HTML

In Memoriam Kultiplex

2008 január 10 - február 24-e között a Kultiplex programsorozattal búcsúzik. Ez a blog a bontásig tartó időszakról tájékoztat. Olvasható, látható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Jó kocsmák vannak csakhogy a Kulti ennél több volt... ne kocsma, nem is csak szórakozó hely. Közös... (2009.10.15. 13:26) Final
  • Fuck You All: www.youtube.com/watch?v=y2GurEJsFf0&watch_response (2008.09.05. 20:14) búfelejtő
  • blackbone: Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szeme... (2008.07.10. 22:47) Bontják a Kultiplexet
  • alako: Magyarok az impotens politikusok megsegítéséért. www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sdsd2... (2008.04.18. 10:05) Népszavazást a Kultiért!
  • golyó: Én is elkezdem félrerakni dunsztosüvegbe,jó lesz molotov helyett (2008.04.15. 13:48) Nyílt levél a kulti programszervezőjétől

Linkblog

Kétmillióan vannak a Kulti melletti parkban

2008.03.06. 17:41 salamon

Hahaha, de komolyra fordítva a szót: a parkban legalább 300-an gyülekeznek. Nagy Feró nemrégen fejezte be felszólalását, és megérkezett Novák Péter is, aki egy narancssárga táskát hurcol magával. Én nem mertem megkérdezni, hogy mi van benne, mindenestre Novák szeme furcsán villog. Itt van a mindig gyönyörű Németh Juci. Most a Love Alliance van a színpadon, estére szerintem bedugul a Kinizsi utca.

109 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dozerfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr51368643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boree 2008.03.06. 19:32:02

TD223:
Ostoba paraszt vagy és húzzál haza!!
MOST!!
Ölel barátod:Boree

asdasd 2008.03.06. 19:33:53

Majd megunják és hazamennek - ahogy vakon követett vezetőjük mondta.

rtz 2008.03.06. 19:40:27

Bontsák le már ezt a szart, elég a csőcselék drogosok balhézásából

Gertu 2008.03.06. 19:49:57

Ez az épület útban van. Le kell bontani. A berlini fal is útban volt, nem?
A Németh Juci pedig perspektivikusan szép, bizonyos szögzárások esetén, ha a fény is kegyes és szubjektíve bizalommal viselem az izlés tiltakozását.

speciel 2008.03.06. 20:01:05

Sajna nem érek rá odamenni. De egy újabb +1.
Buta parasztokkal meg nem tárgyalnék.
Sötét-bontómániások! Tessék (néha) olvasni, hátha a koszon kívül ragad rátok valami, no meg be kellett volna néha nézni a kultiba.
Csak az agyhiány valóban gát....

Angyal Gyula 2008.03.06. 20:09:40

Khm.
A berlini fal és a Kulti között hatalmas a különbség. Pl. A falfelhúzásról határozók közismert diktátorok voltak, a Kulti góréit csak az underground ismeri.
Németh Juci gyönyörű? Hááát, ízlések és pofonok...szerintem inkább aranyos. A Kulti törzsközönségéből láttam ott legalább 3 olyan csajt, akiket gyakran láttam és felülről verik a "gyönyörű" mércét, de ők csak vendégek és nem énekesnők.
Drogos csőcselék? A "tekerős rendezvényt" finoman szólva vállalhatatlannak tartom, mint ahogy a jelenlevők összességének "drogos csőcselék" minősítését is.
Ha már nem engednek be embereket a biztonságiak, akkor szervezzétek már meg, hogy legyen néhány mobil WC-fülke, b.meg, kedves vezetőség! Mindenesetre az ingyen forrótea osztás kedves volt.
A kamerásoknak megmutattam, hogy én speciel hátranyilazós ősmagyar lovas pólóban voltam ott, a szimatszatyromon a magyar színhármas volt. Jól eldumálgattam egy ismerősömmel, a kínai Cange-vel. A srác itt él születésétől, ha jól tudom. Kérem a kedves gyűlölködőket, magyarázzák meg az eddig leírtak alapján, hogy miért vagyok drogos buzi zsidó az ő szemükben :-D

lápi lidérc 2008.03.06. 20:11:24

speciel 2008.03.06. 20:01:05

"Buta parasztokkal meg nem tárgyalnék."

Így van ezzel az önkormányzat is.

Én egyébként egykor elég sokat jártam a Kultiba (mlg mielőtt a mostani tulajok átevették, és törölték a kínálatból a minősági italokat, viszont felkúrták az árakat az egekbe), meg előtte a Blue Boxba, meg még előtt, amikor még csak mozi volt, akkor a Kinizsi moziba is.
Eleinte még mellettük is voltam.

Látva, hogy milyen hisztit vágnak ki azután, hogy idejében szóltak nekik, hogy zárás lesz, meg ajéánlottak nekik új helyet, amit nem fogadtak el, egy ideje már én is amellett vagyok, hogy bontsák le.
Minél hamarabb.

Szóval jól látod, az agyhiány valóban gát.
Ezért nem tudsz te sem gondolkodni.

emeszpé 2008.03.06. 20:16:55

Most legalább megtudja a Settenkedő nevű agybeteg, milyen az, amikor a saját szoclib haverjai szopatják faltól falig! Nagyon helyes! :)

rtz 2008.03.06. 20:18:15

Rendezzünk jótékonysági gyűjtést a centrifuga kft részére, nehogy ne jöjjön össze az új verdára a pénz.

flimo13 2008.03.06. 20:21:13

Ráfizetéssel lehetne kérni, hogy teltházas koncert közepén dózeroljanak?

jutúbkorszakszervezet · http://www.rotten.com 2008.03.06. 20:30:28

TD223 honnan az ötlet? Csak nem Kárpátiára és tarsolyos kopasz-stílusra hangoltál? Fölösleges a sampon? :D
Majd akkor szurkolj, amikor a te kedvenc szobrodat vagy épületedet kotorják odébb :)

Ja, jut eszembe, láttátok a Fábryt a napkeltében? Osztja neki keményen a settenkedő, most a kultiban a szekusokról alkotott véleménye után vicces az embereket megrugdaló zsarukról tett kijelentésének HANGSÚLYA :)
youtube.com/watch?v=1dxJigFjMbY&feature=related
Előzmény természetesen a 2. rész :)
Vajon most mit gondol settenkedő töröttgitárosunk a hatalomról, ami jelenleg épp az ő kedvenc helyét dózerolja le? Ja, és hol volt settenkedő akkor, amikor a szcientológusok megvették az Almássy teret? És amikor a Biblia szól egyház (van olyan aljas szekta, mint a hitgyüli) megvette a Fekete Lyukat? Az már inkább volt underground és valódi múltja is van, (vagyis már csak az) nem úgy, mint a tilosos kulti, ahonnan csak büdösen és izzadtan lehetett kijönni...
Persze örülnék én is, ha megmaradna a Kulti, csak ez kicsit érdekes. Mint a virágültetés. Évek óta megy a Kulti és soha nem hallottam, hogy kultúrált környezetet akartak volna oda. Most, hogy ki vannak téve, egyből szebbek a padok, tisztább a park. Nahát.

rtz 2008.03.06. 20:38:20

settenkedő mindig oda áll, ahonnan a pénzt kapja. Az Almássyt nem egy profitorientált cég üzemeltette, így nem volt pénzük arra, hogy támogatókat szerezzenek a megszüntetésük ellen. A kulti üzemeltetői mindent megmozgatnak azért, hogy ők szerezzék meg az épületet, hogy az önkormányzat helyett ők kaszálhassanak.
Vagyon hogyan lett az üzemetetési jog a centrifuga kft-é?

kasza mari 2008.03.06. 20:38:53

kisemberek beszéde a buszról:
"az agy daganatsejt-szerű sejtekből épül fel"
"a bontás pocsékolás, s manapság bizony könnyűszerel okoz hurrikánokat."
"iii.. dózerfeszt előtt nemtom mikor voltam utoljára jó buliban a kultiban.. talán előző tulajokkor anselmon.."
"úgyis katasztrofális undormány pénzfosó irodát raknak a helyére"
"az élőzene szar"
"a gépzene egy rozsdás kondigép."
"-anyósom harminccal szériázik.
-juuuj, robbiii, az pontannyi mint én
*smár*"

Dudi 2008.03.06. 20:41:23

lápi lidérc:
Ő... biztos vagy benne, hogy időben szóltak? Abban is, hogy ajánlottak új helyet...? Ne keverd össze a WB-vel a dolgot! (vagy csak én vagyok tájékozatlan - ez esetben vedd tárgytalannak a megjegyzésemet).

rtz 2008.03.06. 20:51:12

Miért az önkormányzat feladata egy profitorientált cégnek új helyet biztosítania? Miért hagyja az "undergrund kultúra", hogy egy profitorientált cég élősködjön rajta és uszítsa az önkormányzat ellen?

