HTML

In Memoriam Kultiplex

2008 január 10 - február 24-e között a Kultiplex programsorozattal búcsúzik. Ez a blog a bontásig tartó időszakról tájékoztat. Olvasható, látható lesz minden részlet, ami a Kultiplex utolsó napjaiban, óráiban történik.

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Jó kocsmák vannak csakhogy a Kulti ennél több volt... ne kocsma, nem is csak szórakozó hely. Közös... (2009.10.15. 13:26) Final
  • Fuck You All: www.youtube.com/watch?v=y2GurEJsFf0&watch_response (2008.09.05. 20:14) búfelejtő
  • blackbone: Hát most ahogy nézek néhány kultis jó videót, főleg wacuumairs-t majdhogynem könnybe lábad a szeme... (2008.07.10. 22:47) Bontják a Kultiplexet
  • alako: Magyarok az impotens politikusok megsegítéséért. www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sdsd2... (2008.04.18. 10:05) Népszavazást a Kultiért!
  • golyó: Én is elkezdem félrerakni dunsztosüvegbe,jó lesz molotov helyett (2008.04.15. 13:48) Nyílt levél a kulti programszervezőjétől

Linkblog

Jóska, levelet hozott a pósta

2008.02.04. 14:25 salamon


Civil összefogás a Kultiért

A Kultiplexnek és a Tilos rádiónak helyet adó épületet a IX. kerületi önkormányzat határozata szerint ledózerolják. A döntés ellen tiltakozó civilek az épület megmentése érdekében, szerdán, radikális bejelentést tesznek. A részleteket csak néhány órával az esemény előtt hozzuk nyilvánosságra.

A helyszín: Kultiplex, IX. kerület, Kinizsi utca 28.

február 6., 15:00 óra

96 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dozerfesztival.blog.hu/api/trackback/id/tr71324809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsibacsi 2008.02.04. 14:34:31

Épp ideje már a bezárásnak!
A környéken lakó barátaim panaszkodnak,hogy hetente kell a kaputelefonjukat javíttatni,mert a "bepipázott" fiatalok két kapubahugyozás között szétrugdossák!
Egyébként is szünjön meg minden zsidó és buzi bár!

asztrografológus 2008.02.04. 14:36:26

kicsibácsi teljesen igazad van!

mészáros jancsi 2008.02.04. 14:55:59

ott leszünk

pfff 2008.02.04. 15:17:24

Saber: ilyen névvel? :)))

Most ideszoknak az idióta, unatkozó kurucosok... Jajj.

salamon 2008.02.04. 15:22:28

na, akkor rendeztem egy kis takarítást. ugyanis idejöttek néhányan, és úgy viselkedtek, mintha csak otthon lennének, pedig ide emberek járnak.

Saber 2008.02.04. 15:37:46

én is itthon vagyok mint MAGYAR!!!

Kis Angyal 2008.02.04. 15:40:28

Ezt nem is értem... Mi ez? a kurucinfósok unatkoznak napközben, hogy állandóan itt drogosbuzizsidóznak? ha meg vicc lenne, akkor elég szar!

shabberr 2008.02.04. 15:41:13

MAGYAR zsidó? Olyan állatfjta meg nincs is!
De azért az előző bejegyzést meg már el is távolítottad? Ez a tipikus zsidó demokrácia!
Tüntessük el ami nem tetszik, és már nincs is.
Hülye buzik!

salamon 2008.02.04. 15:43:37

shabber, lehet szemétkedni, lehet alázni magadat, azzal nincs gondom, de fenyegetni a közösséget, azért itt moderáció, az utcán meg seggberúgás jár.

kurvazsido 2008.02.04. 15:46:28

MAGYAR zsidó? Olyan állatfajta meg nincs is!
De azért az előző bejegyzést meg már el is távolítottad? Ez a tipikus zsidó demokrácia!
Tüntessük el ami nem tetszik, és már nincs is.
Hülye buzik!

salamon 2008.02.04. 15:55:43

ismét moderáltam.

Edemss 2008.02.04. 16:03:01

hali,

remélem télleg elbontják a helyet semmmi szükség nincs ilyen kereszténygyalázóhelyre(jó sok ideig kuss volt róla).. ha ne talan tan ugyanilyen hely lenne a zsidók ellen akkor már egész EU minket baztatna .. Ez a kettős mérce ?

Őrnagy Őrnagy 2008.02.04. 16:12:07

Tök poén lenne, ha seggenraknák egymás a Kultiért és az ellene tüntetők. Úgyhogy csak hajrá. Én jól fogok szórakozni bármi is lesz a vége :)

lala 2008.02.04. 16:19:10

Mi olyan nagy was ist das ebben a kultiplexben?

Őrnagy Őrnagy 2008.02.04. 16:22:07

Egyébként meg mit bőgtök. A Piac így döntött. Nincs pénz a Kultiban. Fel kéne már fogni, hogy nincs ingyenebéd. Ott a Bem, igaz kisebb, nem lehet zabálni, de nagyon király kis hely. Jó lesz az is. Állami támogatást adnak oda is.

Kis Angyal 2008.02.04. 16:25:46

Ha szerintetek kereszténygyalázó hely a Kulti, akkor miért ment olyan jól éveken kerszetül, hisz' ez egy keresztény állam, vagy mi a fene... Aki paranoiás, kezeltesse magát és ne irogasson ilyen diszkriminatív butaságokat ide. A moderátor pedig lehetne kicsit szigorúbb!

Dömper · http://myspace.com/doemper 2008.02.04. 16:31:15

VÉGRE ITT VAN AMIRE VÁRTAM!!!! OTT LESZEK!!!

lala 2008.02.04. 16:32:11

Nem csak kereszténygyalzó, hanem rasszista, kirekesztő, heterofób is. Szerintem Európában nincs helye ilyen gyűlöletkeltő intézménynek.

Dömper 2008.02.04. 16:34:16

nem csak egy fajta emberek járnak a kultiba... ez ugyanolyan általánosítás, mint amit te írsz

kisbibsi 2008.02.04. 16:46:58

Kár a Kultiért. Most kivesznek a csótányok. Azért lehetne még egy utolsó búcsú buli, mondjuk rá fuck-hanukah? Minden esetre én is ott leszek :)

Sue 2008.02.04. 16:58:06

egyetlen kérdés...aki ennyire utálja a kultit az minek nézegeti ezt az oldalt? egyszerüen örülj, h lebontják és szarjál rá, de ne rontsd el mások szórakozását, reménykedését...szerintem...

