HTML

In Memoriam Kultiplex

2008 január 10 - február 24-e között a Kultiplex programsorozattal búcsúzik. Ez a blog a bontásig tartó időszakról tájékoztat. Olvasható, látható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Jó kocsmák vannak csakhogy a Kulti ennél több volt... ne kocsma, nem is csak szórakozó hely. Közös... (2009.10.15. 13:26) Final
  • Fuck You All: www.youtube.com/watch?v=y2GurEJsFf0&watch_response (2008.09.05. 20:14) búfelejtő
  • blackbone: Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szeme... (2008.07.10. 22:47) Bontják a Kultiplexet
  • alako: Magyarok az impotens politikusok megsegítéséért. www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sdsd2... (2008.04.18. 10:05) Népszavazást a Kultiért!
  • golyó: Én is elkezdem félrerakni dunsztosüvegbe,jó lesz molotov helyett (2008.04.15. 13:48) Nyílt levél a kulti programszervezőjétől

Linkblog

kis angyalok

2008.02.27. 22:42 salamon

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dozerfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr1357435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toló · http://www.myspace.com/gimipopsounds 2008.02.28. 06:06:48

nem lesz házfoglalás? :)
én szívesen alszom ott szombat reggel!

toló · http://www.myspace.com/gimipopsounds 2008.02.28. 06:07:29

akarom mondani vasárnap reggel

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.02.28. 12:07:48

végre egy csapat, aki tesz is a városért - bezzeg a vezetők nem állnak mellé,nem támogatják
Civileket a vezetésbe!

K84 2008.02.28. 13:23:50

Kultiplex, Kashmir stb...mind olyan helyek, amiről kijárkálnak a drogos kis gecik piálni, pisálni, drogozni, firkálnini stb a mellettük lévő parkokba. Reggel meg hányásokon, törött üvegeken sétál át az ember...és nem csak az öreg nénit vagy a kisgyerekület sétáltató szülőket zavarja, hanem pl engem is aki ugyanúgy bulizni jár, ugyanúgy hullarészeg, csak nem csöveskedik éjszakánként a parkokban.
Alapjában véve a Kultiplex nem rossz hely, voltam párszor, van kellemes, van rossz emlékem is, így én nem kavarom a szart, túlélem ha bezárják.
De azon el lehet gondolkodni, hogy ez a túlzott liberális trógerkedés nem lesz eredményes a következő helyen is (mert biztos lesz majd kultiplex csak máshol).

d 2008.02.28. 18:34:58

Ez nagyon szép és kedves gondolat, hogy tegyünk rendbe parkokat, de ha egy kerületnek van egy átfogó terve arra vonatkozóan, hogy a köztereket, hogyan alakítsák át/ki, építsék be, akkor teljesen érthető, hogy egy olyan - a környék építészeti arculatába nem illő, lássuk be, elég ronda épületet - mint a Kulti bontásra ítélnek. Egy város szerencsére alakul, (néhol sikeres, máshol kevésbé sikeres akciókkal) így bármennyire is bánják a Kulti rajongók, ez az épület jó hogy elkerül onnan.

Nem kötöszködés ez, én is jártam ott, és a videós banya persze, hogy baromságokat mond, de nincs értelme ezen sírni, hőbörögni. Majd lesz máshol Kulti, addig meg úgyis megtalálja mindenki, hogy hol bulizzon.

A parkszépítő akció tényleg remek. Gratulálok hozzá...

skaccc... 2008.02.28. 19:02:20

jo hogy vannak ilyen emberek :)

jorgecosta 2008.02.28. 19:06:22

mi az h arculat meg ronda meg ilyenek? miért kell mindennek tökéletesnek hatnia? én nem akarok olyan világban élni, ahol csak új, ragyogó épületek vannak, színek, szagok, ízek nélkül...
lehet azt is, de valami kérem maradjon meg!

d 2008.02.28. 19:11:29

Az arculat lehet olyan is h régi és kicsit romos és az úgy lehet jó. Nézzük csak meg a zsidónegyedet. Annak nagyon jó hangulata van a kis utcákkal a régi házaival, kis boltokkal stb stb. De az itteni épületek közé szerintem annyira bántóan nem illik a Kulti.

