HTML

In Memoriam Kultiplex

2008 január 10 - február 24-e között a Kultiplex programsorozattal búcsúzik. Ez a blog a bontásig tartó időszakról tájékoztat. Olvasható, látható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Jó kocsmák vannak csakhogy a Kulti ennél több volt... ne kocsma, nem is csak szórakozó hely. Közös... (2009.10.15. 13:26) Final
  • Fuck You All: www.youtube.com/watch?v=y2GurEJsFf0&watch_response (2008.09.05. 20:14) búfelejtő
  • blackbone: Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szeme... (2008.07.10. 22:47) Bontják a Kultiplexet
  • alako: Magyarok az impotens politikusok megsegítéséért. www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sdsd2... (2008.04.18. 10:05) Népszavazást a Kultiért!
  • golyó: Én is elkezdem félrerakni dunsztosüvegbe,jó lesz molotov helyett (2008.04.15. 13:48) Nyílt levél a kulti programszervezőjétől

Linkblog

Bontják a Kultiplexet

2008.01.02. 15:00 salamon

Riadó, riadó! Aki hallja, addja tovább! Megszűnik, majd lebontják Budapest egyik legrégebbi szórakozóhelyét, a Kultiplexet. Az okokról később, most minderről csak annyit, hogy itt ez a blog, mintegy hivatalos része a bontásig tartó időszaknak. Itt olvasható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

67 komment

Címkék: budapest zene szórakozás este

A bejegyzés trackback címe:

https://dozerfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr34282077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seabeast 2008.01.03. 17:50:00

Hát ez szopás. Odaköltözöm az Iparművészeti mellé erre elbontják a Kultit meg a WB-t is!

salamon 2008.01.03. 17:53:44

hát, erre írnék valami bíztatót, de nem jut eszembe más, csak az, hogy ez tényleg az.

Noname Cowboy 2008.01.07. 16:37:08

Hát BaZz. Szopás rendesen. Én is a Kálvinra tettem a székhelyem. De minden megszűnik.

salamon 2008.01.07. 16:40:05

te örülj annak, hogy néhány éven belül lesz egy atomtutibiztos metroaluljáród

Noname Cowboy 2008.01.07. 16:59:17

Háát VaZz inkább lenne Kulti.

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2008.01.07. 17:08:19

Én inkább a Cha-cha-t sajnáltam, amikor elkezdtek négyes metrót építeni a helyére. Főleg, hogy időnként a Kulti mellett szoktam ebédelni (arrafelé dolgozok), és mindig disznóól a környéke az előző esti bulitól. Vesszen.

milendee 2008.01.07. 17:22:40

:( én már akkor tudtam, amikor szeptember elején bementem rádiózni a Tilosba. akkor voltam ott hosszú idő után először, a stúdióban először. már nem vagyok 18 éves, amikor ezek rém izgalmasak voltak, de kulturális folt, sajnálom. nem illik mindenhez a steril környezet. :(
a régi (Corvin mögötti) WB-t szabályosan megsirattam, rengeteg emlékezetes nyári buli... a most megszűnő WB-ben pedig 2x is dj-ztem. :(
a csacsacsát is imádtam, és a Trefor kertet is (a la Hold udvar), maradnak a puccos kávézók. azok is jók, főleg így, a diákélet után, de nem buli...

lápi lidérc 2008.01.07. 18:30:02

Milyen egyik legrégebbi? Inkább az egyik legújabb. Alig néhány éves (talán 5-6).

Az Almássy, az tényleg az egyik .

De mondjuk az is jellemző, hogy van, akinek a Corvin mögötti West Balkán a "régi WB"...

Abban egyetértek, hogy mindkettőért kár.

szut 2008.01.07. 18:40:03

Végre! Itt volt az ideje!

ne pofázz 2008.01.07. 19:12:01

Bontom a pezsgőt. VÉGRE!!!

feenyhozoo andorid 2008.01.07. 23:12:39

meg kellett volna csinálni a mellette lévő parkot úgy, mint a jászaitól északra a szent istván parkot (ez a neve, jól tudom?), ráccsal körbe, este bezárjuk. nem lenne így leharcolva. talán későn szóltam...

pofázó 2008.01.08. 00:11:03

Én is bontom de minden este a programokon.Remélem van elég.A műsor szinvonalas.Minden este ott leszünk.Remélem meggondolják és mégsem lesz bontás.a város legjobb helye volt évek óta....

eBgondolat · http://eblog.freeblog.hu 2008.01.08. 00:59:57

Sajnálom. Már csak azért is, mert minden elismerésem a programszervezőké, akik 2005. augusztusában elcsalták a Kultiba a Birthday Massacre együttest.