Dömper 2008.02.04. 17:01:51

PONTOSAN!!! és akkor mi vagyunk a provokátorok

Mikulás 2008.02.04. 17:03:58

nem kell velük törődni. a náciknak az fáj, hogy azt hiszik másoknak nagyobb a farkuk, mint nekik.

Dömper 2008.02.04. 17:07:49

igazából az a baj, hogy itt egyáltalán ilyen akár zsidózó akár nácizó dolgok előfordulnak :(
tényleg ez a remény helye!
A CSÖKÖDT REMÉNY!!!!!

lala 2008.02.04. 17:09:50

Hogy miért? Azért mert még van néhány ember ebben az országban akik fellépnek a szélsőségek ellen. Múltkor alig mertem a belvárosba bemenni. Féltem hogy esetleg attrocitás ér, mert nem viselek szakállat vagy mert magyar vagyok. Szörnyű hogy az embert megkülönböztetik a vallása miatt. És ti meg azok oldalán álltok, akik keresztényellenes jelszavakat skandálnak. Ma még csak szavakkal dobáltok minket, holnap már esetleg kővel is? Nem akarom hogy a gyerekem olyan országban nőjön fel, ahol félnie kell egy aggresszív kisebbségtől.

szarevőnemzsidódenemisnagyigazkereszténymagyar 2008.02.04. 17:28:24

Kedves korlátolt Kurucosok.
Rosszabbak vagytok mint az 5 éve kimult papagájom.
(Az igazsághoz hozzátartozik,hogy két hét után már töbet tudott mondani mint ti KB 1 év után)

"Zzidó drogosok pipázsi helye" Ne röhögtessetek már ez tök nyolvanvaló mint az is ,hogy a ti köreitekben is ugyanúgy fetrengenek össszeszarva a NAGY IGAZ KERESZTÉNY pálinkától, én ebből nem kérek inkább egy spangli.
A KULTI meg tök jó hely mert pipázhatok a világ minden tájáról emberekkel akik nem biztos,hogy zsidók + teljessen jó zenék vannak műfajtól függetlenűl. A jó fej ember az jó fej vallástól függetlenűl.Aki szar az meg szar ha zsidó ha fehér ha fekete stb ....

Dake 2008.02.04. 18:05:18

Mi a faszért megy a szardobálás? "Én még emberek közé születtem, de már rég nem tudom kik ezek!"
Csak ennyit akartam.

dino 2008.02.04. 18:17:41

ha vkinek zsidózni vagy buzizni van kedve, keressen másik blogot, ahol kiélheti az ilyen nemű vágyait...
előre is kösz: MI akik a Kulti miatt vagyunk itt!

nacsakazértis 2008.02.04. 19:00:39

először is, posta rövid o, nem ó!!
másodszor: én személy szerint is megfordultam a kultiban, és nem láttam egy darab kipás, szakállas zsidót sem, de annál több részeget, és igaz, ami igaz, a környékbeli utcákban valóban terjeng a húgyszag, mert egyeseknek nehéz betalálnia a klubba, hogy ott, civilizált ember módjára elvégezze a dolgát, tehát meg lehet érteni a környékbeli lakókat.sőt!! undergound ide vagy oda, legyen az ember bármennyire alternatív, a vécéig azért illik eltalálni...

még egyszer említem, nem utálom a kultit, de nem is szeretem, és úgy gondolom, hogy nem éri nagy veszteség a hazai undegroundot a bezárása, ugyanis nem egy akkora volumenű hely, amit ne lehetne máshol megnyitni.
budapest amúgy is tele van klubokkal, széles a választék, szóval ha valaki bulizni akar, talál magának helyet!!

Kuci 2008.02.04. 19:10:16

Csak az a baj,hogy minket,kultisokat meg akarnak félemlíteni.Nézzétek csak meg ezt:kuruc.info/r/1/20821/
És ezért senki se mer majd kijönni oda,bár remélem hogy azért lesz pár ember aki kiáll a kultiplex mellett.

omlás 2008.02.04. 19:35:23

ezeknek a kurucinfós-butasággyáras arcoknak is csak annyi bátorságuk van, hogy névtelenül ugassanak, meg fenyegetőzzenek, aztán ha sikerül összecsődülniük és felhergelni magukat, csoportosan már nagyon kemények. analfabéta-félanalfabéta paranoiás suttyóktól nem szokásom beszarni. jöjjenek oda és próbálják meg eltörni a kezem, ahogy ígérték. jó meccs lesz.

kityrákotty 2008.02.04. 19:39:17

Ácsi bácsi srácok! MI ez a nagy anyázás,meg zsidózás meg lárvanép? A korlátoltság utat tör magának? na szép...aki nemtudmástehhezszólni...az elmehet a susnyásba. Én meg bizony ott leszek a tüntetésen és kész,mert a szívemhez nőtt ez a fránya olykor lepattant de igencsak szerethető szinte egyetlen rákkendrollpunkundergroundelektronikusbuliknak helyetadó klub.
üdv mindenkinek:lárva(ha már így nevezik az ott bulizókat én se maradjak ki)

vicc 2008.02.04. 19:41:09

Kedves mindenki, először is, ha bezárják a Kultit, hát tegyék; szerintem nem lesz bontás amúgy, túl régi ez a hely. Remélem lesz másik. A kuruc.info seggnyalóinak azt üzenem, hogy ezeket a cikkeket vagy poénból írják, vagy módosult tudatállapotban.
Kedves lala, te aztán elég jól látod a helyzetet, almondanád, hogy kinek szólt a hsz-ed? A kuruc.info-nak nem pl., akik mindenféle megalapozottság nélkül egy kb. 100 embert érintő buliból felfújtak egy demagóg baromságot, amivel megsértettek egy pár százezer embert? Vagy azok a grind bandák is talán "zsidók" voltak, akik felléptek ott? Az amúgyis az a műfaj, amit oltári komolyan vesznek...:) na de pofázhatok itt, a fele társaság itt is olyan mint a kuruc.info, fogalma nincsen semmiről, csak dobálja a szart. Mellesleg kedves lala, nem tudom milyen csoportnak írtad ezeket a dolgokat, csak mondom, hogy az ország egészét érintő kérdésekből nem csinálnék itt demagóg baromságot. A múlt már igazolta elégszer, hogy az ilyen (úgy kezdődött, hogy a másik visszaütött, kisebbség, többség, csoport, amiben mindenki ugyanúgy kollektíve x vagy y) semmibe nem vezetett, csak halálba.

nagyongekvagytok 2008.02.04. 19:52:23

Olyan gyengék itt ezek a buzi zsido gyerkőcök mint a babafos.
Nem is érdemes ezekre szót vesztegetni.