Bobek 2008.02.28. 21:01:48

Természetesen az öreg hölgy attól lett cukros hogy ,nem tud pihenni.:D hahaha! Nem védem a kultit bár mostanában elég sokat jártam ,de a környéke az tényleg hányás.Tisztelt környékbeki lakóknak is lenne ebben azért felelőssége és nem is kicsi, csak az a baj, hogy igénytelenek a környezetükkel szemben.Lehet ,hogy ez most egy rohadt nagy közhely, de ez tipikusan magyar hozzáállás.Ha nem csinálják meg én biztos nem csinálom meg inkább ülök a szarban IGAZ? Könnyebb mindíg kifogásokat keresni.Abból úgyis van midíg mindenkinek. Remélem egy kibaszottnagy üvegpalotát húznak fel oda aminek az oldalai gyönyörű szép tűzfalak lesznek és eltakarják azt a kicsi kis napsugarat is ami átszűrődik a városi szmogon.Előtte pedig lesznek gyönyörű térkövek aminben épphogy felbukkan 1-2 fűcsomó.Természetesen ez kell mert ez egyszerűbb!És az aszfaltot nem kell kaszálni meg locsolni sem. Egészségükre! Azt hiszik majd a főváros milliókat költ a parkra amit utána karban kell tartania?Hahaha!

a 2008.02.28. 21:12:26

Bobek: Nme fogod fel, hogy PARK lesz a kulti helyén? Az Üllői úton épül eg yúj épület, de az egyik alkóépületet sem fogja beárnyékolni.

Chat Tamás 2008.02.28. 21:57:25

A Kultiplex egy ige, egy létezést, cselekvést és történést jelentő fogalom, egy hitvallás, egy eszme, egy életforma. A budapesti underground kultúra , a kortárs utcai művészet egyik utolsó mentsvára, a Tilos rádió otthona, színvonalas mozi, kiállítóterem, és koncert helyszín, bár, étterem és istenbocsá' egy jó kocsma. Létező társadalmi igényket kiszolgáló kultúr-pláza.
Akinek ez nem jelent semmit, és nem szorul "ökölbe a szíve" a dózerolás szó hallatán, attól biztos a saját anyja is fél, az biztos könyvekkel fűt otthon...

Raven Seldon 2008.02.28. 23:42:22

Jaj gyerekek, hát beszéljünk már valami lényegesről is: van ennek a parkfelújító hölgynek párja? :D --- najó, viccet félre téve, tényleg elég hányadék az a fal ami a videóban is látszik, meg azt is meg tudom érteni, hogy az ott lakók nem szeretik a zaj meg az odajárók miatt (lehet, én is utálnám, ha ott laknék a szomszédban), de ettől függetlenül azért picit nekem is fáj, hogy nem lesz Kulti... Majd reméljük főnixmadárként újraéled a hamvaiból XDD

tamas 2008.02.29. 09:13:08

huuu, hat en ebbe a lanyba szerelmes lettem.

amugy jo ez a video. az a baj, hogy sajnos jo...

es az is igaz, hogy a kulti bezarasat mindenki tuleli valahogy, a regi wb, meg a tobbi hely bezarasat is tulelte, de azert ezzel ne probaljon meg megnyugtatni senki senkit. nem errol van szo ugyanis.

ennek a brigádnak meg tényleg hajrá!

salamon 2008.02.29. 11:27:22

moderáltam, mert alaptalan és bizonyíthatatlan vádaskodások hangzottak el.

Katus 2008.02.29. 12:04:36

Annyira jó hogy vannak olyan emberek ,mint ez a lányka és a brigádja!Minden elismerésem, tényleg.Ès ők nem csak beszélnek és rázzák az öklüket a levegőbe,meg acsarkodnak sok energiát kidobva, hanem tesznek is valamit.