Amikor tavaly április végén bezárt a Süss Fel Nap, nem érdekelt különösebben. Idén már nem nyitott ki az Almássy sem, most a Kultiplex számol visszafelé. A Gödör-nél is rezgett már a léc rendesen.

Lehet, hogy csak beképzelem magamnak, de valahogy egymás után döglenek ki az alter-under szórakozóhelyek. Az okokról, összefüggésekről mi a véleményetek?

Virág elvtárs 2008.01.09. 19:33:07

lápi lidérc:
Ezen a néven tényleg nem olyan nagyon régi a hely (felújítás, stb...), de korábban Blue Box (mozi) néven hasonló módon üzemelt több évig. (Annak előtte meg Kinizsi mozi volt - nyáron kertmozival(!).)
Régebben sokat jártam. Sajnálom, hogy nem lesz.

tutuka · http://kockagyar.hu 2008.01.09. 19:54:30

és a konyháról senki nem beszél? a város legjobb tócsnija, hamburgerje, napi menüje. én azt is siratom. (ja, és a város legjobb pultosa, levente, bár őt valószínű nem bontják le, de ő sem lesz ott többet. hüpp.hüpp.)

agyamentharry 2008.01.10. 16:01:18

ebgondolat: ennél szarabb évünk sose volt és már nem is lesz. lassan nem maradt underground-alternatív klub, amit le lehetne bontani. mehetünk a pusztába szórakozni. remek.

kbkk 2008.01.10. 19:47:11

Hogy mi a háttér? Az hogy a legnagyobb underground arcok mind bizniszmenek lettek. Akiket anno a Tilos az Á-ban láttam szakadt farmerban és kockás ingben sörözni, mind valamelyik nagy kertévénél, kerrádiónál, bulvárlapnál szopja a kapitalizmus édes tőgyeit. Felnőttünk gyerekek.

ebgondolat · http://eblog.freeblog.hu 2008.01.11. 00:11:09

kbkk! és a "nagy öregek" nélkül az undergroundnak vissza kell mászni a föld alá? vagy megint csak beigazolódik a "mindenki azt kapja, amit megérdemel" örökérvényű igazság?

Kázmér 2008.01.11. 10:44:09

Hurrá! Én úgy örülök, hogy lebontják!!! Évek óta nem tudod tőlük nyugodtan pihenni!

somaprof 2008.01.11. 10:47:37

Akkor ezek megszűnik a szartenger is a környéken? Végre...

sk 2008.01.11. 11:37:12

Biztos megint valamelyik izraeli cég befektet és ezért kell elbontani.
Nyugi, lesz helyette másik, de ha nem, akkor disszidálok!

BB 2008.01.11. 12:14:56

Lebontzják a kultit?

VÉGRE!!! sok kis drogos ficsúr most biztos sír, deén szívből örülök neki, hogy judapest egyik legangyobb drogelosztó központját a földel teszik egyenlővé!!

váháháhá
HÁLLELÚJA!!!!

KDP 2008.01.11. 12:29:37

Elbontják?! Zsír.

Bori 2008.01.11. 12:34:38

BB Most szidjalak? nem teszem. Inkább megpróbálom megmagyarázni, hogy miért jó a Kulti, és mi az amiről egyáltalán nem tehet.
Mint mindenhová biztos ide is jártak hülye drogosok, de akkor ezzel az erővel akkor bontsuk le az e-klubot, a bankot, ahol még igénytelen szar zene is van. Te hova jársz szórakozni, ha nem vagyok túl indiszkrét? Ez egy baromi jó hely volt. megfizethető, igényes, de mégse steril, hanem volt egy baromi jó feelingje. Nem értem, hogy miért kell a jó dolgokat beszüntetni. Arról meg nem Kulti tehet, hogy szemétdomb van a környéken, hanem a tisztelt kerület vezetése. Az Örsön is szemétdomb van, mégsincs a közelében szórakozóhely, hanem két nagy plaza, ahová elvileg igényes pénzes arcok járnak, de hatalmas a retek a téren. Ez is azt bizonyítja, hogy nem a szórakozóhely a hibás.