Viola, a ló 2008.02.04. 19:57:48

Ha én szeretek a Kultiplexbe járni, de nincs bajom se a keresztényekkel, se a zsidókkal, sőt: még drogot sem próbáltam soha, akkor mi van?
Ez a "Kulti egy kereszténygyalázó zsidódrogos fertő" -szöveg nagyon végletes gondolkodásra vall. Az emberek pedig azért gondolkodnak végletekben, mert ha árnyaltabban próbálnák a dolgokat vizsgálni, akkor a világ túl bonyolult lenne nekik. Szóval ha túl bonyolult nektek a világ, kedves gyűlölködők, ellentüntetők, barmok, akkor inkább el kéne menni a könyvtárba és OLVASNI.

Chang 2008.02.04. 19:58:16

Mi ez a zsidódrogtanya baromság? :D Könnyezve röhögök az ilyen szánalmas szarokon... phhh Pöcsök! A Kulti egy jó hely...!

salamon 2008.02.04. 20:02:39

a fenyegetőző kommentek továbbra is mennek a levesbe

shalamon 2008.02.04. 20:12:12

Mi ez a zsidódrogtanya?
a fenyegetőző kommentek továbbra is mennek a levesbe

Reich 2008.02.04. 20:12:42

Te mész a levesbe. Bele a sóletbe.

Agnes 2008.02.04. 20:21:00

A kultiplex az egyik legjobb szorakozohely volt, evekig jartam oda es drogok nelkul ereztem magam jol, a tilost pedig a leghagulatosabb es legerdekesebb radionak tartom amit most budapesten lehet hallgatni. Szeretnem ha megmaradna es tovabb mukodne. A kurucosokkal nem kell torodni tul komolyan veszik magukat, latniuk kene hogy nevetsegesek meg amugy is,ezek a fajgyulolo barmok alacsonyitjak le a tarsadalmunkat.
Udv

Őrnagy Őrnagy 2008.02.04. 20:45:06

Szerintem örülnete kéne, hogy lesz kurucos ellentüntetés. Tuti így a kiemelt médiafigyelem, ingyen reklám. A végén még segítenek nektek, hogy megmaradjon, jó vicc lenne. Bár fontosabb az a szálloda, vagy mi, úgyhogy no remorse:)

lala 2008.02.04. 21:09:16

Kedves vicc. Nem tudom mi az a demagóg baromság, amit emlegetsz.

sylar 2008.02.04. 21:10:40

csáá!
szerdán mindenkinek ott a helye és ha jönnek a kultúra ellenes csöves náci tahok akkor meg ott a rendőrség (meg a jobb ököl):D:D:D:D
igy működik ez van egy jo hely jön a fidesz ledózerolja nameg a csürhe náci söpredék mi a kortás kultura támogatoi meg ott maradunk bambán.
de ezuttal nem igy lesz!!! megvédjük a kultit!!!

Metal 2008.02.04. 21:23:01

Komolyan nem hiszem el, bazz...

Hogy lehet ilyen ordas baromságokat mondani?

Több százszor mulattam már a Kultiban, sőt, többször fel is léptem már ott...

Keresztényellenes? Mi lehet egy szórakozóhelyen keresztényellenes? Fordított kereszt van tán a falon? Érdekes, én nem vagyok zsidó, sőt, nem is vagyok különösebben oda értük, mégis rendszeresen ott voltam, kurvajó koncerteket néztem meg, több százszor mulattam már a Kultiban, sőt, fel is léptem már ott...

Inkább azon kéne elgondolkodni hogy ezek után hova a picsába tud majd Budapest underground bandákat meghívni koncertezni?? A Rocktogonba? Na ne röhögtessük már ki magunkat. Süsinek is vége, Kultinak is vége, egyre inkább pánikban vagyok...

kutya 2008.02.04. 21:26:36

nagyon sokat kacagtam a sok ostobaságon,amit itt olvastam...:-)...természetesen ott leszek szerdán,hiszen nagyon sok kellemes éjszakát okozott nekem ez a kultúrális intézmény...1ébként milyen szar lehet állandóan vmi ELLEN és nem vmi MELLETT lenni..így én most sem tiltakoznék semmmi és senki ellen (esetleg a dózerlapáthoz kötözöm magam :-)
azt ugye tudjátok h a sok harag,gyűlölet..nagyon csúnya és visszafordíthatatlan betegséget generál a testetekben-megmérgezve azt..nah yo én szóltam :-)
kutya vagyok..magyar fajta..nem drogos..nem zsidó...mégis szeretem a kultit :-)

Nagy Béla 2008.02.04. 21:55:34

Hál isten hogy bezárják. Nagyon helyes. Amit felvettetek a kis kereszténygyalázós performanszotokon, az nagyon gyomorforgató volt. Egy "elméletben keresztény országban ilyet nem szabad engedni büntetlenül.Én még azt a pár "előadógyökeret" jól meg is büntetném.Ha pl egy másik szórakozóhelyen a kedvenc ünnepetekkel a hanukával üztek volna hasonlóan kedves kis tréfát,vagy pl. a menoraval trágyát hánynának mint vasvillával, akkor mi történt volna??? Mo.,EU,kutyafüle, mindenki elhatárolódna, ellentüntetések sorozata lenne, főrabbi megbotránkozna, megint elítélnék a Magyar Gárdát, gyűlöletbeszédtörvény ismét napirenden lenne, növekvő antiszemitizmusról vakerálnának , mindenkit börtönbe vetnének, helyet megszüntetnék, stb..,stb...,stb...
Végre valaki meg mer szüntetni egy ilyen moslék helyet. Hurrá.

lala 2008.02.04. 22:05:47

Ne felejtsük el hogy itt van a rasszista, kirekesztő, magyar-, és keresztényellenes szélsőséges Tilos Rádió székhelye is.

csakén 2008.02.04. 22:08:12

üdv! én sem vagyok oda a zsidókért, de ettől függetlenül Budapestnek szüksége van 1 olyan helyre mint a kultiplex. Szerintem nem nagyon van még 1 olyan hely a városban ami így összefogná az underground világot.(metal,hc,dnb,punk,alter... stb.)