Aki kicsit tájékozott, az tudja, hogy miért szerezte meg az üzemeltetési jogot a centrifuga kft.

S Annyi 2008.03.06. 20:55:03

Bivalyné Húszéves Erzsi
És ha odakötöznétek magatokat? Ez nem jó ötlet?


De. Csak a lakatkulcsot adjátok oda nekem.

True Blacker 2008.03.06. 20:57:18

Tisztelt rtz,td223 !

A következö Kultis Fuck The X-mass Party-ra már ácsolják nektek a forditott keresztet ,és fel lesztek áldozva a SATAN-nak.

Black Metal Forever !!!

A kultiplex élt, él,és élni fog!
Ti pedig a pokol tüzén fogtok megégni!

aluvázas 2008.03.06. 21:26:02

"rtz"

a csőcselék a betompult barom anyád és a családod!

rtz 2008.03.06. 21:30:46

True Blacker és aluvázas bebizonyította, mennyire magas színvonalú kulturát képvisel a kulti.
De akárhogy is rinyáltok, a kultiból park lesz.

böff 2008.03.06. 21:48:42

a hülye személyeskedésnek máshol kellene történni.
akit nem érdekel a történet, menjen máshova.

ricardo montelban 2008.03.06. 21:53:49

te
me
egy
pöcs
vagy

ricardo montelban 2008.03.06. 22:00:14

jajj, már az rtz, ne utáljatok ki a képversem miatt, készültem rá annyit. bár ez meg germanizmnus, jajj, ne utáljatok ki.

Boree 2008.03.06. 22:06:50

Szerintem meg egyszerűen mindenki csak kussoljon!!
Most már nem hagyom szó nélkül,hogy mennyi agyatlan,primitív idióta ír be ide!Miért nem lehet kultúrált formában véleményt alkotni?
Szánalmas,hogy már lassan senki nem a témával foglalkozik,csak anyáztok,mikor Kulti és Kulti-ellenes oldalról is ugyanolyan faszparasztok vagytok!!
Kurva unalmas!
(TISZTELET A KIVÉTELNEK)

kiaz 2008.03.06. 22:20:44

Boree: ezt nem is foglalhattad volna össze szebben :)

Boree 2008.03.06. 22:45:10

kiaz:
IGYEKEZTEM:)

ricardo montelban 2008.03.06. 23:03:22

na. tudtam. azér, mer magyar vagyok. pedig ott voltam ám, amikor átjöttünk a kárpát-medencébe, és a románok ellopták a lovainkkat! oszt ezt kapom vissza.
bezzeg az én időmbe még nem kelllett hányást kerülgetni a kurtipex mellett, mer meg se volt.

lápi lidérc 2008.03.06. 23:11:11

Dudi 2008.03.06. 20:41:23

Biztos vagyok.
A törvény szerint 30 nappal a kiköltöztetés előtt kell szólni, itt legalább 100 nappal korábban szóltak. Bőven volt idő felkészülni.

És igen, ajánlottak nekik másik helyet egy gyárépületben, csak nem fogadták el.

Érdekes módon a West Balkán meg tud egyezni a kerülettel, pedig folyton költözik. És biztosan így is megéri nekik, különben nem csinálnák.

Egyébként mindenki így állna ahhoz is, ha egy albérlő az ő lakásából nem akarna kitakarodni, pedig neki szüksége lenne a lakására?
Mert itt most erről van szó.

Boree 2008.03.06. 22:06:50
Érdekes, hogy a kulturáltsággal vagdalkozók egyike sem tudja leírni helyesen a kulturált szót.

lápi lidérc 2008.03.06. 23:12:10

ricardo montelban 2008.03.06. 23:03:22

Bazmeg, amíg nem figyeltél, a románok ellopták a helyesírásodat is.

the dawg 2008.03.06. 23:20:48

lápi geci:

west balkán 8. kerület
kultiplex 9. kerület
kussolj gyökér!

törvény szerint 30 nappal kell felmondani a szerződést, igen, micsoda felfedezés, igazad van paraszt.
itt lehet, hogy szóltak 100 nappal előtte, de a szerződést nem mondták fel, na most akkor ezt magyarázd meg! magyarázd meg! mutass egy papírt arról, hgoy itt fel lett mondva a szerződést! majd ha megmutattad, utána ugassál, addig takarodj a jó édes anyádba!

Boree 2008.03.06. 23:20:53

Lápi Lidérc vagy mi...
Legyél olyan fáradt és elcsigázott,mint én és próbálj meg nem hibákat ejteni!!Tisztában vagyok azzal,hogy két rövid "u" hangzóval írják!Ettől függetlenül,igazam van...Nem egy hosszú "ú"-n múlik...:)

?érdőjel 2008.03.06. 23:25:51

Szóval a nyelvtan jelenleg a legfontosabb ?:$

the dawg 2008.03.06. 23:27:37

rtz 2008.03.06. 20:38:20
settenkedő mindig oda áll, ahonnan a pénzt kapja. Az Almássyt nem egy profitorientált cég üzemeltette, így nem volt pénzük arra, hogy támogatókat szerezzenek a megszüntetésük ellen. A kulti üzemeltetői mindent megmozgatnak azért, hogy ők szerezzék meg az épületet, hogy az önkormányzat helyett ők kaszálhassanak.
Vagyon hogyan lett az üzemetetési jog a centrifuga kft-é?

te szánalmas gyökér, az almássyt az állam vette meg bazdmegazanyád! ők voltak a tulajdonosok!
na, hogyan lett a centrifuga kft-é az üzemeltetési jog? kottázd le nekem paraszt! vagy ezt az infot csak kiszoptad valami másik baromtól?

Boree 2008.03.06. 23:28:30

?érdőjel:
Nekem ugyan nem...:)
Csak lápi majom azt hiszi,hogy nagyon kioktatott...:)Én meg jeleztem neki,hogy téved:)

Dudi 2008.03.06. 23:41:56

Hmmm... Megint lápi lidércnek tennék fel kérdéseket (mert bizonyos dolgokban nem értek egyet vele - ettől függetlenül fenntartom, hogy igaza van), de a felettem megszólalók belém folytották a szót. Mindenkinek lehet véleménye, ráadásul én is ragaszkodom a magyar helyesírás szabályaihoz. Most regélhetnék itt, hogy amikor felhozom egy blogban, mit hogy kellene írni, milyen vissza"arcozást" kapok. Mindegy, elviselem.