most akkor én hova tartozok? 2008.01.11. 12:52:10

Csessze meg mindenki, aki a jó helyeket lebontja!!
Ja de boccs, nekem is örülnöm kéne, mert keresztény, nem zsidó családból származom, eléggé jobbszélre húzódva, hatalmas hazaszeretettel. Kinn voltam októberben is anno, de nem dobálni, és mégis nagyon szeretem az alternatív helyeket, ahol nem csak az szól, hogy ki hogyan és hol cseszte el. Aztán meg elmegyek Kárpátia koncertre. Nem vagyok drogos, mégis imádom a fesztiválokat. És addig semmi bajom a zsidókkal, amíg nem akkora bunkók, mint némelyik baromira nagy hungarista állat, akinek az a szórakozása, hogy más gondolkodású embereket bántson.
Az a baj, hogy sok emberből teljesen eltűnt a szolidaritás. Akinek meg nem tetszik évek óta, hogy retek van a környéken, az foglyon egy seprűt. Érdekes vidéken, egy ház körül sincsen retek, mert mindenkibe szorult annyi intelligencia, hogy kitakarítson a saját portája előtt. Pesten meg mindenki arra vár, hogy majd jön az utcaseprő, ha meg nem jön, akkor fel van háborodva, de inkább átesik a szemeten.
Most akkor tényleg én vagyok teljesen elrontva, hogy így gondolkozom?

Lili 2008.01.11. 13:14:19

azt azért sokat sejtet, hogy a legszínvonaltalanabb/legprimitívebb hozzászólások egyértelműen azoktól érkeznek akik örömtáncot járnak, hogy bezárják a kultit...és a sok "drogos ficsúr", az "aljanép" valamiért sokkal frappánsabb és inteligensebb válaszokkal áll elő...

eBgondolat · http://eblog.freeblog.hu 2008.01.11. 14:03:28

Lili! Attól, mert frappáns és intelligens egy hozzászólás, még nem feltétlen jár közelebb az igazsághoz, mint egy vadparaszt kirohanás.
Az biztos, hogy a Kulti bezárása egyáltalán nem ad okot semmilyen örömtáncra. Mindenképpen a negatív pólus felé mozdul el így Budapest kulturális mutatója. Gáz.

Vogca 2008.01.11. 15:28:33

Ne aggódjon senki, most ugyan sok helyet bezárnak, de az a lényege ennek az egésznek, hogy a jó arcok, újra összeállnak, és találnak jó helyeket. A kreatív embereknek elég egy pince stb. és kis ráfordítással nagyon fel tudják dobni. Nem a világ vége jön el. Az igény meglesz új helyek nyitására, ha már nincs hová menni. kbkk-hoz meg annyit: A idősebbek meg persze, hogy kikopnak ebből, hiszen én se hiszem, hogy majd 20 év múlva szakadt kis klubokban fogom inni az olcsó sört, vagy fesztiválozok egy szakadt sátorban. Mindig a fiatalok hozzák az új lendületet.

pip 2008.01.11. 15:29:49

Különben meg, ha nem lesz pénz befejezni a négyes metrót, akkor a kiásott gödröket át kell alakítani klubokká, és ha már van alagút köztük, akkor a föld alatt, is át lehet menni egyikből a másikba.
És tisztára felvirágzik majd az underground élet.

eBgondolat · http://eblog.freeblog.hu 2008.01.11. 16:34:28

Ez mekkora lenne!? :)
A beszart 4-es metró helyett föld alatti arter/alter hálózat. Igen, ebben azért már van fantázia.
A Geszti, Hooligans, nótenksz, császárelőd cucc lebeg majd a felszínen. (mint a kutyaszar)

Mikor kezdjük?

kbkk 2008.01.11. 16:52:14

ebgondolat 2008.01.11. 00:11:09

Természetesen nem. Csak rá próbáltam világítani sz összefüggésekre. A mai ifjú alternatívok bizonyára találnak majd maguknak új helyet. Amit, felnőtté válva, majd ők fognak lapátratenni.