Kexike 2008.02.29. 13:49:08

háát és most ki az a hülye aki azt hiszi hogy 2 elültetett viárggal jobb lesz??!!
a nyanya költözzön vidékre vagy kertvárosba ah enm teccik neki a zaj..
a csöves munkásasszony meg jól modta h lesz mit kitépkedniXD(mert háát meglátogatjuk a kulti melletti parkot mi isXDXD)
az a fal a videoban GECIjól néz ki, akinek nem tetszik az xar ember!és ha már midnenért baszogatnak minket fiatalokat akk hová menjünk??!!ha mindent lerombolnak??és aki nem is a kultiba volt/cvan ugyanugy átmegy a prkon ugyanugy odahugyozik és odahány..a csövesekről nem is beszélve!
Lesz még más utca más park más tér felszentelve..ha innen elüzik a fiatalokat..ugyse lesz soha semmi jó, soha senki nem fog megegyezni..uh FUCK.COPS:FUCK.BKV:FUCK:NYUGDIJASOK:FUCK:POLITIKA..
és MINDNEKI AKINEK NEM TETSZIK MÉLYEN BENYALHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dömper · http://myspace.com/doemper 2008.02.29. 17:35:50

én arra leszek kíváncsi, hogy most, hogy nem lehet kultiba járni így is ugyan az a fertő lesz, akkor kire fogják??? akkor a kultis arcok? ha nincs is buli azért hányni meg hugyozni odafogunk járni?

tréfás kedvű felhasználó 2008.02.29. 18:18:38

miert nem lehet egyszeruen FELUJITANI a kultit?

Dömper 2008.02.29. 21:42:23

az eladásából pénz van, az újításra a pénz elmenne

Raven Seldon 2008.03.02. 13:42:19

Kexike vs. Kultúra...

fennyhozoo andorid 2008.03.02. 23:25:44

köszönjük a "kis angyalok"-nak!
(Kexike, te is olyan nyugdíjas leszel, mint az öreglány, aki a nem-alvástól lett cukros és majd csodálkozol, h fakkolnak neked a saját unokáid...)

Kexike 2008.03.03. 16:34:49

már vártam az anyázást és a fákkolásokat;):D
Raven Seldon: ennek semmi köze a kultúrához..XDmax azt irhatnád h enm vok intelligens vagy vmi hasonló..a kultúra más..értelmező kéziszótár;):Dhasznos:DD
fennyhozoo andorid:én nme leszek ilyen nyugdijasXDennyire sík hülye tuti nem..sőőt lehet meg sem élem:DDgyerek se kell, unoka sem kell..uh nincs kinek fakkolni:Dés ha zavar a hang modnom h KÖLTÖZZÖN EL..és a nem alvástól hoyg lehet valaki cukros????!!!XDXDbexarás..ezen szakadtam ..am aza nő nem cukros alap már meg van keseredve:DD
és hát.. a "kis angyalok"..hmm..ha egy tömeges megmozdulás(pl tüntetés) nem érnek el semmit, akk pár kóró elültetésével mi változik?XDés nekem ne adja be senki h van enynire gyökér lány hogy ha más eldobja a csikket akk odamegy és felvesziXDnebazzXDD

salamon 2008.03.03. 17:02:53

kexike, ne legyél már ennyire gyökér. a bp rekonstrukciónak nincs köze a kultihoz. ahogy látod, a parkrekonstrukcióval még nem végeztek, a helyszín kiválasztása szolidaritási alapon ment, annak meg örülnöd kellene, hogy van, aki rendberakja, amit más elbarmolt.

Spacedevil 2008.03.03. 19:06:43

Be kellene füvesíteni a Kulti tetejét, akkor megvalósulna a zöldterület. Mielőtt még valaki félreértené, rendes igazi gyepre gondoltam, kis bokrokkal, azt elbírná a födém.
Azt a pár négyzetmétert ami meg maradna a kvótából, vegyék el a téren lévő parkolóból.