Emberek (vagy mik)!
Mindenkinek megvan a (számára) jól elfogadott véleménye! Ettől függetlenül könyörgöm, ne személyeskedjünk, ne nyomjuk el, hanem inkább intelligens emberek módjára vitsassuk meg.
Én is pártolom a Kultiplexet, szeretném, ha továbbra is megmaradna, de az ellenzőket nem kussoltatom el, nem parasztozom le stb. Azzal csak magamat járatnám le - ahogy szerintem mások teszik.
Sajnálom, hogy ide fajult ez a téma. És sajnos ez a jellemző itt (értsd kis hazánkban): aki nem az én véleményemen van, az parasz, sz'al kussoljon. ahelyett, hogy észérvekkel megpróbálnánk meggyőzni - talán többet is értünk volna el.
De ez csak az én véleményem, szóval én kérek elnézést...

rtz 2008.03.06. 23:58:44

the dawg: Az anyád nem tanított meg kulturáltan viselkedni? Vagy nem ért rá a fasszopás közben? Ideges vagy, köcsög paraszt? Te a centrifuga kft embere vagy? Mert annyira véded őket, miközben pont ők az ingatlanspekulánsok, és nem az önkormányzat. Mivel magyarázod, hogy ingatlanforgalmazó kft tulajdona a cég? A centrifuga a sziget kft strómancége, mert így akarták elkerülni, hogy a nevük ingatlanspekulációba keveredjen. Átjátszották az üzemeltetési jogot a centrifugának, hogy az a megfelelő embereket lefizetve megvásárolhassa az épületet és eladja a telket. Most meg reklamálnak, mert az önk. keresztülhúzta számításaikat.
És honnan tudod, hogy nem mondták fel a szerződést? Mert egy szar kft szar tulajdonosai azt állították?

Boree 2008.03.07. 00:01:34

Zoli!Nyugi!
Egyetértek veled!De ne légy ennyire ideges egy ilyen gyökér miatt!:S

Dudi:

Ez nekem szól??

"(...)aki nem az én véleményemen van, az parasz, sz'al kussoljon."
Mert én nem azt mondtam,hogy az kussoljon,aki nem ért velem egyet,hanem azt,hogy az kussoljon,aki képtelen normális hangnemben írni és nem személyeskedni!

(Természetesen ha nem nekem szólt,akkor én sem szóltam...)

Dudi 2008.03.07. 00:11:44

Boree:
Tudom, emberek vagyunk, és könnyen hibázunk - de ha undorodunk a személyeskedéstől (már persze amikor rólunk van szó), igyekezzünk elkerülni azokat az eseteket, amikor belénk köthetnek - és ráadásul ezek alapján általánosíthatnak.

Én mindenkihez szóltam, akinek úgy érzem, szólnom kellett. Ha már megkérdezted ezt tőlem, akkor szerinted hozzád is szóltam?

Boree 2008.03.07. 00:25:06

Dudi:
Ha megkérdeztem ezt tőled,szerinted úgy érzem,hozzám is szóltál?
Nem hiszem,hogy írtam olyat,ami miatt belém köthetnek...

ricardo montelban 2008.03.07. 00:25:32

kútura. Azt így, nem?

ricardo montelban 2008.03.07. 00:27:07

szerintem ezt mostmár intézzük el bunyóban. A klub első szabálya ugyanis: ha először vagy szimpátatüntetésen: küzdened kell. vagy mi.

ricardo montelban 2008.03.07. 00:27:59

az rtz, az meg nem valami traktor? mert akkor értek mindent, pubi.

Boree 2008.03.07. 00:38:23

Meddig lovagoltok még a kultúra/kulturált szavakon?Szerintem elég lesz mára!Talán sok is!
PFF...

salamon 2008.03.07. 00:39:24

urak, hölgyek hátrább az agyarakkal. a provokátorokat felírtuk egy listára, és azokra is odafigyelünk a jövőben, akik túl sokat anyáznak a blogon.

Boree 2008.03.07. 00:43:58

Én sem vagyok ideges:))Csak csalódott,hogy milyen hülyék az emberek:))

*tsak.nikcy · http://www.myspace.com/nikcyke 2008.03.07. 00:44:58

én csak annyit szeretnék ide írni, h ez egy csodálatos délután volt és hiszek abban, h a kulti MEGFOG menekülni a lebontástól.
Kulti volt.vaN.LeSz. ennyi :]
és a sok prímítív ostoba embernek üzenem [akik azt se tudják mi ez a hely] az jöjjön el legközelebb és nézze meg kik harcolnak és miért. utána pofázhatnak.

karas · http://www.karas.hu/ 2008.03.07. 02:15:01

hát mi 7 előtt arra sétáltunk de olyan gány zene volt hogy megsajnáltam a sarkon álló 8 rendőrt.
ez kicsit rontott a hangulatomon.

lápi lidérc 2008.03.07. 03:43:08

the dawg 2008.03.06. 23:20:48
Megpróbálom kiszűrni a 3 értelmes szót a fröcsögésedből (jól nevelhetett az a kankutya, amit anyád helyett szoptál az utcán).

Szóval: a szerződést nem kell felmondani, elég jelezni, hogy X időponttól igényt tartasz a tulajdonodra, amit NN bérel.
NN meg perelhet elmaradt haszonért (ha van érvényes szerződése), viszont ezt most már nemigen nyerné meg a viselkedése miatt.

Almássy tér: rosszul tudod, NEM az állam vette meg, a tulajdonos pedig szintén nem az állam volt (szerinted önmagától vette volna meg?), hanem a VII. kerület.

Boree 2008.03.06. 23:20:53
Jó kifogás sosem rossz... Egyébként nem kioktatni akartalak, csak felhívtam a figyelmet egy tényre.

Boree 2008.03.07. 00:01:34
Zoli!Nyugi!
Egyetértek veled!De ne légy ennyire ideges egy ilyen gyökér miatt!:S

"Mert én nem azt mondtam,hogy az kussoljon,aki nem ért velem egyet,hanem azt,hogy az kussoljon,aki képtelen normális hangnemben írni és nem személyeskedni!"

Remek önkritika, ha azt mondod magadról, hogy bneked is kussolnod kellene. Ugyanis te is személyeskedsz rendesen a fenti hozzászólásaidban, és hát ha neked ez a hangnem a normális, hát...

?érdőjel 2008.03.06. 23:25:51
Ez nem nyelvtan, hanem helyesírás.

Dudi 2008.03.06. 23:41:56

Intelligens vitát csak intelligens emberekkel lehet folytatni, a dawg-félékkel nem.

Egyébként nem szoktam javítgatni a neten a helyesírást, csak aki pont a kultúrával (netán az intelligenciával, persze szigorúan 1 l-lel) jön, annál azért nem bírom megállni...

*tsak.nikcy · www.myspace.com/nikcyke 2008.03.07. 00:44:58
Reménykedj csak.
Kicsit sok pénzt jelent ahhoz, hogy megmaradjon. Harcolni meg csak a hülyék harcolnak a törvények és törvényes jogok ellen.

the dawg 2008.03.07. 04:10:48

lápigeci:

Szóval: a szerződést nem kell felmondani, elég jelezni, hogy X időponttól igényt tartasz a tulajdonodra, amit NN bérel.
NN meg perelhet elmaradt haszonért (ha van érvényes szerződése), viszont ezt most már nemigen nyerné meg a viselkedése miatt.