eBgondolat · http://eblog.freeblog.hu 2008.01.11. 21:20:35

kbkk!
nem, most nyugodtan nézhetsz hülyének, mert két sör között valóban belegondoltam a lehetetlenbe. nem azért, mert van benne realitás, hanem mert van benne fantázia. tökmindegy.
de azért lenne egy fílingje amikor a Fővámtér mélyén a Bunker Café-ban szar a buli, akkor szépen át lehet slattyogni a Duna alatt a Móricz három emelet mély Cobain Club grunge estjére.
és most jöhet a negyedik sör! egészségetekre!

mrkk 2008.01.11. 22:01:03

Én személy szerint nem bánom, hogy bezárják. Ha itthon életképes az undergrund, akkor életben marad. Ha nem akkor megmár tényéleg csak páran divatból nyomták...

berselk 2008.01.11. 22:14:49

WB-t én is nagyon sajnáltam, kultiért nem szomorkodom. Lássuk a bontást, jeee :)

ezvansracok 2008.01.11. 22:15:13

"most akkor én hová tartozok" szerintem te anyádba. az ilyen szar demagóg áldumáddal menjél a fókuszba okítani embereket hogy
mennyire jók a reformok, meg a tandíj a fiataloknak, lényeg hogy hétvégén megint tilos buli a kultiplexben. a bankot meg a többi rakás szemetet (ami ott megy ugyanaz mint a kultiplex csak máshogy adják elő) már 5 éve be kellett volna csukni, elég megnézni a fényképeket a partyfoto.hu-n hogy milyen egyének figyelnek be oda. nem vagyok konzervatív de a fiam inkább a haverjaival kocsmázzon majd minthogy ilyen műmájer helyekre járjon és arra verje a nyálát hogy a plázába akciós volt a hajzselé vagy a salamon most ingyé' csatarta a spanglit a kultibejáratnál és legközelebb is csak 3 rugó / gé lesz az ára barátilag.

multikultiplexbe csak párszor voltam, (beismerem toltam akkor még a spanglit keményen évekkel ezelőtt, bánom is utólag)nem nagyon volt aki megállítson inkább kértek hogy sodorjak nekik is.

lilike te meg a másik demagóg abortuszmaradék vagy, ne adjad nekem itt a kikupálódott értelmiségit mert egy darab szar hozzádképest doktori disszertáció. ne hazudjuk már egymás arcába hogy a legtöbb müsor alatt ami itt ment, több volt józan mint beállva. és nem a piától voltak szétcseszve elsősoban (persze nem is a kokótol, mert ha eztmondanám én hazudnék).azon meg nemtudom mit csodálkozol hogy a legtöbben ide (mint én is) ordenáré módon kurvaanyáznak be hogy végre megszünik, ellentétben a nyöszörgő "értelmiséggel". Ez a liberális Butapest, ébredj fel, itt mindent szabad de ha engem a véleményem alapján megkülönböztetsz, majd a gyülöletbeszédtörvény következtében szépen leülöd hogy ekkora rasszista voltál, reméljük dzsoni emeseh rahel tesz majd róla.
multikultiplexbe csak párszor voltam, (beismerem toltam akkor még a spanglit keményen évekkel ezelőtt, bánom is utólag)nem nagyon volt aki megállítson inkább kértek hogy sodorjak nekik is.

lilike te meg a másik demagóg abortuszmaradék vagy, ne adjad nekem itt a kikupálódott értelmiségit mert egy darab szar hozzádképest doktori disszertáció. ne hazudjuk már egymás arcába hogy a legtöbb müsor alatt ami itt ment, kevesebb volt józan mint beállva. és nem a piától elsősoban.

ezvansracok 2008.01.11. 22:21:53

mrkk:

neked is igazad van. ha ezen a romos szarkupacon múlik hogy itt legyen underground akkor már régen rossz. egyébként elég gáz de én a nemzeti rock mellett hallgatok drum&bass-t (többnyire erre melózom, még csak 30 gigányi termésem van belőle) breakbeatet (kezdő vagyok) és egyéb elektronikus okosságokat is, mert van köztük baromi jó muzsika is nemkevés.