salamon 2008.02.04. 22:08:28

Reich 2008.02.04. 20:12:42
Te mész a levesbe. Bele a sóletbe.
muhahaha. na, azért örülök, hogy a nagy feszkóban a humorérzék is előbújik olykor

m 2008.02.04. 22:23:03

ohh, hát én sajnos dolgozom:(
de abszolúte lebontás-ellenes vagyok, mert hol fog fellépni az a sok zenekar, akik itt helyet kaptak? nem csak arra kell gondolni, hogy máshova be lehet ülni, persze, oda ül mindenki, ahova akar, de megfelelő koncertteremnek igazán hiányában van a főváros (és nem a kis bandáknak elérhetetlen A38-ról és társairól beszélek)

u.i.:szintén egy nem ivó,nem drogozó, nem dohányzó, Kultiba-járó, nem vallásos jány írta mindezeket.

písz

Metal 2008.02.04. 22:34:00

Hehehehe

Naigen.

Mindegy a lényeg az, hogy van egyszer a Tilos Rádió (ami létezik nemtom hány éve de tuti több mint 10), volt az a hatalmas cirkusz, azóta sok ember szemében szálka, hozzáteszem én sem értettem mi volt annak a megnyilatkozásnak az értelme, és én is felháborítónak tartottam. De ennek ellenére én pl (részben legalábbis) azokon a sistergő tilos-adásokon nőttem fel... Nyomatták az iszonyat underground zenéket, meg a rádióban azelőtt elképzelhetetlennek gondolt death-grind őrületeket... És kis pöcs fejemmel érdekes módon nem lettem mégse keresztégető sátánista, se kipás zsidó, se buzi. Szartam én rá hogy ki zsidó, meg ki nem.

De!

A Kultiplex nem erről szól! Mondjuk kezdjük ott, hogy ahogy elnézem a kurucinfós barátaink még biztos soha nem basztak be annyira hogy mondjuk egy kapualjba pisáljanak... Az megint más kérdés hogy érdekes módon ezt a jelenséget eddigi életem során nem csak a kulti közelében tapasztaltam.

Drogozás? Hát húúúha. Kövezzetek meg, én drogoztam már életemben nem egyszer, nem kétszer. És? Akkor halál rám? Úgy beszéltek mintha mindenkinél különbek lennétek... Hehh... Bár azok lennétek. De akkor nem itt írogatnátok egy csicska fórumban.

Tudom, visszavágás, én is csicska fórumozó vagyok... jó, leszarom, ez van. És? :D


Inkább azzal lennétek elfoglalva, hogy a bank dance hallban hány tizenkétéves kislánynak tömik a pofájába az ecstasy-t hogy utána akadálytalanul dughassák meg a vécében. Minthogy problémáztok egy-két joint elszívásán.

Istenem, nem is tudom mi a fasznak magyarázok itt... írkáljatok amit csak akartok, szerintem nem kéne ilyen sületlen balfaszságokkal lejáratni magatokat. Nem ez az igazi fertő. Bár ez lenne...

Case · http://www.myspace.com/nippongroove 2008.02.04. 23:01:32

hajrá, bármi is legyen az a titokzatos radikális bejelentés!! hajrá kulti, meg hajrá tilos, megstb. :D

Norbicsojsz 2008.02.04. 23:06:44

üdv!

Én nagyon sok jó koncerten voltam a kultiplexben. Rengeteg nagyonjó bulinak adott otthont. És Bármilyen meglepő nem vagyok sem zsidó sem drogos! Az pedig hogy tönkreteszik a kaputelefonokat és üvöltöznak meg hugyoznak a kapu aljába az nem a hely hibája, mert ez máshol is ugyanugy előfordul.
Viszont szánalmasnak tartom a sok elvakult kurucz.info-s faszkalapot, hogy minden szar ami nem olyan mint ők.
Valaki itt előttem rasszista,heterofób gyűlöletkeltő helynek nevezte a kultit(Azért megkérdezném hányszor volt ott). Viszont ha ilyen alapon tekintjük a dolgokat, akkor nyugodtan be lehetne zárni rengeteg mozit, színházat és kultúrális létesítményt:D Persze minden kamu indokot fel lehet hozni, de sajnos a tény az tény hogy valakinek fontosabb egy parkolóház, mint egy kultúrális központ. Én azért még remélem hogy nem fogják lebontani!

vicc 2008.02.04. 23:13:37

lala, minden hozzászólásod. Rasszista, kirekesztő tilos rádió= egyszer, a totál részeg, senkit nem érdeklő Barangó röhejes elszólása, amit azóta totál felfújtak de igazából semmit nem számít. Semmi nem olyan nagy was ist das a Kultiban, kivéve az, hogy sok kultúrális eseménynek biztosított helyet, de hiszen a kuruc.info még arra is rámondja hogy zsidóbuzi, ami pont az ellenkezője, ha úgy tartja kedvük. A suta kuruc.info visszaböfögők pedig mindent benyalnak aztán visszaadnak, mert nincsen saját értékrendszerük, ergo nem képesek gondolkodni.
Abban igazad van, hogy nem lehet lemenni jópár helyre biztonságban. De ez a totál egyldalú nézet, miszerint erről kizárólag x és y tehet, jellemzően a demagóg nyelvezet sajátja. Nem viselsz szakállat (ezt nem tudtam értelmezn), félsz hogy magyar vagy, stb...igen, van hogy én is, van viszont, hogy azért félek, mert egy amúgy olyan tüntetésen, amivel részben egyet értek, tele van a tér a másik szélsőséggel, a totenkopf-ot viselő tudatlan fiatalsággal. Nem ártana, ha a kettős mércét kicsit te is leépítenéd. Az, hogy akuruc.info, szenzáció hiányában ráhúz egy rádióra egy generális állítást (amivel sok embert megsért), vagy a Kultiplexre egy totál primitív módon megírt baromságot ráhúz (szintén, mellesleg az egy darab rendezvény volt, amin kb. minenki röhögött eleve) - nem arról tanúskodik, hogy itt csak az egyik oldal a kirekesztő. Annyit mondok csak, hogy igazad van részben abban amit írsz (pl. hogy félni kell a belvárosban) - de elveszi az élét az az igazadnak, hogy szemellenzőt viselsz és a nyílt zsidózást nem akarod észrevenni.
Mellesleg nekema Kultiplexben volt életem egyik legjobb koncertélménye, amit soha semmilyen rohadt aktuálpolitikai csoportosulás nem fog elvenni, és elég szomorú vagyok, hogy ilyen körülmények között kell erről vitatkozni most.