Barátom, itt egy bérleti szerződés volt, ahol 30_napot_KELL_adnod arra, hogy a birtokot elhagyják. Főleg, ha a bérleti szerződés (betűzöm geci) H.A.T.Á.R.O.Z.O.T.T időre szólt, az alól nem lehet csak úgy kibújni, ahogy gondolod. Aztán menjünk még egy kicsit tovább, mert nagyon okos vagy, csak az itt a baj, hogy a cigány kurva anyád, aki kiszart téged egy kuka mögé azt nem verte beléd, hogy ha már nekiállsz provokálni, akkor legyen némi háttered is, mielőtt megégsz. Jössz 30 nappal, meg 100 nappal. Jössz azzal, hogy mikor, kinek kell szólni. Akkor mivel magyarázod azt, hogy 2008. február 26-án kiadott tulajdoni lapon a IX. kerületi önkormányzat még NEM_VOLT_TULAJDONOSA az épületnek?! Tehát február 28-án rákerültek a tulajdoni lapra, aznap a helyet bezáratták, 26-án nem volt semmi jogalapjuk arra, hogy bármit is bezárjanak, bárkit is elküldjenek, főleg nem volt jogalapjuk arra, hogy felszólítsanak bárkit is arra, hogy menjenek el valahonnan, ami még nem is az övék. Vagy szerény értelmezésem szerint, te majd valamikor veszel egy lakást, ami bérbe van adva, és közlöd a bérlővel, hogy "figyelj öreg, mondjuk még így van 100 nap mire lesz ebből valami, de húzzál már innen kérlek", akkor nyílván jó alaposan körberöhögnek előbb, majd (jobb esetben) szájba is basznak.

Almássy tér: rosszul tudod, NEM az állam vette meg, a tulajdonos pedig szintén nem az állam volt (szerinted önmagától vette volna meg?), hanem a VII. kerület.

pár éve köztudott volt, hogy ajánlgatták az almássy-t (ami szegénykém rettenetes állapotban volt...) megvételre, végül állami pénz került bele, majd eladták nemrégiben, hogy ott is szálloda legyen, kísérteties a hasonlóság a kultiplex-el...

az állami tulajdonból állami tulajdonba kapcsán nyílván lovagolhatsz egy nyelv (jelen esetben kéz) botláson, a lényeg lényeg marad: szarházi kis provokátor vagy, abszolút dezinformált és össze-vissza magyarázol faszságokat, amelyek elég bizonytalanul lavíroznak a részigazság és a hazugság határán...

Dudi 2008.03.07. 06:51:17

Boree:
Ha így gondolod, akkor
1. vagy tévedsz, mert nem veszed észre az írásaidban a jelzőket
2. vagy igazad van, mert irónikusan, ám velősen gondolkodsz

A helye-sírást meg akkor hagyjuk :)

lápi lidérc:
IQ-ban teljesen igazad van. És még ha másoknak (akik nem intelligens módjára osztják az észt) esetleg mégjobban igazuk is lehet, sajnos a stílusukkal teljesen hiteltelenné teszik magyarázataikat, érveiket. Neveket nem mondok, mindenki tud olvasni.

A helye-sírást meg akkor hagyjuk :) (Hmm... Deja vu)

Boree 2008.03.07. 10:26:12

Lápi lidérc:
Ennyi a válaszom " "...Azaz semmi...Nem érdemled meg...Keress más cseszegetnivalót:)Köszi!
(Vagy ha cseszegetni akarsz továbbra is,megbeszélhetünk egy helyet és egy időpontot!)

Dudi:
Elírtam egy szót,jobb is,hogy nem lovagolsz még ezen...Kissé furcsa lenne...:)
Egyébként ironikus és nem irónikus;)

*tsak.nicky-vel értek egyet,szerintem is jól sikerült délután és este volt ez...Én még látok HALOVÁNY reményt a Kultiplex megmentésére:)

Yokozuna 2008.03.07. 11:57:19

Szevasztok!

mi is ott voltunk tegnap, de meg kell mondanom picit csalódott vagyok...
kb másfél órát lehettünk, de a DJ szetteken kívül más nemigen történt, sem felszólalás, se semmi.
aztán a kb ezres tömeg szépen lassan kezdett oszlani, mert lefagyott talppal a fírkált falat bámulni nem volt jó dolog...

sajnálom, hogy idáig fajultak a dolgok, veletek vagyunk!!

rtz 2008.03.07. 14:21:48

the dawg: "csak az itt a baj, hogy a cigány kurva anyád, aki kiszart téged egy kuka"
Köszönjük a rasszista hozzászólást. A többi kulti-rajongó is egyetért ezzel a magasszínvonalú hozzászólással, vagy ők azért értelmesebbek ennél.

Boree 2008.03.07. 14:37:38

rtz:
Lehet,hogy the dawg hozzászólása kissé indulatos volt.Én mint "Kulti-rajongó" mégis egyet értek az ő álláspontjával miszerint csak akkor provokálj,ha van háttered!!
Puszi

_pierre_ 2008.03.07. 16:47:16

lápi lidérc 2008.03.06. 23:11:11

Persze, ajánlottak helyet a gázgyár volt épületében valamelyik szigeten, pontosan az ukrán maffiabrigád telephelye mellett... te szívesen járnál egy olyan helyre, ahova 1,5 órát kell utaznod és éjszaka lóf@sz se jár arra, amivel esetleg hazajuthatnál?
még jó, hogy nem fogadták el. épeszű ember nem tenne ilyet...

Xerxes 2008.03.07. 16:48:55

Salamon, lapi gecit nem lehetne kibaszni a picsaba vegre?

kultinfo 2008.03.07. 19:10:10

A jelenlegi helyzet nagyon érdekes a KULTIBAN még mindig tart a blokád,de a pult továbra is zavartalanul müködik 0-24 óráig!!Várunk mindenkit szeretettel..

jákob 2008.03.07. 19:21:31

The dawg egész egyszerűen elképesztő, hogy milyen stílust meg nem engedsz magadnak. Tényleg szavakat nem találtam, miközben olvastam a hsz-eidet... Hogy tudsz ennyire visszataszítóan-bicskanyitogatóan káromkodni? Hogy minden második szavadban kocsisokat megszégyenítően beszélsz? A megnyilvánulásaid alapján kellene elképzelnünk az átlagos kultiplexest? Ha igen, akkor azt mondom, hogy tényleg semmi létjogosultsága nincs egy ilyen embereket (?)tömörítő helynek. De szívből remélem, hogy nem ez a kultis átlag. Bár árulkodó, hogy senki nem állított le téged itt a blogon...

Dali 2008.03.07. 20:40:00

Ki állítaná le The Dawg-ot? Ő Jakab Zoltán "mr bprnr" Kultiplex programszervező. Az életben is nagyképű, de megteheti hiszen híres rocksztár aki hozzá van szokva, hogy leszopják a kis divatmajmok akik évente más stílusú zenéért rajonganak és csontig benyalnak neki a zenészek ha koncertezni szeretnének. Amúgy a Kultiban tényleg sok jó koncert volt (persze igazán sokan csak az ingyenes koncerteken és néhány külföldin voltak) de ettől maga a Kultiplex roppant igénytelen hely mégis drága (pont emiatt iszik, hány, hugyozik és tör üveget a parkban és zavarja a lakókat sok kulti látogató) A magam részéről nem érdekel bezárják-e a helyet vagy sem, úgyis odamegyek szórakozni ahol éppen olyan zenekar játszik amelyiket kedvelem. Ha nem ott majd máshol, az élet nem áll meg. Aki tüntetni akar a Kultiért tegye, aki be be akarja záratni azt tegye. Mindenkinek szíve joga kiállnia az elveiért vagy a jogaiért, mégha ez másoknak nem is tetszik. Mielőtt bárki le kisköcsögözne elárulom, hogy 1984 óta járok underground metal és hardcore koncertekre a mai napig. Jártam a Fekete Yukba, a Tilos az Á-ba, az Almássy téri szabadidő központba, a Süss fel napba (a Kulti előd Blue boxba is) nem örültem amikor bezártak, mégsem vagdostam fel miattuk az ereim. Kulti is lesz majd máshol (remélem igényesebb) és elmegyek ha engem érdeklő koncert lesz, ahogy elmegyek a vörös/kék yukba vagy a gödöllői Trafóba is. Aki nem hajlandó
esetleg kicsit utazni egy jó koncert miatt, az ne beszéljen undergroundról, hiszen csak egy kis divatmajom aki most éppen a Kultiplexbe jár (lehetőleg vendéglistán), mert most éppen ez cool
hely a városban. Amúgy már 26.-án átköltözött a Tues-die a Trafóba. Nem voltak túl sokan Stereochrist/Wackor koncerten, pedig elég jó underground zenekarok. Mi volt a baj? A belépő vagy, hogy nem a Kultiban volt?