Lili 2008.01.11. 22:54:49

Az is csak téged minősít, hogy más stílusban nem tudsz véleményt nyilvánítani, csak "kurvaanyázva"...amúgy meg egy szóval sem tagadtam, hogy nyilván volt, aki füvezett/ füvezik is ott..de ne legyünk álszentek, nem nagyon van olyan szórakozóhely ahol nincs jelen a kábítószer valamilyen formában...
végül pedig ez a liberálisozás már nagyon unalmas...nem tudnál/ tudnátok valami mással előállni..???...amint olvashattad feljebb nem csak liberálisok járnak a kultiba!!

kbkk 2008.01.11. 23:08:11

Liberális? Konzervatív? Döntsétek el:
www.nol.hu/budapest/cikk/477287/

blackbone 2008.01.15. 19:30:49

"te örülj annak, hogy néhány éven belül lesz egy atomtutibiztos metroaluljáród " ha igy haladunk egy atombiztos nagy gödör lesz a kulti helyén akár pár éven belül... és mennyire szép is lesz az... :) És a kultiba tartozó népek merre szálongjanak ? talán az utcán műveljék azt amit eddig bent bulizás közben ? az még csak rosszabb, szerintem a kulti 100szorbiztosabb mint az utcán lézengeni... örülnék ha nem bontanák le... de ha nem lehet kulti akkor ne legyen semmi, mert még egy ilyen belső feelingel rendelkező ug szórakozóhelyet nemtalálunk...az utcában lakók is sztem addig örüljenek amig a benti bulizók nem az ő lépcsőházukba fognak tekeregni :) meg egyéb mindent művelni ;-) ez könnyen előfordulhat pesten... || drogról én véleményem az hogy annélkül is lehet jót bulizni a kultiba... akinek szüksége van erre az oldódáshoz, az kb annak köszönhető, hogy nem volt boldog a családi körébe, és a drogba menekült.. vagy csak simán simán elég jómódú és megteheti... csak éppen magára nem gondol, na mind1 drogtéma lezárva. "megcsinaltuk" dnb is egy jó műfaj, ha valaki egy dnb buliba el akar menni, ott még nagyobb drogozást fog találni, pl.: K2 ben, esetleg egy therapy session partyn a studioban... a kultiban feleeynnire se mennek a dolgok csak ugy megsúgom...még mindig jobb akkor a hip-hop.. ott alapból a zene is lazítja az embert... ezért kevesebb anyag kell :) DnB pedig pörget és ugymond behúz... de nem elitélendő ettől függetlenüla drum, én is nagyon szeretem ! ha építenének valami új kócerájt, vagy berendeznének valami más helyet kulti2-nek az remek lenne... csak ne szivassák meg ennyire azokat akik az UG stílust kedvelik... nem bűn az sem, és nem kell azt hinni hogy ők a legnagyobb drogosok azért mert tisztára tróger a kinézetük... el kell fogadni ezt mint a bankban a rózsaszín háromszöggel jelölt másságot :) ilyen egyszerű !

kroso 2008.01.16. 00:32:07

Nem olvastam végig a kommenteket mer fasság. Aki itt lakik az tuggya hogy a kulti egy geci hely! Ilyen helyen nem épülhetett volna egy kurva mulatós hely sem. Sok kis pondró ordibál a téren, éjszaka egy állandó basszus dörömböl minden nap, pedig szeretem az ilyen zenéket, de nem hajnalban amikor épp másnap megyek vizsgázni. Ügyhogy tehet egy szívességet aki siratja!

salamon 2008.01.16. 10:44:54

kedves krosso, ezzel a fogalmazási készséggel, amivel itt bizonyítottál, neked egy szörpgyártó futószalagjához is nehéz lehet a felkészülés. sajnálom, ha a vizsgáidra csak nehezen tudsz felkészülni. talán próbálkozz kevésbé megterhelő dolgokkal.

kroso 2008.01.16. 13:03:08

kedves ssalamon, ezen a blogon vagy fórumon tök nem érdekel a fogalmazási kézségem mert valszeg nem olyan emberek olvassák. Ha úgy érzed hogy muszály volt ezt most ide írnod, akkor úgy veszem hogy csupán sértegetni akarsz, ami nem hinném hogy a lényeg lenne. Vagyis: te is tehetsz egy szívességet! Vagy ha sértegetni akarjuk egymást, akkor találkozzunk, úgy biztos jobban megy majd. Vagy ha rap párbajra hívsz, vagy fogalmazási versenyre, akkor inkább vállalom hogy te nyerj! Üdv!

mümüke 2008.01.16. 13:43:12

ÉLJENEK A DROGOSOK!

nyalcsi 2008.01.16. 13:50:27

ki az utcára!!!!!!!!!!
csináljunk minden nap ott fesztivált,mind1 ki csak sokan legyünk!
olaszban ez működik,működik a spangli is,alkohollal....
HOL VAN AZ ÖSSZETARTÁS?HOL VAN A NAGY BULI?

missi 2008.01.16. 13:56:16

Sziasztok!