Kész... megvan a zöldterület.. Akkor meg miért is kell, hogy menjen a Kulti..??

Kexike 2008.03.03. 19:13:34

salamon drága..anyád gyökér:DD
am meg nem olvastam h mire jó ez..és nem örülök neki h más rendbeteszi, mert NEM ÉR EL EZZEL SEMMIT!!!és NEM EZ A LEGNAGYOBB GOND..szal magyarul felesleges munka:Dés 2 hét mulva ugyis olyan mintha csak ráxartak volna még 1et..és a nagy bp rekonstrukciónak ennyi hasznát vesszük:Dde akk igy van örüljünk neki

Kexike 2008.03.03. 19:15:35

mellékesen ha semmi köze a kultihoz..akk mét van az "in memoriam kultiplex" oldaloon..és mért beszélnek a kultiról benne?:D..tehát van hozzá köze..te GYÖKÉR

inanna 2008.03.03. 21:07:01

kedves kexike te egy igen ostoba paraszt vagy és sajnos a magad fajták miatt vélekednek az emberek úgy a kultiról ahogy...(persze, aki odajár az tudja, hogy ez csak egy vékony réteg, de sajnos ezt nehéz megértetni másokkal)...
könyörgöm, hogy lehetsz ekkora barom..?? ezek az emberek pénzt és időt nem sajnálva a lelküket kiteszik azért, hogy valamilyen módon segítsék ezt az egész ügyet, arról már nem is beszélve, hogy itt messze nem csak a kultiról van szó, hanem az egész környezetünkről, de sajnos túl hülye vagy ahhoz, hogy ezt felfogd...és igenis hatni lehet az emberek lelkére a virággal, csak nem az olyan üres seggfejek lelkére mint te!!!

óóóó és még valami, ha ennyit kommentelsz legalább tanulj meg fogalmazni (meg írni)

inanna 2008.03.03. 21:15:20

amúgy meg a kultúráltsághoz az is hozzá tartozik, hogy nem dobod el bunkó módon a szemetet, nem téped ki a virágot a földből stb...az inteligenciához viszont jóval kevesebb köze van mindennek...úgyhogy ha már ilyen nagy pofával kioktatsz itt mindenkit előbb te nézz utána a dolgoknak/fogalmaknak...(na és akkor itt már valóban belép a képbe az intelligencia hiánya is..)

Kexike 2008.03.03. 23:19:40

inanna:hát te is egy büdös paraszt vagy, mert nem igaz h anyád nem tanitott hogy ne ugass bele abba amit nem neked cimeztek:DD
azonkivül én legalább tudom h bunkó vok, ezzel nem mondasz újdonságot;):D
az "én fajtám"??!!XDXDam hidd el, sokan így gondolják:Dam meg attól függ mire jársz, vágod?ha vmi retek koncertre mész tele gusztustalan sznob elit gecikkel, akk lehet h mi vagyunk kevesebben(de mennél el egy koncira és rendbe tennének egy kis mosh közben:D)..de nézz már körül drága..nem lehetsz ennyire sötét..TI vagytok kevesebben akik igy gondolkoznak és akikre hat egy hülye kóróXD
és ha már annyira mondod " jaj ők időt pénzt nem sajnálva"..1.nekem nincs ilyen faszságokra pénzem, 2 még mindig FELESLEGES..3 jóó biztos én vok ekkora "barom" hogy nem értékelem szegénykék pedig milyen rendes^^egyemmeg:Dde szerintem te is csak ugatsz és otthon mereszted a picsád ahelyett hogy ha már annyira érdekel tennél is valamit...uh egy fokkal sem vagy jobb tőlem..sőőőt:D
az egész környezetről annyit, hogy te meg ne legyél ennyire naiv h ezekkel a cselekdetekkel kurvajó változások lesznek:DDmert nem:Dés kb 2 hónap után feladják mert rájönnek hogy előbb az egész rendszert kéne rendbetenni MO-on, ilyen apróságokkal SOHA nem fognak elérni az emberek semmit..hidd el;)
és nem vagyok üres seggfej.,.habár hogy te minek gondolsz legkevésbé érdekel;)
egyébként nem tudom már mért eza téma nem is emiatt kezdődött...de hát én szivesen beszélgetek midenrőlXD
am tudok írni, és fogalmazni is, de sztem igyis megértetted, uh minek javitsak?:DD
a kultúra és a kultúrált is mást jelent;):Dés én az intelligenciát ugy értettem, mert gondoltam a kedves hozzászólónk arra gondolt amire te is h egy "ostoba paraszt" vagyok;)..a fogalmazásom és írásaim miatt..tehát igy nézve inkább intelligencia mint kultúra:Da kultúrált meg még mindig mást jelent:D
nem nagypofával oktatok ki mindenkit, csak válaszolok a hozzám szóló kommentekre;):Dsztem ez még sosem volt baj:DD
de hogy ebből hogy jön az ki h intelligenciahiány?:DDde te biztos jobban tudod mert te okos vagy szereted a virágokat és ráadásul ugyanolyan trágár gusztustalan módon fogalmazol mint én:Dés te sem vagy tisztában a dolgokkal:DDde nem para^^szivesen beszélgetek veled isXD
ezaz élesedik a helyzet^^annyira vicces , hogy ezen idegeskedsz én meg xarrá röhögöm magam a gép előtt:DgyökérXD
szal gondolkozz el ezen fogd fel(és ne haragudj ha elrontottam itt-ott és nem fogalmaztam olyan tökéáletesen mint te:'((()és várom a mielőbbi válaszod^^nah csokeee
pííísz^^