AngRy.LittLe.GirL(ex-Boree) 2008.03.07. 22:01:34

Dali:
Én eddig kétszer találkoztam Zolival élőben és velem nagyon kedves volt.Nem volt nagyképű.Sokan állítják róla,hogy az,de véleményem szerint általában olyanok teszik ezt,akik azt sem tudják,ki ő...Én sem tudom,sok rosszat hallottam róla,de abszolút pozitívan csalódtam benne!!
Ez volt az utolsó hozzászólás,amiben személyeskedtem,mert tököm tele van az egésszel!!
Ez egy vicc!!

A Kultira pedig nem azt a jelzőt aggatnám,hogy "roppant igénytelen",sokkal inkább azt,hogy van fílingje...Nem úgy,mint a többi tucat szarnak!!

Dali 2008.03.07. 22:31:43

AngRy.LittLe.GirL(ex-Boree)

Szerintem az a vicc ahogy rendszeresen védeni próbálod és ahogy pedálozol neki. Persze szíved joga és ha ettől jobban érzed magad vagy ha előnyöd származik belőle nyugodtan tedd, engem nem zavar. Egyébként az sem zavar ha nagyképű, nem akarok vele barátkozni. Abban is biztos vagyok, hogy a barátaival nagyon rendes mint mindenki.
Ami zavart a " lápigeci", "a cigány kurva anyád, aki kiszart téged egy kuka mögé" és az ezekhez hasonló megnyilvánulásai az olyanokkal szemben akiknek más a véleményük mint neki. Természetesen rengeteg hasonló hozzászólás volt de Ő eléggé ismert ahhoz, hogy ilyesmit megengedjen magának, még akkor is ha feldúlt a munkahelye és a kedvenc szórakozóhelye elvesztésének lehetősége miatt. Az igénytelenség illetve fíling pedig ízlés dolga. A magam részéről nem szeretek bokáig pisában állni és kezet mosni is szeretek, feltéve ha nincs letörve a csap, de ettől függetlenül bevállalom ha éppen ott játszanak a kedvenc zenekaraim.

AngRy.LittLe.GirL(ex-Boree) 2008.03.07. 22:59:04

Dali:
Nem kell őt védeni,szerintem meg tudja védeni magát:)Én csak leírtam a véleményemet...Engem nem bántott,velem nem volt bunkó...
Nem fűz semmilyen érdek Zolihoz,egyszerűen csak rendes ember...Ha ez a te szemedben érdek,az a te bajod:)
Nekem is voltak negatív tapasztalataim a mosdóval de ignoráltam a tényt...:)
Puszi

feri 2008.03.07. 23:23:27

Eddig nem érdekeltek a kulti elleni érvek, de ha a programszervező ilyen stílust enged meg magának, úgy gondolom, jobb is ha bezárják a helyet. Egyszerűen felháborítóak a neki nem tetsző hozzászólásokra adott reakciói.

rtz 2008.03.07. 23:30:08

Kiderült, hogy miért is védi dawg a kultit. De érdekes dolog, hogy pont egy bizonyos kisebbséghez tartozó ember kezd el cigányozni.

StopSzmog 2008.03.08. 00:22:58

vicces, hogy a cigányozáson (szinte) mindenki fennakad, de hogy lekurváz egy nőt? szemünk se rebben.

Dali 2008.03.08. 00:36:29

StopSzmog:

A magam részéről azon is fennakadtam csak olyan szintű és mennyiségű mocskolódást "produkált" a programszervező, hogy túl sok lenne mindet felsorolni. Persze jön nemsokára a védőbeszéd.


kultinfo 2008.03.07. 19:10:10
A jelenlegi helyzet nagyon érdekes a KULTIBAN még mindig tart a blokád,de a pult továbra is zavartalanul müködik 0-24 óráig!!Várunk mindenkit szeretettel..

Eddig fel voltatok háborodva, hogy lekocsmázták a Kultiplexet most mégis akként működik? Ezek szerint tényleg nem a kultúra, az underground a lényeg hanem a pénz beszél, kutya ugat téma. Lehetnétek következetesebbek, egyik szavatok üti a másikat.

AngRy.LittLe.GirL(ex-Boree) 2008.03.08. 00:48:48

Dali:
Húzzál haza!Ne célozgass!
Neked is csak azt tudom mondani,mint a többi hülyegyereknek!Mondj egy helyet és egy időt és megbeszéljük...

Dali 2008.03.08. 00:58:42

Borika!

Ne nevettesd már ki magad! Te egy aranyos kedves kislány vagy (a nevedből kiindulva) én egy felnőtt férfi, de ha nagyon szeretnéd elverem a popsidat. Már többször leírtad, hogy nem személyeskedsz többet és nem véded az emlegetett illetőt, mégis azonnal ugrottál. Légy inkább vidám, mosolygós. Amúgy mit gondolsz honnan írok? itthonról, tehát nem tudok hazahúzni. Csodálkozom ám rajta, hogy neked bejön ez a mocskolódás, attól függetlenül, hogy kedveled a Bridge To Solace énekesét.

AngRy.LittLe.GirL 2008.03.08. 01:26:49

Dali:
Most nagyon le vagyok oltva!LOL

Fogd fel,hogy nem őt védem!Hanem van egy véleményem...Ha az nem egyezik a tiéddel,az nem az én bajom...

Tény,hogy NEM JÖN BE A MOCSKOLÓDÁS,de látod,hogy okot adnak/adtok rá!
És nem vagyok sem kislány,sem aranyos!Sem vidám,sem mosolygós...És most,hogy megkértél legyek az,mégkevésbé leszek!
Borika...Hmmm...Legkevésbé sem!

(És hidd el,hogy megoldanám,hogy te kerülj a földre!Vagy talán a föld alá:))

Dali 2008.03.08. 02:05:40

AngRy.LittLe.GirL

A kislányt saját magadról írtad a nickedben és nem én szólítottalak meg téged hanem fordítva, mégpedig háromszor, de mivel tisztelettudó ember vagyok válaszoltam. Ráadásul úgy, hogy meg sem sértettelek, így nem adtam okot semmire. Ezzel szemben Te nekem kétszer is beszóltál. Nem szeretném, hogy meggyilkolj ezért be is fejezem, mert amúgy is unalmas lehet kettőnk párbeszéde a többiek számára, ami mindenről szól csak a Kultiról nem. Helyesebben annyiban igen, hogy ezek szerint nem csak a kidobók és a programszervező agresszív e helyen hanem az odajárók közül is néhányan. Amúgy miért nem vagy most a törzshelyeden? Búcsúzom tőled de elárulom, hogy nagyon kellemetlen helyzetbe hoztál most mert napokig nem fogok tudni aludni a félelemtől.