Én végig olvastam ki,mit írt...elég érdekes,hogy egy hely bezárása ilyen dolgokat hoz ki belőletek!
Tulajdonképpen elkanyarodtok mindenfelé,mindenki arra használja ezt az alkalmat,hogy a világról alkotott képét elmondja a maga stílusában,úgy hogy közben mindenkit felülmúljon!
Nem semmi mit műveltek,felfordul a gyomrom!!!!

zt 2008.01.16. 13:58:15

most azt hiszed jól megmondtad mindenkinek a kurva véleményed?
minek írsz íde ha nem tudsz érdemben hozzászólni!!

salamon 2008.01.16. 14:08:15

egyrészt a muszáj, az pontos jé még akkor is, ha téged ez nem érdekel. kettő, te jöttél ide sértegetni az enbereket (!). hogy talákozzunk? fiú, vegyél vissza, úgy veszem, hogy nem írtál semmit!

kroso 2008.01.16. 14:20:04

Azokat sértegettem, akik amúgy is sértegettek mert nem gondolkodnak mielőtt megszólalnak. Milyen alapon írkálsz olyat hogy vegyél vissza? Nem nektek kellett volna visszavenni? Mi lakunk itt és sokan lakunk itt. Nem holmi időszakokra jövünk ide bulizni! ITT LAKUNK! Felfogtad?

salamon 2008.01.16. 14:36:13

felfogtam, és meg is értem, hogy vannak, akik nyugodtan szeretnek lakni. na, pl azok kiköltözhetnek falura, ott már sötédedéskor teljes csend borul a településre. várj, nyugi, komolyan beszélek. az a baj, hogy budapesten lassan nem marad hely, ahova az emberek elmehetnek bulizni. az alternatív helyekről beszélek, a környéken kvázi vigalmi negyed alakult ki, ezért nem lógott ki a sorból a kulti.
és miért mondtam, hogy vegyél vissza? mert rád fért.

koni 2008.01.16. 14:49:31

Salamon!

Te pl. minden héten új helyre költözöl????
Nem értem ezt a falus költözős cuccot!

doktor bubo 2008.01.16. 15:00:27

én itt lakom szemben és sajnálom , hogy bontják. Tiszta, meleg csendes hely. Koszt a hajléktalanok hagynak, mert a kultiból poharat eleve sem lehet kivinni.Koncertek jók.A hangzavarnak is örülök, legalább nem kell magnózni esténként.Tilost is szeretem jó kis usztatós zenék vannak.Aláírást is gyűjtünk itt a környéken.Sokan szeretnék ha maradna ez a jó hely.A WB meg a többit utáltam, a programjaik is szarok voltak.Azokat jó hogy eltüntették.

callmeMIKE · http://newnoise.freeblog.hu 2008.01.17. 15:22:28

szeretném felhívni a figyelmet, hogy a Kulti körülötti park egyáltalán nem kizárólag a Kulti közönségének a felségterülete, annál inkább a hadd-ne-mondjam-milyen alvilági szubkultúráé.

és szeretném azt a mocskot megnézni, amit néhány tucat söröző ember egy parkban hagyhat. mint tudjuk, az üres borosüvegért ebben a városban még össze is verekednek a homelessek, a a maradékból pedig nem gyűlik össze egy kihjított félszemeteszsáknyi háztartási hulladék se.

a drogos elosztóközpont meg baromság. senki nem fog olyan szórakozóhelyen drogot árulni, ahol kábé 20főnyi személyzet bóklászik összevissza, a kidobók pedig másodállásban a BRFK állományába tartoznak.

djajd 2008.01.24. 03:37:01

Emberek, a kultit amióta bulizni járok, már bontani akarják. Jó most már biztos. Nem lenne fesztivál.

Nem tudom ki emlékszik arra a kultira ami kb. 2002-03 környékén müködött- amikor du. bementél legalább 10 értelmiségi kávézott (késöbb laptopozott :) ) a bulik uniqumok voltak és volt hangulat - kedves pultosok, szép graffitis falak stb.