laca 2008.02.04. 23:15:08

majd megoldódnak a problémáitok,ha lebontanak egy épületet?vagy budapesten akkora gecinagy rend van egyébként,hogy máshol nem is történhet olyan,hogy kapualj meg -telefon?vagy az a demokrácia,hogy nektek mindent szabad,aki meg máshogy látja a dolgokat dögöljön meg?fogékony a kis jobboldali agyatok a demagógiára,hehe.aki nem velünk,az ellenünk,ez viszont szovjet demagógia,mégpedig a korai ortodox fajtából.nincs egy kis ideológia kontra eszközök ellentmondás,bajtársak?

m 2008.02.04. 23:16:58

Miért? ki nem utálja a karácsonyi őrületet Pesten?

vicc 2008.02.04. 23:22:23

Hanko, az nem a tilos munkatársa volt, hanem egy meghívott vendég, aki egy nagy baromságot bemondott valóban, mert atomrészeg volt és nem gondolta komolyan, ettől függetlenül ilyet valóban nem mondunk. Az már más kérdés, hogy ezt ki hogyan értelmezi. Már csak azért sem, hogy aztán egy hozzád hasonló agyatlan ebből messzemenő következtetéseket vonjon le, mivel nem képes semmi annak valójában meglátni. Pl. azt sem, hogy ilyen és ehhez hasonló plakátok minden évben keletkeznek, mint a Kultiplexes, de kb. max. 100 embert érdekelnek, akiket szintén nem kell komolyan venni, mert ők sem veszik komolyan. Bár azt is tudom, hogy a kuruc. info szerint a rendes böcsületes magyar fiatalok templomba járnak, azért az egyszer nem ártana, ha a Kultiplex környékére is elmennének, hogy legalább egy leheletnyi fingjuk legyen arról, miket köpködnek össze a neten.

laca 2008.02.04. 23:32:50

egyetértek,akik azt sem tudták,hol a kulti mostanáig,már atrocitások is érték őket:"bepipázott fiatalok"-at nyilván nem láttak még,mert akkor tudnák,hogy nem rugdosnak azok semmit,hollandia már teljesen kaputelefonmentes lenne,telehugyozott kapualjakkal.

Hanko 2008.02.04. 23:58:48

Ez a szinvonal ? Atomreszegeket meghivni ?
Hiaba magyarazol itt , ezek tenyek.
Voltak mar ott ismeroseim , meseltek a helyrol , valahogy nem vagyok oda.Nem gondoljak komolyan ?
Egyaltalan mit gondoltok ti komolyan , agyatlan barmok...

Der Medve 2008.02.05. 00:12:10

Én nem vagyok egy nagy szakértője a témának, de mintha egy Zorán keresztnevű nemzeti rockzenekaros legenda is olykor túllőne a szalonspiccen...
A kapualjba pisálás a lumpenbunkó, általános balkáni mentalitás egyenes következménye. Ne is csodálkozzunk, elvégre ott élünk! Nem a Kulti hibája, hanem a töketlen összdagonyának.
Tüntessünk inkább magunk miatt és ellen, nézzünk jó mélyre, aztán utána meg tanuljuk meg használni az angol vécét, ha már van- esetleg húzzuk le magunkat.
Az önjelölt Ács Ferik meg rendszerint olyan Nemecsekek, akiknek a nevét gimiben kisbetűvel írták... Nem kell GITT-egylet.

vicc 2008.02.05. 00:12:58

Hanko, én nem mondtam semmit a Tilos rádióról, nem foglalkozom vele. Mindig is hidegen hagyott, maximum mosolygok azon, hogy egy részeg negyvenes faszi egyedül így ki tud akasztani másokat, a helyett, hogy ők is leszarnák őt. Persze a beszólását megspórolhatta volna, és ha egy józan valaki mondta volna aki úgy is gondolja, ugyanúgy felháborodtam volna rögtön, mint bármilyen lelkiismeretes ember, aki nem szereti a diszkriminációt.
Ki az agyatlan barom? Te itt boldog-boldogtalant egy kalap alá veszel? Kb. annyira érdekelt az a buli, mint Barangó elszólása, de azért annyi még terem, hogy megállapítsam, az a koncert totál vicc volt, és beszéltem is pár emberrel, akik megnézték és szintén röhögtek rajta. Gondolom te is szoktál dolgokon nevetni, bár lehet, hogy újdonságot árultam el, mert úgy tűnsz, mint aki két véglet között tud csak gondokodni. Kicsit sokszínűbb ez a világ, mint hiszed. Pl. lehet, hogy speciel az a koncert inkább az ellen vonultatott fel kritikát, amit mostanában művelnek a karácsonyból, mert abban remélem egyet érthetünk, hogy ez a plázás lázasan vásárlós, totál anyagias karácsony nem tetszik nekünk.
Kicsit próbálj meg kinyílni, és nem úgy tenni, mintha kétpólusú lenne minden.

nyúl 2008.02.05. 00:25:40

akkor most én is kifejteném a véleményem...

először is: nem vagyok zsidó. nem járok én semmilyen templomba sem. nem drogozok. alkoholt is csak néha fogyasztok.

kb az utóbbi pár évben folyamatosan jártam a kultiba koncertekre, és igencsak sok és szép emlék fűz ahhoz a helyhez. és igenis normális emberek járnak oda.
tudom h a "kultiellenes embereket" egyáltalán nem érdekli h ezek után ki és hol fog bulizni, de az én baráti körömet mélyen érinti h "már megint bezár egy budapesti underground szórakozóhely". tényleg mindent folyamatosan bezárnak!
kiváncsi vagyok h a legnagyobb kultiellenzők hányszor voltak ott? hányszor ültek be egy vetítésre? vagy csak egy eperlét meginni egy esős nyárdélutánon? vagy egy koncertet hányszor buliztak ott végig? jobb esetben mindenkinek van egy számára "kedves" helye, ahova szivesen jár, ami összehozza a barátokat. azokat akiket szeretünk. nekem a kulti egy ilyen hely.
és gondoltatok már arra h ezek után a "kultisbrigád" hova fog járni? hol lesznek koncertek? mer ha így folytatódik lassan egy normális helyet sem hagynak meg nekünk. de persze ez soha senkit nem érdekelt. az emberek sosem voltak tekintettel a másikra és sosem lesznek. mnidenki csak magával törődik meg azzal h ne legyen összehugyozva a kapuja (ami persze bp-n mindenhol össze van, szórakozóhelytől függetlenül).
ennyi erővel "Birsalmáné Kiss Mariska Kocsmáját" is bezárhatnák mert hajléktalanok isznak ott és melléhugyoznak! könyörgöm...
amúgy meg kulti azon kevés helyek egyikévé tartozik, ahová olyan emberek jártak le (bizonyos bulikra főleg), akiket érdekelt a környezetvédelem, vegánok, vegetáriánusok, szőrmeellenesek, akiket egyáltalán egy kicsit is érdekel h mi folyik ebben a rohadó világban...és akik próbálnak tőlük telhető módon tenni a sok kegyetlenség és mocsok ellen...

na ennyi...

