilyen lettél.

salamon 2008.02.29. 18:31:37

bérfarkas, a te példád teljesen rossz. az a baj, hogy a kultisok üzleti alapon kalkuláltak, amikor aláírták - jól figyelj! - az öt évre szóló bérleti szerződést a helyre, amelyből eddig kettő telt le.

lápi, milyen jó, hogy itt vagy te, aki tisztába teszi, mikortól számít az anyázás anyázásnak.

a 2008.02.29. 18:37:40

Akkor rosszul kalkuláltak, pereljék be az önkormányzatot, ha nem tetszik nekik valami. A bérleti szeződést fel lehet mondani.

turul 2008.02.29. 18:43:05

Kedves Bérfarkas!

Jól látod, bár van itt egy nem elhanyagolandó körülmény: az általad említett "minőségi csere" azt jelenti, hogy az ÖK feléli a vagyonát - ami elég szomorú, mivel rövidtávú spekulációnak tűnik. Mellesleg egyéb téren is nagy gondok vannak az ÖK-val, pl. pályázati pénzekhez kötelező a csúszópénz, erről a közös képviselők mesélhetnének. Másik érdekesség, hogy önkormányzati választások előtt a T. Polgármester kiruccan egy egzotikus országba a fél testülettel, persze közpénzből, valamilyen mondvacsinált indokkal, mint pl. szakmai továbbképzés...

bérfarkas 2008.02.29. 19:03:12

salamon 2008.02.29. 18:31:37
Sajnos, a példám teljesen jó, különben nem írtam volna.
Perelni persze lehet elmaradt haszonért - bár (tudtommal) ingyen bérbe kapott épület esetében ennek nem sok az esélye, pláne mivel felújítást nem végeztek az épületen 2005 óta, amióta ez a cég a bérlő, és tudtommal bért nem fizettek érte, azaz állagjavító vagy más tartós befektetésük nem volt.
Bármelyik magyar (és külföldi) bíróságon bukna az üzemeltető még ebben a perben is.

A lényegen viszont nem változtat a perlési lehetőség sem: a tulajdonos akkor teszi ki őket, amikor akarja, ha előtte 30 nappal ezt közölte velük.

Tudod, vannak olyan butaságok, mint törvény.
És ezek az érzelmek fölött állnak a jogállamokban. Európa nagy része ilyen, mi is (többnyire). Szóval a Kultit lehet szeretni, lehet nem szeretni, a lénegen nem változtat. A tulaj meg persze, hogy vonyít, mert ingyen nem kap még egy helyet évekre. Most, hogy összerúgta a patkót az önkormányzattal, pláne nem.

bérfarkas 2008.02.29. 19:06:16

turul

Ez biztos mind igaz - nincs rálátásom, de el bírom képzelni ma bármelyik magyar önkormányzatról -, de ez nem befolyásolja a Kulti ügyét.

a 2008.02.29. 19:23:36

Turul: a pénzből a kerületet fejlesztik. Nézd meg például a Ferenc-teret és a környező utcákat, pár év alatt egy putris helyből kulturált környék lett.

lápi lidérc 2008.02.29. 19:32:57

Na igen, akkorát kerület nem fejlődött Budapesten a rendszerváltás óta, mint a Ferencváros, a Ferenc körúttól a Fiumei útig rengeteg új házépült a régi, lerobbant bérázak helyén, és épül a mai napig, köztük társasházak és szállodák is. A Ferenc tér mondjuk nekem régen is tetszett, de 1-2 éve arra járva nem ismertem fel, annyit változott. És szép lett.