StopSzmog 2008.03.08. 04:21:09

AngRy.LittLe.GirL

nem akarok beleszólni, de szerintem ne állj szóba olyannal, aki a popsidat akarja paskolni ahelyett, hogy az érveidre figyelne és mindezt azzal magyarázza, hogy ő felnőtt férfi (vehehe)

Dudi 2008.03.08. 05:05:28

Kultúrától, nemtől és nem utolsó sorban kortól függetlenül kellene figyelni az emberek véleményalkotását (igen, még akkor is, ha csak tizenéves valaki - bizony kialakulhatott már benne valami vélemény, érvvel, sőt ennek inkább örülni kellene!).
Van, aki anyázik, parasztozik és kussoltat, ha épp ellenkező véleménnyel találkozik, mint a sajátja. Van, aki értelmesen meghallgatja a másikét, keresi a hibákat (nem, nem a helyesírási hibákra gondolok most), hogy ezeket igenis meglovagolva harca tudjon szállni - de intelligens ember múdjára, és nem a fentieket említve, személyeskedve.
És most lássuk az én "személyeskedéseimet":

The Dawg: Nos, ha igaz, amit rólad írt Dali, és tényleg te vagy Jakab Zoltán, a Kultiplex programszervezője, a következőt kérném tőled: Igen, tudom, hogy szived csücske a Kultiplex )mint ahogy nekem is). De könyörgök, próbálj meg nem lealacsonyodni azokhoz, akik úgy ócsárolják mind az intézményt, mind a fenntartó embereket, hogy izléstelen szavakat vagdosnak a fejükhöz! Legalább te légy intelligens ember, és ne fölényeskedve (parasztozva, anyázva stb - nem szó szerint idézve) próbálj meg másokat meggyőzni - még akkor se, ha ők kezték ezt a stílust! Ezzel nem fogsz sokra menni, pedig bízom benned, bízom azokban, akik kitartanak a Kultiban. De így...

Dali: megértem a te véleményedet is, hiszen amit idéztél, abból valóban az sülki, amit gondolsz. De ha valaki felajánlja, hogy szívesen megosztaná véleményét akár személyesen, ne hátrálj meg holmi "popsiveréssel"! Egyeztess egy időpontot vele, hallgasd meg az ő véleményét és próbáld meg ésszerű magyarázatokkal "áttéríteni" őt (már persze ha neki nek jobb a magyarázata)!

Ex-Boree, azaz AngRy.LittLe.GirL:
Mondhatnám, hogy üsd-vágd Dalit, hiszen kezdte ezt a hozzáállást. De ha mégis egyenlő partnerként kezelne, összejönnél vele megvitatni, miért van/nincs igazatok?

Dudi 2008.03.08. 05:07:26

Bocsi a helyesírási hibákért, de ma angol billentyűzeten vagyok kénytelen gépelni - imádom az ALT+NUM kombinációkat :S

Dali 2008.03.08. 09:27:34

AngRy.LittLe.GirL, StopSzmog , Dudi

Amikor Boree a helyet és az időt javasolta, egyértelműen arra gondoltam, hogy erőszakkal akarja megoldani a dolgot. Ha tévedtem bocsánatot kérek! Pontosan azért írtam atyáskodóan popsiverést, hogy ne bántsam meg és nincs is amit megbeszéljek vele, hiszen csak arról volt szó, hogy fogadatlan prókártorként védte velem szemben a kurvaanyázót akit bírálni merészeltem. Enyi van ebben a történetben, nem több.

AngRy.LittLe.GirL 2008.03.08. 13:07:03

Azt hiszem én is kiszállok...:)

Dali:
Nem hiszem,hogy agresszív voltam...Az oltogatás nem mindig erről szól...Ha magadra veszed,te bajod:)

Dudi:
Összejönnék én bárkivel megvitatni az álláspontokat,de nem hiszem,hogy ezt megtenném Dali-val is,hiszen nem kezel egyenlő félként...

StopSzmog:
Köszi a jótanácsot...:)

A továbbiakban a Kultival óhajtok foglalkozni.És ezt most a legkomolyabban mondom!

Dali 2008.03.08. 14:10:42

Ezek a kedves AngRy.LittLe.GirL(ex-Boree) érvei.
Persze sokkal több normális hangvételű építő hozzászólása volt, de van egy ilyen oldala is.

Boree 2008.03.02. 17:24:16
ordenáré paraszt vagy...

Boree 2008.03.02. 21:14:06
1.Szívesen venném,ha nem írogatnál Boree2 néven...
2.Szopjál le...
Azt meg,hogy kussoljak,meg sem hallottam!Szólásszabadság van ember!!
Szakadj már le!

Boree 2008.03.06. 19:32:02
TD223:
Ostoba paraszt vagy és húzzál haza!!

Boree 2008.03.06. 22:06:50
Szerintem meg egyszerűen mindenki csak kussoljon!!
faszparasztok vagytok!!

AngRy.LittLe.GirL:

Hidd el, hogy egyenlő félként kezelnélek ha nem egy másnak szóló írásomba szóltál volna bele és ismétlem: folyamatosan Te szólítottál meg engem én csak reagáltam. Kissé elentmondásos, hogy ha neked mondják, hogy kussolj (nem én tettem) megsértődsz de ha Te teszed rendben van. Nem kívánok ezzel többet foglalkozni és eszem ágában sem volt megbántani téged de szerintem nem is tettem. Egyetlen bántó szót sem intéztem hozzád. Az, hogy Te mint magánember miket mondassz másoknak nem érdekel, hiszen nekem csak azt mondtad "húzzál haza" és ezen nem sértődtem meg de idéztem néhány megnyilvánulásod, hogy akik engem bírálnak lássák, hogy nem vagy annyira szelíd lányka.
Az általad védett programszervező elfogadhatatlan kommentjei alább olvashatóak és ezek amiken kiakadtam és ezek azok amikbe belefolytál. A hely és idő felajánlását pedig valószínűleg félreértettem, de ezt már elmondtam. Kellemes hétvégét neked!

the dawg 2008.02.12. 19:33:43
Kedves Megdöbbent! Szülőként borzasztóan rosszul érezném magam, ha a gyermekem egy ilyen barom idióta sarjával szívna egy levegőt! Köttesd el magad, paraszt!

the dawg 2008.02.27. 20:33:34
kedves tilcsákbea. nettó hazugság a te jó kettébaszott kurva anyád

the dawg 2008.02.27. 20:42:43
sötét faszkalapok vagytok mind

the dawg 2008.03.01. 03:12:41
így is úgy is atomot dobnék rád meg anyádra.

the dawg 2008.03.01. 17:25:12
a: még mindig hülye vagy, elmagyarázhatnám, hogy miért, de nem teszem mert úgysem érted meg, mivel hülye vagy. toleráns sosem voltam, nem vagyok se teréz anya, se vöröskereszt

the dawg 2008.03.06. 23:20:48
lápi geci:
majd ha megmutattad, utána ugassál, addig takarodj a jó édes anyádba!

the dawg 2008.03.06. 23:27:37
te szánalmas gyökér, az almássyt az állam vette meg bazdmegazanyád! ők voltak a tulajdonosok!
na, hogyan lett a centrifuga kft-é az üzemeltetési jog? kottázd le nekem paraszt! vagy ezt az infot csak kiszoptad valami másik baromtól?

the dawg 2008.03.07. 04:10:48
a cigány kurva anyád, aki kiszart téged egy kuka mögé

Természetesen Ő is sokkal több kommentet tett normális hangnemben és neki is beszóltak páran ilyen durván, de mint a Kultiplex hivatalos képviselője nem engedhet meg magának ilyen hangnemet. Amúgy azért mert maximálisan kiáll a neki (és másoknak is) fontos dolgokért, tisztelem de a stílusát nem tudom elfogadni.

Salamon! Házon belül is moderálj!

Xerxes 2008.03.08. 14:12:38

Szerintem Dalinak meg Dudinak is igaza van, hihetetlen hogy milyen szintre tudnak le alacsonyodni az emberek ( szigoruan nev nelkul ). Bar a Lapi Liderc eleg sok faszsagot ossze hordott, es ezt eleg irritalo stilusban adta elo, azert valoban eleg kemeny volt Zoli reakcioja es erre nem mentseg az hogy lezuzzak a helyet es emiatt ideges. Az viszont hogy vannak olyan arcok akik idejonnek direkt provokalni, meg uszitani elegge felbaszhatja az ember csoret, foleg ha az eletenek egy nagy resze tevekenyen is ehhez a helyhez kotodott ( es ok van akinek nem jon be a Kulti de ez elofordul ).

rtz : ezt kulon neked ha olvasod. Sztem neked nem kene ugatnod hogy kinek milyen a stilusa addig ameddig te "bizonyos kisebbseg"-rol beszelsz. En erre azt mondom hogy nem biztos hogy egy naci faszkalapnak kene barkit ki oktatnia. Most hogy le naci faszkalapoztalak legyszives sertodj meg vagy irj vissza hogy ez botranyos. Te naci faszkalap.