Gegen Nazis 2008.02.05. 00:48:15

A faszkalap náciknak csak a pofája jár, le kell szarni őket. Egyik felük identitás zavaros 15 éves szaros aki a még regnáló volt csendőr nagyfatertől hallja a baromságokat. A másik felük meg egy rakás munkanélküli primitív barom akiknek bassza a csőrét, hogy csórók és mindenáron bűnbakot kell keresniük, mert az ki van zárva hogy ők tehetnek a saját szar helyzetükről. Amúgy szerdán fogadjunk egy szarfaszú divat kopasz sem lesz kultinál mert ezek a gyíkok általában csak a neten jártatják a pofájukat. Nézzétek meg Novák Elődöt, volt jobbikos csicskát aki pár hónapja le akarta zárni az erzsébet hidat es majdnem meglincselték az autósok, akik mondjuk munkába mentek, nem úgy mint a 120 cm-es nagy magyar szarcsimbók. Egy rakás frusztrált fasz ez akit valszeg leköptek a jó csajok a gimiben, pénze sincs és erről az egész világ tehet. Ha nem szánnám őket azt mondanám lámpa vasra velük, de hamarabb kidöglenek ezek annál. Ja és kapualjba hugyozó, részeg, beszívott neonácik nem léteznek. Kivéve amikor igen de hát az más, nekik szabad.

Alf (törölt) 2008.02.05. 02:02:21

téved aki a kultit kereszténygyalázó helynek tartja. azért mert történetesen ott volt egy bérlő rádió, akinek egy bebaszott vezetője ezt mondta egyszer, attól a helyre nagyon sokfajta politikai beállítottságú ember járt.

Agyűlölt tilos rádió meg talán a legtöbb magyar folk-jazzt, meg egyéb népzenét nyomja a rádiók közzül.

De ha valakinek elvakultságában jobban tetszik a kulti négyzetmétereire épülő irodaház, meg az amcsi maszalgot nyomó danubius, hát legyen meg Isten akarata, és süllyedjünk szépen.

jigoku 2008.02.05. 02:10:13

gegen nazis megfogalmazta amit meg kellett ;)

Pehy 2008.02.05. 05:31:49

én szerintem ott leszek szerdán és ki is állok a kultiért minden tekintetben....
csak annyit javasolnék a szervezőknek hogy mondjuk szerda estére tennék a nyilatkozást és előtte zúzna pár magyar hc banda akkor szerintem lenne ott elrettentő erő a kurucos köcsögök ellen:DDD

Bada Dada szelleme 2008.02.05. 07:33:54

APA KOCSIT HAJT > BÁJ, BÁJ KULTI... GYERE TIBOR, MEGYÜNK A KULTIBA - DUDÁL TÜRELMETLENÜL APA! APA KOCSIT HAJT! KÉT KÉZZEL, EGY KÉZZEL, KÉZ NÉLKÜL APA KOCSIT HAJT. APA IDEGES. APA KOCSIT HAJT FIGYELMESEN, TAPASZTALTAN, TÜRELMESEN. A JÁRÓKELŐK SÉTÁLNAK A FRISS LEVEGŐN, APA PEDIG KOCSIT HAJT. APA KOCSIT HAJT, NAGY, FEHÉR FIAT 1500-AS GÉPJÁRMŰVET. JAJ, APA! HOGY HAJTOD A KOCSIT. APA, NÉZD! EGY ISMERŐS MEGY A JÁRDÁN, ÉS NEM LÉP LE AZ ÚTTESTRE, MERT AKKOR TALÁN EGY KIS VESZÉLY FENYEGETNÉ. APA LEGYINT, ÉS APA KOCSIT HAJT. APA TUDJA, HOGY HELYES MUNKA ÉS IDŐBEOSZTÁSSAL MINDEN NEHÉZSÉGET ÁT LEHET HIDALNI. FEHÉR GÉPJÁRMŰNK GYORSAN SUHAN, MERT APA VEZETI. APA TUDJA FÉKEZNI AZ INDULATAIT, MERT Ő TAPASZTALT. APA A SZEMEMBEN EGY HŐS SZEMÉLY, ANYA PEDIG A LEGDRÁGÁBB NEKEM A VILÁGON. MEGÉRKEZTÜNK UTICÉLUNK VÉGÉRE, SIKERÜLT A TERVÜNK, VÉGE E KALANDNAK, MONDJA APA MOST. MI BENT VAGYUNK APÁVAL A KULTIBAN. ANYA OTTHON FŐZ. ANYA OTTHON FŐZ FINOM EBÉDET. VÉGE.

T 2008.02.05. 09:43:40

Jólenne ha mindenk isaját magával foglalkozna és nme azzal hogy a másik mit csinál..... Én nagyon sok hatalmas bulit éltam mag a Kultiplexben és sajnálom hogy ezt akarják vele tenni.. kit érdekel hog yaz ember milyen vallású vagy bőrszinű az ember az ember csak ezt rohadtul nem fogják fel egyesek hogy azért egy rakás szar minden mert semmibe veszik a másikat azért nem olyanok mint ők.. nem kell szeretne csak "élniés élni hagyni". Érdekes én Végig tudok menni normálisan az utcán és a WC ig is eltalálok, és érdekes van Náci barátom is és roma is, valás hát az meg a legkevésbé érdekel. Kéne az embert is nézni nme csak ítélkezni!!! Akik pedig Összefognak azért amitszeretnék és Kultúrált keretek között megtesznek érte mindent, hát minden tiszteletem, ezt szélesebb körben is ki kéne terjeszteni.. minden tiszteletem az övék.... JObb napot