Azt lefestették az egészet szürkére... és nekem senki ne mondja, hogy nincs igazam :) de azóta a kulti minősége folyamatosan romlik. legutóbb pár hete voltam, és ... no comment

mindemellet az emlékek, a hely, az épület - az hogy nem lesz pár éven belül tradicióval rendelkező szórakozóhely - igen ezekért kár, meg a z épületért!!!

de egy tisztitás belül és egy update/refresh ráférne, mind esztétika, személyzet, vezetőség, mind célok, gondolkodásmód.... nem csoda, hogy most bontják, most már senkinek nem kell...

elherdálódott

kár

respect az otlakóknak akik nem rinyálnak, hanem optimistán és fiatalosan gondolkodnak... és senki ne írjon, hogy fu fá fuuu én kötcög beszoltam most. nem. csak a kultit 10 év alatt meg lehetett szokni... ahogy meglehet a metróépítést, a 4-6ost de szinte bármit... ja azóta költöztél oda..

u.i.: bocs a helyessíracsért de lusta voltam.

EL DIABLO 2008.01.26. 01:06:34

én momentán vidéki srác vagyok,igazat hagyok mind két félnek,voltam nem egyszer a kultiba iszonyatos jó bulikon,én is sajnálom hogy lebontják a helyet,csak ez mellet tiszteletben kellet volna tartani az ott lakok nyugalmát,itt utalok a rend és a zajongásokra,de ez elmondhato bárhová.valaki irta hogy inkább átlépi a szemetet mint hogy felvegye és eldobja,biztos sokban befolyásolta a kulti lebontásába a bulik utáni ordung meg a nem oda illö utcai hangos viselkedés,talán tehettek ill. tehetünk a kulti lebontásáért.ha viszont kulturáltabb lett volna a hozzá állás talán ez nem történik meg.remélem nem sértettem meg senkit a hozzá szólásommal.a drogról csak annyit.nem kell egy helyet le irni azért mert megfordul néhány drogos,ugyan ez a szitu máshol is,ennyiből sok helyet be lehetne zárni

salamon 2008.01.26. 13:23:14

fentebb volt egy komment, ami értelmetlensége miatt belekerült a levesbe

Kis Angyal 2008.01.26. 16:07:59

Srááácok! Ti beveszitek, hogy lebontjá a Kultit?! Bármiben mernék fogadni, h nem dózerolják le, viszont a kultinak volt/van egy jó uccsó pár hete - így megy ez kis hazánkban.

saya 2008.01.28. 00:47:47

nem tudom megérteni, h miért van az, h budapesten minden jó szórakozóhelyet lebontanak? pl ugyebár itt van ez, h bontják a kulti-t, merthogy sok drogos jár oda és stb stb...ennyi erővel bontsák le a bank-ot meg az eklub-ot is, mert ott meg a sok köcsög diszkós primitívség van, akik megverik az arra járót csak azért, mert ő nem egy diszkós geci.
és akkor nyáron már zp se lesz, mert megvette a területet a RIO (gratulálok a sok elit gecinek) merthogy nem volt elég nekik a terület. ÉS? ez kit érdekel???!!!! miért kell mindent elvenni a sok retardáltnak tölünk? mi hova menjünk bulizni basszus? ha az utcán fog partyzni a zp-s kultis társasűg akkor meg minket visznek be a kurva rendörők, mert h randalirozunk és csendháboritunk.

ennyi erőből a parlamentet is bontsák már le, mert az meg tele van patkánnyal.ppffffff...
undorító és felháborító, amit egyesek csinálnak ebben az országban.