Peace

korenyák zsófi 2008.03.08. 15:19:38

Szerintem nem oké, hogy este kilenckor annyira belegyen baszva a három szekusból az egyik mindenképpen, hogy számonkérjen, hogy voltam-e a demonstráción, tudok-e egyáltalán arról, hogy miről van szó, mert ha nem, akkor nem enged be, illetőleg megbeszélhetjük itt a Kulti oldalán – kettesben – hogy részt vehetek-e az „after-parti”ban..
Pont egy ilyen megmozdulásnak kellene az összefogásról, meg az együttműködésről szólnia.
Miért lenne joga bíráskodnia felettem??! Szánalmas, hogy valakinek ilyesmire van szüksége ahhoz, hogy jól érezze magát.
Nagyon csalódtam.

rtz 2008.03.08. 15:33:46

Xerses:
Ha jól értem, van akinek szabad cigányoznia, és el is fogadod tőle ezt, míg ha valaki rá tesz sértő megjegyzést, az felháborító. Ez a hozzáállásod csak téged minősít, nem engem. Még szerencse, hogy nem akarja rám küldeni a verőembereit, mint az zsófival és jópr más kultiba járóval megtörtént (lásd népszabi-cikk)

AngRy.LittLe.GirL 2008.03.08. 15:50:39

Én nem jártam csütörtök óta Kulti táján.Nem arról volt szó,hogy egyáltalán nem lehet bemenni?Csak azok mehetnek be,akik ott dolgoznak ill. listások vagy mi...Nem?
Lehet,hogy nagyon félre vagyok informálva...

Dali 2008.03.08. 15:54:54

AngRy.LittLe.GirL:

kultinfo 2008.03.07. 19:10:10

A jelenlegi helyzet nagyon érdekes a KULTIBAN még mindig tart a blokád,de a pult továbra is zavartalanul müködik 0-24 óráig!!Várunk mindenkit szeretettel..

AngRy.LittLe.GirL 2008.03.08. 15:59:22

Tart a blokád=nem engednek be,nem?
Akkor minek működik a pult?!
Én már nem értek semmit:)

Xerxes 2008.03.08. 16:04:44

rtz: 1: jakab zoltan nem a kulti uzemeltetoje, ennel fogva nincs sok koze a szekusokhoz. A szekusok valoban ostoba barmok, de ez mindenhol igy van , mert ornek a tanulatlan agressziv barmok mennek altalaban es a legjobb kikerulni oket( tisztelet a kivetelnek ). Szal a secusok nem azert gizdulnak mert barki ra kuldi oket a vendegekre hanem azert mert agressziv seggfejek. Amugy ok nelkul eleg ritkan nyomnak le valakit, nyilvan az uzemeltetonek sem az az erdeke hogy a gorillak elijesszek a vendegeket. 2: nem, jz stilusa is nagyon gaz volt es nem elfogadhato, ezt egyebkent leirtam - es attol fuggetlenul igaz ez hogy valszeg elegge kesz van es ilyenek mint lapi liderc tenykent kozolnek olyan dolgokat amelyek nem igazak. Amugy ne ferdits pls : nem az a felhaborito hogy te serto megjegyzest teszel ra : ha azt mondod jz te egy faszkalap vagy az egy dolog, lezsidozni vkit meg mas kerdes( es kerlek nem mond hogy a kisebbseg a te kontextusodban kanadai eskimot jelentett )

rtz 2008.03.08. 16:37:39

Ha a kanadai eszkimózókat lehet lenácizni, akkor a cigányozókat is lehet leeszkimózni.

Aki meg bármilyen ellenvéleményre úgy reagál, mint dawg, az sikeres ember nem lehet.

Xerxes 2008.03.08. 16:50:43

rtz : egy kis para van: ha te lezsidozol valakit akkor feltehetoleg a ciganyokat sem szereted , mert lassuk be ilyen ritkan van :D Van meg egy lehetoseg is, hogy esetleg te magad roma szarmazasu vagy es zsidozol de ez sztem is abszurd. Szal tiltakozol a ciganyozas ellen mikozben zsidozol. Ezzel egy erdekes szinfolt lennel ha elmennel politikusnak mert ilyen meg nem nagyon volt. Amikor jz ciganyozott nyugodtan tiltakozhattal volna hogy rasszista. De te lezsidoztad helyette. Na akkor most vajon ki a hunyo?

the dawg 2008.03.08. 17:01:07

korenyák zsófi 2008.03.08. 15:19:38
Szerintem nem oké, hogy este kilenckor annyira belegyen baszva a három szekusból az egyik mindenképpen, hogy számonkérjen, hogy voltam-e a demonstráción, tudok-e egyáltalán arról, hogy miről van szó, mert ha nem, akkor nem enged be, illetőleg megbeszélhetjük itt a Kulti oldalán – kettesben – hogy részt vehetek-e az „after-parti”ban..
Pont egy ilyen megmozdulásnak kellene az összefogásról, meg az együttműködésről szólnia.
Miért lenne joga bíráskodnia felettem??! Szánalmas, hogy valakinek ilyesmire van szüksége ahhoz, hogy jól érezze magát.
Nagyon csalódtam.

ZSÓFI, A KULTIPLEX ALKALMAZÁSÁBAN AZNAP ESTE 1, AZAZ EGY DARAB BIZTONSÁGI ŐR VOLT!!! TUDOM, HOGY NEKED ERRE NINCS RÁLÁTÁSOD, MERT NEM IS KELL, HOGY TE TUDD MEGKÜLÖNBÖZTETNI, DE EZ HAZUGSÁG!!! A MI EMBERÜNK BENT VOLT, MERT NEKI AZ INGÓSÁGAINKAT KELL ŐRIZNIE! AKI KINT VOLT ÉS EZT MONDTA, AZ ÖNKORMÁNYZAT EMBERE!!!

the dawg 2008.03.08. 17:08:18

Dali: én magánemberként vagyok jelen :) Az, hogy nagyképű vagyok-e vagy sem, nyílván megítélés kérdése, most te vagy valamelyik szar zenekarból vagy, akinek nem jött össze, vagy szimplán irigy vagy. Mr. BPRNR? És akkor mi van? Legalább csináltunk piacképes zenét, vannak piacképes zenekaraink, akik el tudják játszani a számainkat, hadd ne kérjek elnézést már ezért, mert nekem nem volt rest melózni ezen :)

the dawg 2008.03.08. 17:09:27

rtz: tőlem ugathatsz, max visszaugatok.

Dali 2008.03.08. 17:45:27

the dawg:

Nem vagyok tagja egyik szar zenekarnak sem és irígy sem vagyok. Az, hogy nagyképűnek tartalak nem hinném, hogy bántó lenne. Ez a véleményem alakult ki rólad hosszú évek alatt amit az éjszakai életben töltöttem. Nem lehetsz mindenkinek szimpatikus, ahogy én sem. Talán nem
kellet volna ezt is belevennem a bírálatodba de már késő. A Mr. bprnr-t azért írtam mert sok zenész ismerősöm panaszkodott rá(tok), hogy csak a haverok kapnak lehetőséget. Lehet, hogy Ők irígyek és/vagy tehetségtelenek, nem értek hozzá én csak hallgatom a zenét.Mint zenészt tisztellek, mégha speciel a hangod nem is kedvelem, de nem járok Bridge To Solace-re és ezzel el is van intézve a dolog. Viszont a koncertszervezői munkád kimondottan nagyra tartom. Rengeteg általad/általatok szervezett koncerten voltam és gondolom még leszek is. Nem akarom a kultit bezárva látni, de nem kötődöm hozzá csak a zenekarokhoz akiknek a koncerjeire bármelyik klubba elmegyek. Kifizetem
a belépőm (nem vendéglista!)és megveszem a cd-ket is ezzel támogatva az adott zenekart. kb 3000db cd és 600 bakelit van birtokomban, tehát nem csak beszélek a levegőbe mint hatalmas underground arc
és ezt 1984 óta teszem. 42 éves vagyok feleséggel 2 gyermekkel, mégis eljárok zenét hallgatni, sőt nyugisabb helyekre a 11 éves lányom is elviszem 3 éves kora óta. A bírálatom tárgya a stílusod volt, de ezt már többször leírtam. Bár ha Te két külön ember vagy the dawg-ként és Kultis programszervezőként akkor vedd úgy, hogy nem szóltam, de csak azért, hogy ne keveredjünk folyamatos vitába.