salamon 2008.03.03. 23:29:09

kexike, annyira közhelyes vagy, hogy már fájdalmas. dugulj el, mert ezen a korszakán mindenki, érted _mindenki_ átesik, de ne aggódj, veled is így lesz!

sanyiló 2008.03.04. 16:53:50

Nekem bejössz kexike, szívesen kitépkedném a pinaszőröd...harapj csak !

Kexike 2008.03.04. 17:19:33

salamon:te már bölcs vagy ;):Dgondolom..fájdalmas?hmm..sztem igazam van, és az az egészben a gáz, hogy 1 visszaoltani nem tudsz(de gondolom nagy eszeddel rájöttél, h én ezen csak röhögök, mert leirtamXD)2 ne mond hopgy nem érdekel mert akk nem irogatnál
3 sztem az a legnayobb gáz hogy azért oltasz le másokat mert más a véleménye????!!!!most mért ne mondhtanám el mit gondolok?nem én kezdtelek cseszegetni de nem hagyom magam, mert akk olyan xar emebr lennék mint ti , akiket csak eltaposnak és sehol nem érvényesülnek:D
hidd el jó vok én igy..nem tudom te milyen korszakról beszélsz, én mindig ilyen voltam és ilyen is maradok, és tudok én rendes is lenni, csakhát aki egy köcsög azzal én is olyna vok;):D
ENNYI:D
te meg sanyiló vagy ki a faszom vagy, köszönöm az értelmes hozzászólást;)nagyon kedves vagy, tépkedd anyádát, mert neki ugyanis biztos van, én igényes vok;)de te is itt csak benyögsz egy ilyet, és sztem itt állitottad ki magadnak ki a szegénységi bizonyitványod, uh hiába oltasz te IQ-fájtörXDXD

MViktor 2008.03.04. 22:14:12

A néni akinek cukra lett a kulti miatt gondolkodjon el, hogy kik miatt tart ott a világ ahol tart. Az lehet, hogy csak amiatt teszi, hogy a kulti megmaradjon, de a vén rosszindulatú ribancoknak sosem jutott eszükbe kiganézni a mocskot abból a parkból, de gondolom ez azért van mert cukruk van és gondolom az ő unokája nem hányt még abba a parkba és azt is gondolom hogy az sokkal jobb lesz amikor a nénit kirabolják majd hazafelé menve mert nem lesz kulti lesznek hát kedves brazil bácsik akik lopnak rabolnak. A kukás néninek meg gratulálni tudok csak, ennyi ésszel nem csoda, hogy ennyire sokra vitte.