andicsi · http://myspace.com/xhorrorpopcorn 2008.01.28. 03:22:41

sokan kérdezik azt maguktól és másoktól is egyarát, hogy miért kelt ekkora 'felháborodást' az, hogy bezárják a kultiplexet.. hát most ha magamból és az én korosztályomból indulok ki akkor mondhatni itt nöttünk fel :)
nem vagyok egy vén csont a magam 17 évével, de azt hiszem sokan így vannak, ezzel.. a fárasztó hétköznapokat le kell vezetni valahol. kell egy hely ahoova mehetünk.
és ha már mindenki megnyilvánította a véleményét a drumandbass és hip-hop bulikról, akkor szóljunk már kicsit a hardcore és metal partykról is légyszíves.
rengeteg ember kiváncsi külföldi és magyar fellépőkre egyaránt.
Nem nevesítek,de egy kultis szervező mondta,hogy az underground szcénának nem jár semmi,egyre másra zárják be a helyeket,mert drogtanyának tartják....
EZ FASSÁG.
mint már valaki elmondta, nézzetek meg egy tipikus partyphoto képet, hogy a bank dance hall, tabu, studio és hasonló színvonalas szórakozóhelyekre miylen emberek járnak.
én nem az én 'fajtámat' akarom védeni, mert tudom miket alkottunk a környéken, de hát ez ezzel jár.
ésha piszok van? igen fogj egy kurva seprűt és takaríts fel. nem kell itt lázadozni a szórakozóhely ellen. a kutiplex pest része, a mienk, az együtteseké akik MINKET tesznek boldoggá! és amugyis.. hol lesz a következö HALLOWEEN HARDCORE PARTY ? :)

Pharmagirl · http://www.myspace.com/hcboree 2008.01.28. 03:40:06

Szakadjon le az arca annak,aki kitalálta,hogy kell még egy park a mocskos belvárosba...Úgyis ellepik a homlesszek és a drogosok...Szar az a környék...Az egyetlen jó a Kulti volt benne!!!Emberek,ki az utcára,nincs mit tenni...Ha normális helyen akartok szórakozni,akkor jöhet a főbelövés,mert az utolsó normális hely a Kulti volt...Szóval nem fogtok,csak akkor,ha a szervezők nyitnak egy új helyet...És remélem,hogy fognak,de azt már nem hagyjuk lebontani!!Az erő legyen veletek!R.I.P. Kulti...

ColdBlackDays 2008.01.29. 16:37:22

Nem kell sírni.. mindig lesz hova járnunk..! Ha kreatív vagy, akkor tényleg elég egy pince.. és a kutisok azok :) Csak pozitívan..

Dömper 2008.01.29. 16:53:20

a záróbuli után álljunk oda az ajtó elé és védjük meg a kedvenc helyünket!!! ne adjuk már fel...

andicsi · http://myspace.com/xhorrorpopcorn 2008.01.29. 21:39:53

azthiszem tegnap megmutattuk milyen egy igazi kultis közönség
tlc , bandanas, shattered realm
ISTENVOLT (L)

Büm-büm 2008.01.30. 13:28:22

Szerintem aki szidja a Kultit az nincs tisztába azzal ami ezután fog történni..az úgynevezett drogosok az altrosok és az undergroundos arcok elfognak szabadulni..a kulti nem maga a hely szépségéről volt hírem hanem a társaságról és a koncertekről!!Sajnálom hogy lebontják remélem átrakják máshova!!!Ameddig az utcát a kutyaszar és az emberi ürülék borítja amit ugyebár nem a részeg meg a drogos fiatalok csinálnak addig nem ezt kéne felhozni indítékul aki meg örül neki hogy lebontják az be van gyepesedve!!!Mindörökké KULTI mert KULOK vagytok TI!!!!!

Chillu 2008.01.31. 21:15:47

jóhír!:) azt hallottam spanoktól h kulti újraépül majd vhol.:P jejejeje :D éljen a kultiii

Dömper · http://myspace.com/doemper 2008.02.01. 11:37:20

ez milyen forrásból van?

blackbone 2008.07.10. 22:47:07

Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szemem. Most végülis hogy áll a bontás ? vagy csak kamu volt a bontás, és bezárni akarták ? nagyon jó lenne ha megint megnyitna... és normálisan lehetne szórakozni... cska jó emlékeim vannak a kultiról semmimás... először bementem.. féltem 16 évesen hogy valaki belémköt.. érdekes semmi. első ember aki odajött, egy kártyabűvész eszeveszett jó arc aki olyan trükköket tolt, hogy az álam karcolta a murvát a földön :D másik a kedvenc pultosom... két redbull lesz.. oké kétszázezer ötven hatmillió forint lesz :D Rasta hajjal... csúcs jó arc... és az ilyen helyet kell hazavágni... szép... aki a kulti ellen van.. az menjen a melegéghajlatra nem tudok már mit írni... ez a tipikus magyar "józan " paraszti ész :) ami jó csesszük el... ami szar.. fejlesszük mer kell :D jelszó : takarodj !
süti beállítások módosítása