andicsi · http://myspace.com/xhorrorpopcorn 2008.02.05. 09:50:27

istenem ez az egséz annyira gyerekes.
ittvagytok ti 20-30-40-50évesen, és nincs jobb dolgotok mint azokat elhordani mindennek, akik abban reménykednek, hogy megmenekül egy szórakozóhely
fogjátok már fel hogy van akinek ez fontos
attól, hogy lebontják és emberek százai szomorkodnak , mert nincs egy szórakozóhely ahova elmehetnek, ti attól nyugodtabban alszotok?
a kultiplex egy nagyon jó hely, egyetlen baj vele hogy kicsi!!!
ha nemszereted, ne gyere ide, keress valami antikulti blogot és oda írd a fasságokat
3 éve járok csupán a kultiba, de tudom, hogy a kulti nem zsidótany és nemis drogtanya. ennyi.
szeretjük és szeretni is fogjuk
és szerintem elég szörnyü, hogy a kibaszott politikusok, csupán azért mert elhagyták a 60. életévet, leszarják azt hogy mi lesz a fiatalalokkal.
nemtudom miért jobb az ha pl a kultis "banda" az utcára kerül.. de az biztos, hogy ha télleg bezárják az utca sokkal rosszabbul fog járni. szerintem.
én örülök ennek a demonstrációnak és szerintem ott is leszek.
mellesleg ezek a viták is kurvára feleslegesek, ha bajotok van egymással TALÁLKOZZATOK és ne internweten keresztül ugassatok már egymásnak, mert az annyira könnyü
szevasztok..

hc.... 2008.02.05. 11:41:04

Szánalmas komolyan mondom ez az egész!!!
Rengetek nagyon jó buliba voltam a kultiba,de az hogy ez egy drogos zsidó meg nem tudom milyen helynek mondják vicc!!!!!!

Arsonist 2008.02.05. 12:20:55

nézd, ezekszerint nem bontják le a kultit (legalábbis egy darabig szinte tuti nem), tehát az összes kárövendő nácinak a kurva anyját. na most ki nevet a végén, köcsögök? :DDDDDDDD

Xerxes 2008.02.05. 12:25:04

Sztem sem árthat ha van egy kis mozgolódás szerdán, de azért azt mindenki tudja, hogy emiatt nem fog megmaradni a kulti, mert az ingatlanos cég nem fogja lemondani a szálloda építést az Üllői úton. Egyébként sztem nem az a baj, hogy fejlődik a város, meg a Kulti meletti park is tényleg baromi gázul néz ki ( meg legyünk őszínték - a kulti is ), hanem az hogy a lebontott helyett nem nyitnak új helyek, Süsi is megszűnt ahelyett hogy átköltözött volna, Tűztate szintén. Előbb utóbb a Kuplungot meg a Szimpla kertet is lezúzzak, arról most vették le a műemléki védelmet. De azért nem kicsi ez a város, szerintem lehetne találni másik helyett és oda költözni, bár biztos nem egyszerű.

Lajos 2008.02.05. 12:50:26

Inkább sportoljon meg művelődjön a mai fiatalság! Ne csak mindig az alkohol, drog stb. Kondíciótok meg az eszetek 0, csak az iváson jár az eszetek.. sajálatra méltó..

Lajos 2008.02.05. 12:50:30

Inkább sportoljon meg művelődjön a mai fiatalság! Ne csak mindig az alkohol, drog stb. Kondíciótok meg az eszetek 0, csak az iváson jár az eszetek.. sajálatra méltó..

T 2008.02.05. 13:04:09

Hát Lajos meginnt csak azt kel mondam hoyg embere válogatja... Imádok olvasni és sportolni emellett iskolába járok és tovább is szeretnék tanulni ÉS Nem használok semmi olyan dolgot amin teszerint a Kultisok Esze jár.. mégis nagyon sajnálom...

Mikulás 2008.02.05. 13:08:48

Lajos, Lajos. Miért mondasz mindent kétszer, mindent kétszer. Így sincs több értelme. én pl minden nap (!) sportolok, járok moziba, olvasok, persze nem eleget. drogozok is, és nem járok a kultiba. remélem nem zavartam meg a gondolkodásodat.

Laca 2008.02.05. 13:39:58

A Kulti-ról annyit ha bemész tisztán betépsz attól amilyen fűvezés megy és ráadásul minden szombaton az onnan kiáramló csöcselék 2-3 autót tönkre tesz leveri a házak falát, úgy viselkednek mint a köztörvényes bünözők, a parkot szétverik, ott nyalják szopják egymást undoritó.
Nem egyszer láttam, hogy este egy két magyarul sem beszélő senkiházi suhanc hazafelé tartó embereket molesztált!
Remélem irmagja sem marad, ha valakinek ez fáj nyisson egy ilyen züllő kocerájt valahol a város szélén ahol nem élnek emberek!

vicc 2008.02.05. 14:09:45

Lajos, légyszíves ha nem tudsz semmit mondani csak hülyeségeket, olyankor nem feltétlenül kell megszólalni.

kitudja 2008.02.05. 14:58:53

Hát nem tudom,én nem záratnám be ezt a helyet és azte értem h mért ilyen dolgokra kell hivatkozni h zsidó vagy h mit művelnek a srácok lányok itt-ott.
Már bocsika nem egy helyet kell bezárni az emberek miatt.

marci 2008.02.05. 15:19:46

nem vagyok se zsidó, se buzi, se drogos.

ott leszek.

szeretném látni, hogy ki a karja letörni a karomat. (küönben is: miért pont a karomat?).

Lajos, remélem, akkor is ilyen hévvel óvod majd a nemzeti kultúrát, ha már középiskolás leszel.

SABER 2008.02.05. 15:24:37

sziasztok! Én kurucos vagyok de egy páran mindenképp elmegyünk tüntetni az épületért.Sajnos nálunk is tisztulásra van szükség.Az a helyzet , hogy mi is ki szeretnénk lökni magunk közül ezt a sok kis tudatlan férget aki belülről zülleszti le és hiteltelenné teszi a többieket.

vicc 2008.02.05. 15:30:27

SABER, miért higyje el azt bárki, amikor a kuruc.info arculata pont az ellenkezőjéról tanúskodik, mint amit te írtál az előbb? Ha ez tényleg így van, miért ilyen cikkek jelennek meg?

salamon 2008.02.05. 16:00:40

állj. szeretném, hogy aki a kultit bezáratni, megtartani, vagy róla bármilyen véleményt kifejteni akar, továbbra is itt tegye meg, de azt nem szeretném, hogy a dózerfesztiválon és a kultiplexen túlmutató, különféle orgánumokról zajló vitákat itt folytatnátok le. ha igény van rá, csinálok egy blogot a többi témának, rendben?