MViktor 2008.03.04. 22:32:17

Kexike, ahogy olvasom kommentjeidet... hmm nem tudom hány éves lehetsz, vagy milyen felfogásban éled te az életed, de szerintem még te magad sem tudod. De aranyos mindenesetre, az ahogy kislányos zavarodat kendőzni próbálod agresszív provokatív stílu... izéddel (a stílust tanulni és gyakorolni kell). Neked nem kell gyerek meg unoka, meg nem tudod h megéred -e azt a kort. Nah ebből gondolom, hogy te is azon 13-19 éves önmegvalósító, tudatlanságát agressziójával elfedő ember vagy. Aki igaziból cask azért ír be egy iylen fórumra oylanokat, hogy "minek az a virág oda?" mert unatkozik otthon, mert ugye tanulni nem kell mert nem éred meg míg gyerekeid lesznek, amúgy azon kívül meg minek az. Hát szerintem picidrága csöppség tanuljál, olvassál. Aztán némi tudás után olvasd el ugyaazokat amiket írtál.

Kexike 2008.03.04. 23:33:33

MViktor:hát köszi a hozzászólást;)lehet egyet nem értünk vagy épp nem értek veled 1et, de legalább normálisan le tudtad irni a véleményed;)már plusz pont:D
az mondjuk sztem mind 1 hány éves vok:Dnem az itt a téma..
de hidd el vok elég talpraesett, és nem vok zavarban sem;)csak megmondtam amit gondolok..akkoris felesleges a virág!!!nem értem mi ebben annyira jó:Scsak reálisan gondolkozom(azzal h ugyse érnek vele semmit el)
és igen van stilusom!!a stilus velünk születik:)de hogy azon mit kell gyakorolni azt nem értem..max tanulni lehet..
csak azért mert nem vok átlagos , nem tartom magamban a dolgokat és nem ugy fogok megkeseredni mint a többség, az csak egy dolog..és irásaimban a trágár kifejezések használata nyomatékositást fejezik ki nem azt, hogy nem tudok anélkül beszélni de sztem ha legyökereznek téged te sem örülsz neki azonkivül mikor aki legyökerezett az is hülyeséget ir te is ezt mondanád neki:Dde lehet nem:D..nem vok agressziv, én csak röhögtem inkább azon ahogy mások felidegesitették magukat az irásomon..
gyerek nem kell, mert minek?neked az a boldogság másnak pl a munka...sztem nem 1 rettentő okos 40 körüli nő szaladgál gyerek nélkül BOLDOGan..szal sztem mki maga dönti el mi a célja..vén meg nem akarok lenni mert büdösek, gusztustalanok, és már unalmukban nem tudnak magukkal mit kezdeni...csak a fiatalokat idegesitik..
és nem érzem magam tudatlannak ettől függetlenül.
aki/ami más az mért feltétlenül rossz?
amugy azért irtam a fórumba, mert kaptam ezt a linket, megláttam ezt a videot és ez viszont tényleg felidegesitett..(nah akk voltam "agressziv" ahogy te mondodXDXD)mert ez a lány, meg az az öreg nő..pff..kész..mind 1 haggyuk is őket..
és mily meglepő, de szoktam tanulni és olvasni is, és visszaolvasom amiket irok mielőtt elküldöm:)és jónak itélem:Dennyi..

Alexxa 2008.03.05. 00:06:07

úristen. komolyan mondom 30 évet öregedtem, mire elolvastam ezt az utolsó pár kommentet. Nagy szügség van erre perpill. Ügyes vagy Kexike, inkább hűsd le magad a majdnem névrokonoddal; youtube.com/watch?v=PqMIfhRzozM

amúgymeg az akció teljesen korrekt, ezeket az embereket nem fikázni, hanem becsülni kell.
píssz

gézabácsi 2008.03.05. 00:57:09

hehh, ma voltam arra, hippi csaj virágai eléggé kókadoznak

fix 2008.03.05. 11:10:48

tipikus ,amennyi idő alatt leírtad meg is locsolhattad volna.....