Angyal Gyula 2008.03.08. 18:06:14

Na, úgy-ahogy csillapodik a hangulat...Főleg annak örülök, hogy Zoli, kezdesz visszavenni a káromkodásból. Hiába vagy fenn magánemberként, egy csomóan, akik ideolvasnak (és nem feltétlenül kommenteznek) úgyis BPRNR-manusként, BTS-tagként könyveltek el és áttolják az itteni stílusodat rólad alkotott általános véleményükké...Igaz, én sem kritizáltam a hangnemedet, bár az anyázás és társai láttán nekem is felszökött a szemeöldököm. Én jobb szeretk saját névvel, disztingvált stílusban megnyilvánulni, minden netes közlési formában is. Meg hát, amikor a nyakkendős hatalom elnyomóként jelenik meg, akkor a lázadásnak joga van trágárnak lenni szerintem. Én is hallottam már rólad jót-rosszat egyaránt, nekem személy szerint eddig általános és jó tapasztalataim voltak veled kapcsolatban. Persze, tudom, zenészek között ez már másképp megy, ott megjelenik a piaci szereplő fogalma, megy a küzdelem, meg a fúrás. Én örülök, hogy visszafogom az ilyen jellegű ábrándjaimat. Mindenesetre inkább a trágárságmentes fogalmazást javaslom, azzal is kemény élt lehet adni az informatív mondanivalónak. Béke, emberek...

Angyal Gyula 2008.03.08. 18:09:04

Dali, elismerésem, erről beszéltem.

StopSzmog 2008.03.08. 19:45:16

részemről OK Dali és riszpekt

*tsak.nikcy · http://www.myspace.com/nikcyke 2008.03.08. 21:44:51

*tsak.nikcy · www.myspace.com/nikcyke 2008.03.07. 00:44:58
Reménykedj csak.
Kicsit sok pénzt jelent ahhoz, hogy megmaradjon. Harcolni meg csak a hülyék harcolnak a törvények és törvényes jogok ellen. lápi lidérc 2008.03.07. 03:43:08

lehet, h csak hülyék. de tudod van az a mondat, h a "REMÉNY hal meg utoljára." én hiszek ebben, és még szerintem sokan mások is rajtam kivül. a semmiért csak úgy nem mennék ki.

U ASS A 2008.03.09. 11:35:08

Sajnálom, hogy le akarják bontani a Kultit:( Rohadt jó koncerteken voltam ott, és én spec nem láttam beszívott embert ott, bár ittasat sokat, dehát szórakoznak, vagymi:) Akinek meg a hányás meg a hangos zene a baja, az menjen Operába, vagy színházba! El kell fogadni, hogy a tinédzserek egyik fele úgy mulatozik, h hányásig isznak(én nem közéjük tartozom)...DE ha bezárják a kultit mi lesz?A fóüvesek leteszik a füves cigit,. a fiatalok pedig a piás üveget? nem! mennek máshová, adott esetben a hernyósok az ott létesülő parkban lövögetik majd magukat aztán tű megy a homokozóba...És azok az emberek meg akik azért jártak oda, hogy kultúrált körülmények közt nézhessenek meg olyan zenekarokat, akiket máshol esetleg nem, azok meg kereshetnek új helyet, amivel talán később ugyanez lesz mijnt a Kultival? Pénzéhes paraszt mind aki ezt a világot a pénzével a kezében tartja!!!Hajrá Kulti!!!

Angyal Gyula 2008.03.11. 11:31:38

Piálás, hugyozás-sz.rás, hányás, részegek, ordítozás, drogok...
Piálás: minden szórakozóhelyen, ahol mérnek alkoholt, megy a piálás. Ergo: dózerolni kéne minden ilyen helyet? :-)
Hugyozás-sz.rás a parkban, környékén: az utca és a park tudomásom szerint közterület, takarításáról gondoskodni az önkormányzat feladata. Tehát minden bizonnyal évek óta van a parkban/környékén mobil WC vagy egyéb nyilvános hely a szükségletek elvégésére, vagy az önkormányzat hanyag...Mindenesetre én azon a környéken nem láttam ilyet. Ejnye, biztos a Kultinak kéne ilyet fenntartani azon a területen, ami nem tartozik az irányítása alá...?
Hányás: minden kocsma/klub/egyéb környékén van hányás. A műemlékekkel teli Egerbe jártam fősulira, a legnagyobb bulik szerda esténként voltak (a hétvégén általában hazautazó fősulisok miatt). Mondhatom, hányás hányást követett a járdákon. A borospincékkel teli Szépasszony-völgy vajon mi volt, ha nem részegekkel, ordításokkal, hányásokkal teli hely? No mindegy, biztos valaki azt is ledózerolná...
Drogok: őszintén, egy menő diszkóba menjen már el az, aki a Kultit drogos helynek tartja! Nem mondok diszkóneveket, de diszkós haverjaim helyből tudnak mondani párat...Bemész, kérdezel párat és máris jön hozzád egy nepper, adja a cuccot. Annak örülök, hogy minálunk, Szigetszentmiklóson már régen bezárták a Speed nevű helyet. Csak remegtem attól, amiket hallottam.

itt lakók laknak 2008.03.12. 14:51:38

számtalan helyen látom ezt a "drogosok löv/öget/ik" be magukat a parkban, meg a Kultiban szöveget, de...

én egyrészt sok éve lakom a közelben (fél éve konkrétan pár méterre), másrészt sokat jártam is a Kultiba, de ezeket a "belövősöket" én sose láttam. hullarészegeket igen, füvet is sokszor kínáltak megvételre a Kulti körül (nem bent). nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan indul ez az intravénás-drogos elmélet. megjegyzem a Kálvin aluljáró tele van ragasztót, meg CSL-t szívókkal: be kéne azt is önteni betonnal, nem? az megoldás.

a Kulti bontása/maradása ügyében különben képtelen vagyok állást foglalni, mert mindkét oldalról érintett vagyok.

sotko · http://sotko.freeblog.hu 2008.03.12. 23:31:07

A kulti egy fogalom, nem lehet elpusztítani.

unc_fester 2008.03.13. 00:21:10

A főnök mondta meg jól... Menjünk bazzeg a gázgyárba ahonnan semmi nem visz be a belvárosba? Persze, nyilván.
Én konkrétan 4 éve hazaköltöztem Szegedre, DE a 2 év alatt amit odafenn töltöttem butapesten heti 2-3xor megfordultam a Kultiban. Sajnálnám ha nem lenne. Főleg a fentiek miatt. Ha van vmi koncert amire érdemes elmenni akkor nyilván kimegyek rákoskisfaxomra is érte, DE azért csak kényelmesebb 10 perc villamosozás mint mondjuk 1 óra busz 5 átszállással.
A 7végén megyek fel, elvileg lesz Sickboy a helyen, mindenkinek üzenem, h KITARTÁS! És, h vmi bíztatót is mondjak: Hajrá magyarok! :D
süti beállítások módosítása