turul 2008.02.29. 20:30:51

Ez nem vitás - a kerület szépül és ennek nagyon örülök, ezzel nincs is baj. De hogy jobban értsük, miről van szó, pár dolgot alaposabban meg kell vizsgálni. Nézzük pl. a Corvin-Szigony esetét: az önkormányzatnál agresszíven lobbizó beruházók kilóra megveszik a pozícióban ülő döntéshozókat, legyen az jegyző, alpolgármester, műszaki előadó. Ha ellenáll a közalkalmazott, életveszélyesen megfenyegetik. Tudok konkrét esetekről: Duna menti festői város: főépítész és családja naponta kapta a fenyegetést, mert a T. polgármester belvárosi üzletközpont-beruházását érthető okokból szabotálta a főépítész, ami kutya kötelessége egy ilyen patináns, történelmi városrészben. A főépítész feleségét - aki az önkormányzatnál volt szintén építészi munkakörben - már annyira ellehetetlenítették, hogy kénytelen volt megválni állásától, jelenleg munkanélküli. Visszatérve Józsefvárosra: odatolnak két millát az előadónak, erre azok hoznak egy ÖK rendeletet, mintegy kiskaput, hogy "ha töldtetőt csinálsz, felhúzhatsz még két emeletet" (konkrétan megtörtént, megtekinthető az ügyfélszolgálat kirakatában a határozat). Így a méretek, súlypontok, városkép eltorzul, a beruházó kaszál, az ÖK szemet huny és egyben elkötelezi magát és egy műszaki átadásnál nyilván kénytelen szemet hunyni a szabálytalanságokon, hiszen zsarolható. Klasszukus trükk, hogy a kivizelező eltér a tervektől, lényegesen csökkenti a költségeket, mégis megkapja a használatbavételi engedélyt: lásd: Futó utcai OTP-s társasházak: nem készült el a kb. 20-30 milliós lépcsőházi szellőztetés, ÖK tojik rá, megadta a használatbavételit.
De egy Ferenc tér is milliókat hoz, amikor betolják a saját kivitelezőiket az ÖK emberei: ciprusi cég mögött az ÖK titkárnője, stb. A közbeszerzés a következőképpen zajlik (már évek öta): ugyanaz a 3 cég pályázik, cirkuláris permutációval, így mindegyikre sor kerül. Nem lehet megfogni őket, de mindenki tudja. A másik kettő csak alibi, de legközelebb majd ők nyerik, a harmadik meg alibiből pályázik.
Bocs a hosszú hozzászólásért...

a 2008.02.29. 23:05:55

Majd megkapja a Kulti a Fővám téri gödröt, úgysem lesz ott állomás. Nagyobb, tágasabb, több a parkolóhely és a Duna is közelebb van. Mi kell még?

the dawg 2008.03.02. 09:00:11

bérfarkas: a példád nem rossz, csak egy kicsit nagyon. van tulajdonjog és van bérleti jog. a bérleti jog felmondható. a kultiplex el is fogadná a felmondást és ki is menne, de a mai napig nem mondták fel a bérleti szerződésüket! ráadásul te magad említed a hozzászólásodban a 30 napot. még a mai napig sem érkezett felszólítás, tehát: az óra csak egyre inkább ketyeg és minden egyes nap, amit a ix. ker. ök dacosan eltölt és a helyet zárva tartja, sérti a birtokvédelem fogalmát...

az okfejtésed, hogy ingyen kapta a kultiplex az épületet még rosszabb, mint a példád, de az okfejtésedet hívhatnám arcpirítóan demagógnak is. volt bérleti díj, felújítás annyira nem, de állagjavító munkálatok bőven voltak a helyen.

the dawg 2008.03.02. 09:05:35

Gedenorp: örülök, hogy megvannak rólam a prekoncepciód te fos. Benned kit tisztelhetek? Puszil: JZ.

Cirape 2008.03.02. 22:51:53

Fogalmam sincs, hogy a Kulti mennyit fizetett a helyért, nem is érdekel. Kevés ennyire jól működő, ennyire színes felhozatallal rendelkező helyet láttam Budapesten. A koncertterét kis, induló zenekarok is meg tudták tölteni, tehát dobbantónak ideális volt, a közönség meg szerette (saját bevallásb szerint: 180-200000 fő/év), tehát akkor is volt ember, ha nem közönségkedvenc zenekar játszott. Szerintem ez fontos és közhasznú feladat, ami elvégzéséért nyugodtan tehet annyit az önkormányzat, hogy hagyja műkdöni.

Spacedevil 2008.03.03. 11:57:24


Régen lemutyizta ezt már a Gerendai az önkormányzattal és az éppítetőkkel..
Hiszen ő adta birtokba az épületet pénteken délelőtt. A Dunán is azt mondta az önkormányzati arc, hogy a Gerendaival megegyeztek, nem értik miért hőbörög a Bakáts .


Karcsi most ott ül a gép előtt és számolja a pénzt.

Köszönjétek meg neki szépen.
.
Bakáts szerintetek meg meri köszönn..?
Szerintem pont kurvára itt fog befékezni, hiszen jó barátok...
Itt fog majd kiszálni a Bakáts.. A mór megtette a kötelességét a mór menni fog.
A képlet egyszerű, az önkormányzati-ingatlanos-kultúrmaffia kiszámolta... csak nektek nem fog adni semmit.

süti beállítások módosítása