Kexike 2008.03.05. 14:17:00

alexxa, ha ilyen nehezedre esik az olvasás, javaslom gyakoroldXDXDXD
gézabácsi 2008.03.05. 00:57:09
hehh, ma voltam arra, hippi csaj virágai eléggé kókadoznak

Kexike 2008.03.05. 14:21:55

eza xar nem küldte el:@
ujra:
gézabácsi 2008.03.05. 00:57:09
hehh, ma voltam arra, hippi csaj virágai eléggé kókadoznak

salamon 2008.03.05. 17:04:17

volt itt néhány a témához szorosan nem kapcsolódó komment, amely ment a levesbe

Kexike 2008.03.05. 17:29:30

én is pont ezt mondtam;):DDDvégre vmiben egyetértünkXD
vagy akkor nevezzük át oltsuk kexikét-reXDés ugy már passzolXD
am sztem még mostis van néhány..

Angyal Gyula 2008.03.06. 10:22:36

Én nem megyek bele az itteni adok-kapokba (máshol teszem :-) ) viszont amit szerintem minden hozzászólásnak tartalmaznia kellene itt: nagyon szép, dicsérendő, elismerésre méltó, amit ezek a csupaszív emberkék tesznek (t.i. a helyreállítók, festegetők). Ha valamivel több ember rendelkezne ilyen mentalitással, Budapest egy klasszabb város, Magyarország pedig klasszabb ország lenne. Ez a mentalitás pedig nem valami kincs, amit meg kell szerezni, hanem mindenki önálló döntési joga. Én megyek, tüntetek, írogatok, ismerősöknek magyarázom a helyzetet...

gyusziátok 2008.03.06. 13:39:11

angyi! az irogatáson kívül festesz is? padot meg kerítést, ültetsz virágot? mert ha nem, akkor te is hangember vagy csupán..

Kexike 2008.03.06. 17:36:10

Ennyi;)igazad van;)

Angyal Gyula 2008.03.06. 20:17:27

höhöhöhö...a legutóbbi kommentem utolsó mondatában leírtam, hogy mit csinálok, ergo nem vagyok hangember csak azért, mert nem azt csinálom, amit te mondasz. Amúgy én szigetszentmiklósi vagyok, én itt szoktam szemetet felszedni jártamban-keltemben. Remélem, ez nem hangemberség :-)

Jozo 2008.03.12. 22:43:25

ezaz, erről van szó! nem pofázni kell, hogy mitől lettem cukros meg mekkora szemétdomb van itt meg izé, hanem csinálni kell valamit, hogy ne legyen ott olyan környezet amilyen. Le a kalappal és hatalmas respect!!!

Csalogány 2008.03.20. 16:14:47

Úgy érzem a kommentekből, hogy látjátok, hogy nincs minden rendben. Sokan kiabálják, hogy ezt csináld, meg ígye-no, sokan csak gondolkodnak, hogy mit is lehetne, hogy is lehetne?! Figyelmetekbe ajánlanék valamit: www.ifjuhumanistak.hu
Lehet tiltakozni, lehet örülni, együtt lenni, közösen hasznos dolgokat elérni!!! A fikázással nem mentek sokra. Értelmes kommunikáció... sokat el lehet vele érni. Sekélyes baromságokat vágni egymás fejéhez, útálni a másikat, mert olyan, bosszantani a világot... Cseszegetni azt, aki tesz valamit, csak mert Te nem tennéd meg. Hát mit zavar az Téged?! Élj a jogaiddal és tegyél azért, ami fontos Neked! Ha meg nem, akkor legalább ne rúgj azokba, akik képesek rá!
"Bánj úgy másokkal, ahogy szeretnéd, hogy veled bánjanak!"
Köszi annak, aki csak egy másodpercig végig gondolta!
süti beállítások módosítása