Kis Angyal 2008.02.05. 16:26:30

Sztem sem helyénvaló, pont itt a kurucinfót emlegetni. Ez a Kultiról szól, és nem csak politikai nézetekről. Pl a Zöld Pardont is bezárják, mert Rió terjeszkedik, na pl ott is drogoznak és isznak a fiatalok ráadásul közterületen - merthogy a ZP területe mindenkié, mégsem drogosbuziztok ezzel kapcsolatban, pedig a ZP-eb voltak kulturprogramok is, a Rióban kevésbé.

Pehy 2008.02.05. 17:11:04

én nem bánkódnék ha megismétlődne az mint tavaly Dániában ahol egy hasonló helyet zárnak én beköltözök simán ha lehet....sok köcsög kurucos meg inkább menjem a Kossuth térre tüntetni...

Dömper 2008.02.05. 17:18:32

azt nem értik meg a zsidózók, hogy mi vagy legalábbis én nem a zsidókat védem, isten óvjan attól, hanem a helyet ami sokunk többet jelent mint egy átlagos műház!

Arsonist 2008.02.05. 17:58:49

nézzétek, semmi para nem lesz. ami a kurucz.info-n van az minden, hangsulyozom: MINDEN esetben hamis, antiszemita, kitalált infó, de nem kell atomfizikusnak lenni hogy ez evidens legyen. mindenki szépen legyen ott legkésőbb 15 órakor, talizunk ott!

xf6sfs7 2008.02.05. 19:30:51

Elkanyarodtunk a témától egy kicsit... A Kultiplex helyet adott sok olyan kulturális eseménynek, ami ritka. Lehet, hogy ezek hangosak voltak, meg sokan dorbézoltak utána a környéken, de csak körül kell nézni a városban vagy az országban: ha minden ilyet be kellene zárni, akkor nem sok klub maradna, sőt ha nagyon következetesek akarnánk lenni, a házibulikat is kontrollálni kéne Amúgy meg érdekes, hogy az szinte fel sem merült, hogy a kultúra helyett az üzleti szempontok döntöttek. Hiba van a rendszerben?

Metal 2008.02.05. 21:50:22

xf6sfs7: heh, akkor nem maradna egy klub sem... :D
A sarki kocsmából kijőve is lehet kocsit törni... :P


Mindegy, valami fos okot mindíg lehet találni a kötözködésre...

the dawg 2008.02.05. 22:28:11

a dózerolás mellett állóknak: amikor jobboldali futballszurkolók szétbasszák a fél várost egy-egy meccs alkalmával, akkor dózeroljuk le az összes futballstadiont? vagy amikor szétbasztátok a TV épületét akkor dózeroljuk le anyátokat, mert ekkora tirpák seggfejeket szartak ki a világra mint ti vagytok?

Xerxes: süsi más miatt szűnt meg, és legalább van a helyén szórakozóhely!

the dawg 2008.02.05. 22:34:32

látom a másik egyfolytában visszatérő téma a kapualjba hugyozás - ez miért a hely hibája? a wc-k működnek a helyen, nem hiszem, hogy bárki megkért a klub részéről bárkit, hogy ugyanmár, miközben a jobb kezeddel leszakítod a kaputelefont a ballal fogd a faszodat és hugyozd telibe a kapualjat.
amúgy meg megint a kedves kurucos faszfejeket szólítanám meg: a hugyozás csak akkor baj, ha csimbókos hajú zsidók hugyoznak kapualjba, de amikor kempingeztetek a kossuth téren és oda szartatok, hugyoztatok hetekig, az belefér, nem?

Luci Ferkó 2008.02.05. 22:52:02

Mit keresnek itt az istenfélők?

fucky - mucky 2008.02.06. 00:31:02

zsidók nácik magyarok nemmagyarok buzik kurvák keresztények és sátánisták, hajrá, basszátok csak szét egymást lánccal, szarjatok véreset...
UI:
Kedves Jótündér, így én már csak egy kávét kérek, meg egy pohár vizet, de hideg legyen!

rexter 2008.02.06. 01:17:58

szomoru h a kurucok igy belekotottek ebbe az egeszbe, sztem ez jo nagy baklovés részükről. el kellene gondolkodni azon, hogy mi a nagyobb magyarkodás:
1. örülni annak, hogy ismét egy ingatlanspekulácio áldozatava esik egy nepszeru hely
2. vagy szomorkodni amaitt h ismét egy ingatlanspekulácio aldozatava valik egy nepszeru hely

nevetseges ahogy itt folyik egyreszrol a fociszurkolok demonizalasa, masreszrol meg a kultilatogatok lezsidozasa. en is voltam ket haromszor a kultiban, egyszer peldaul VB meccset neztem ott, parszor meg buli. jo volt mert nem a kommersz szar zene szolt, sokan voltak mindig jo hangulat. mindig a barataimmal mentem, en is, ok is mind reformatusok vagy katolikusok.
soha nem gondoltam arra, hogy ez egy zsido hely lenne, biztos csak azert mert akkor meg nem volt kuruchu. jolenne mar lenyugodni es realisan nezni a dolgokat mindket fél részéről.

Triceps 2008.02.08. 09:03:47

SZAHAR! SZAHAR! SZAHAR!

Bezárt a FEKETE LYUK. Ki nem szarja le?
Bezárt a FIKA. Ki nem szarja le?
Bezárt az EGYETEMI SZÍNPAD. Ki nem szarja le?
Bezárt a HOLD. Ki nem szarja le?
Bezárt a TILOS AZ Á. Ki nem szarja le?
Bezárt a BLACK-BLACK GALÉRIA. Ki nem szarja le?
Bezárt a TOTÁLKÁR. Ki nem szarja le?
Bezárt a ZANZIBÁR. Ki nem szarja le?
Bezárt a ZÖLDSÉG-GYÜMÖLCS. Ki nem szarja le?
Bezárt a MERZ HÁZ. Ki nem szarja le?
Bezárt a KULTI. Ki nem szarja le?

Metal 2008.02.14. 15:01:48

Hát én azért nem...

:(
süti beállítások módosítása